خرید کالا از سایت های خارجی

چرا خرید از فروشگاه آمازون به صرفه است؟

چرا خرید از فروشگاه آمازون به صرفه است؟

سایت آمازون بزرگترین شرکت خرده فروشی جهان است. این پلتفرم عظیم بیش از نیم میلیارد مشتری فعال در سراسر جهان دارد. آمازون علاوه بر خرده‌فروشی دارای 15 سرویس زیر مجموعه می‌باشد که هر یک میلیون‌ها مشتری برای این شرکت به ارمغان آورده‌اند. هر چیزی که به دنبال آن باشید را می‌توانید بین بیش از 500 میلیون محصول مختلفی که در آمازون به فروش می‌رسد، پیدا کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد در داخل ایران به فکر خرید از آمازون هستند.

ما به دلیل عدم ارائه خدمات آمازون در ایران و دسترسی نداشتن به کردیت کارت‌هایی مانند مستر کارت و ویزا کارت، خرید از آمازون را چندان به صرفه نمی‌دانند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات ایرانیکارت در این زمینه آشنا شوید و از خرید در سایت آمازون لذت ببرید. در ادامه بررسی خواهیم کرد چرا خرید از فروشگاه آمازون به صرفه است؟

فروشگاه آمازون محلی برای پیدا کردن هرآنچه که نیاز دارید

آمازون محلی برای پیدا کردن هرآنچه که نیاز دارید

آمازون بزرگترین فروشگاه جهان است. هر آنچه که فکرش را بکنید توسط خود آمازون یا واسطه‌های همکار این شرکت در این فروشگاه اینترنتی پیدا می‌شود. با خرید از آمازون می‌توانید بین میلیون‌ها کالا در سراسر جهان، کالای مد نظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنید. این همان موضوعی است که سبب شده تا 50 درصد از افرادی که از اینترنت خرید می‌کنند، محصول خود را از آمازون سفارش دهند. تعداد دسته بندی‌های این شرکت آن قدر زیاد هستند که اگر بخواهید تک تک آن‌ها را بررسی کنید سال‌ها زمان خواهد برد. از طرفی در ایران ممکن است به بسیاری از کالاها دسترسی نداشته باشید و آمازون تنها راه دسترسی آسان شما به این کالاها باشد. به این ترتیب خرید از آمازون به صرفه‌ترین راه ممکن برای شما خواهد بود.

امکان خرید کالای دست دوم از آمازون

امکان خرید کالای دست دوم از آمازون

به دنبال کالایی هستید که بسیار کمیاب است و شاید نمونه نو آن دیگر تولید نشود؟ اصلاً نگران نباشید هزاران فروشنده در آمازون Amazon وجود دارند که کالاهای دست دوم و کمیاب را به فروش می‌رسانند. طبق آمار بعد از eBay، آمازون بزرگترین فروشنده کالای دست دوم در جهان است، با این تفاوت که در eBay اشخاص معمولی کالای دست دوم خود را برای فروش می‌گذراند. اما در آمازون کالاها توسط شرکت‌ها به صورت استوک به فروش می‌رسند. در نتیجه کالاهای دست دوم آمازون قابل اعتمادتر هستند. ایرانیکارت با حل مشکل خرید از آمازون این امکان را فراهم کرده تا به سادگی کمیاب‌ترین کالاها را نیز از آمازون خریداری کنید.

دسترسی به جدیدترین و با کیفیت‌ترین کالاها

در آمازون همه کالاها اصل و با کیفیت هستند و می‌توانید با خیال راحت از این پلتفرم جهانی استفاده کنید. در این شرکت خبری از کالای تقلبی یا دارای مشکل نیست و تمامی کالاها دارای تأییدیه و ضمانت نامه‌های معتبری می‌باشند. به این ترتیب زمانی که از آمازون خرید می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که از معتبرترین فروشگاه جهان خرید خود را انجام داده‌اید. علاوه بر این آمازون به عنوان شریک تجاری بسیاری از برندهای جهانی جدیدترین کالاها را حتی قبل از عرضه آن‌ها پیش فروش می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید جدیدترین محصولات جهان را زودتر از هر کس دیگری تهیه کنید خرید از آمازون بهترین راه حل برای شما خواهد بود.

امکان خرید از آمازون در ایران!

امکان خرید از آمازون در ایران!

در واقع بدون خرید ویزا کارت و خرید مستر کارت یا خرید گیفت کارت آمازون نمی‌توانید از آمازون خرید کنید و از طرفی این شرکت در ایران خدمات خود را ارائه نمی‌کند. اما همانطور که اشاره کردیم وبسایت ایرانیکارت با ارائه خدمات خرید از آمازون در ایران این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از آمازون انتخاب کنید، هزینه آن را به ریال بپردازید و در نهایت کالای مد نظر خود را درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید. برای خرید از آمازون از طریق ایرانیکارت تنها باید چند مرحله ساده را طی کنید. در این روش حتی نیازی به خرید مستر کارت یا ویزا کارت هم نخواهید داشت:

  • در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید.
  • لینک کالای مد نظر خود را برای ایرانیکارت ارسال کنید.
  • بعد از محاسبه، هزینه‌های ارسال قیمت نهایی به اطلاع شما خواهد رسید.
  • در نهایت بعد از گذشت حدود 40 الی 60 روز کالای مد نظر درب منزل به دست شما خواهد رسید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...