دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت ولورانت چیست؟

گیفت کارت ولورانت چیست؟

اگر شما یک گیمر یا علاقه‌مند به گیم و بازی‌های تاکتیکی هستید، حتما از این که با یک بازی جدید و محبوب در این زمینه آشنا شوید، استقبال می‌کنید. در این مقاله با یک بازی جذاب و هیجان انگیز یعنی ولورانت (Valorant) آشنا می‌شوید و نحوه خرید درون برنامه‌ای آن با استفاده از گیفت کارت ولورانت (Valorant) را می‌آموزید. پس اگر می‌خواهید با این بازی جذاب آشنا شوید و بدانید این گیفت کارت چیست، خواندن این مقاله به شما توصیه می‌شود.

ولورانت (Valorant) چیست؟

اگر شما هم از کودکی به نوعی از بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند بودید که فقط یک اسلحه روی صفحه نمایش مشخص بود و زمین و زمان را با آن به رگبار می‌بستید و از کشتن دشمنانتان در بازی خوشحال می‌شدید، پس آشنایی با بازی ولورانت می‌تواند برای شما جذاب باشد.

ولورانت (Valorant)، یک بازی جذاب ویدئویی در زمینه تیراندازی تاکتیکی است و در حال حاضر با استفاده از رایانه‌های شخصی در دسترس می‌باشد. این بازی بسیار به CS:GO شباهت دارد و از لحاظ سیستم تیراندازی، هدف‌گیری و کاربرد اسلحه بسیار شبیه به هم هستند.

در این بازی یک تیم مشخص باید تلاش کند تا یک Spike (بمب) را در منطقه مشخصی از بازی قرار دهد و تیم مقابل در تلاش باشد که از انجام این کار جلوگیری نماید. هیروهای این بازی نسبت به CS:GO مجهز به قابلیت‌هایی هستند که بیشتر جنبه تاکتیکی را به بازی افزوده‌اند. نکته‌ای که به علاقه‌مندان این بازی برای افزایش هیجان توصیه می‌شود، این است که مهارت تیراندازی خود را بالا ببرند تا روند آن پیچیده‌تر شده و جذابیتش دو چندان شود.

برای خرید گیفت کارت ولورانت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت ولورانت

بازی ولورانت به صورت شخصیت محور می‌باشد و به صورت 5 نفره انجام می‌شود، یعنی 5 نفر در تیم شما و 5 نفر در تیم مقابل حضور دارند. کاراکترهای بازی هم می‌توانند بیشتر از 1 اسلحه در اختیار داشته باشند و این با افزودن پوینت‌های بیشتر انجام‌پذیر است که در ادامه در مورد آن توضیح داده می‌شود. در صورتی که قصد دارید با این بازی بیشتر آشنا شوید، مقاله چگونه ولورانت بازی کنیم را مطالعه کنید.

ویژگی‌های بازی ولورانت

ویژگی‌های بازی ولورانت

بازی ولورانت (valorant) جدا از این که دارای جذابیت و هیجان زیادی است، ویژگی‌های دیگری دارد که می‌تواند شما را جذب کند. سایر ویژگی‌های این بازی به شرح زیر می‌باشد:

  1. تنوع زیادی در اسلحه‌های این بازی وجود دارد.
  2. گرافیک بازی بسیار جذاب و محبوب است.
  3. تعداد شخصیت‌ها (5 به 5) مناسب می‌باشد.
  4. با وجود این که بازی شما را یاد چند بازی معروف می‌اندازد، اما جذابیت خاص خود را دارد.
  5. بازی در سیستم‌های مک و ویندوز قابل اجرا است.

گیفت کارت ولورانت (Valorant) چیست؟

اکثر بازی‌ها دارای یک واحد پولی مشخصی هستند. مثلا بازی تتان آرنا که بازی جدید در زمینه رمز ارزها است، از توکن‌های مخصوص خود برای افزودن امتیاز به کاربر استفاده می‌کند. بازی ولورانت نیز دارای واحد پولی به نام پوینت است. گیمر می‌تواند با استفاده از این پوینت‌ها از فروشگاه بازی خرید کرده و به قابلیت‌ها و امکانات آن بیفزاید. مثلا با استفاده از پوینت‌ها می‌توانید اسلحه خود را تغییر دهید و آن را مجهزتر کنید. به این صورت لذت بازی برای شما دو چندان می‌شود.

چطور می‌توانید به پوینت‌های بازی خود بیفزایید؟ با خرید گیفت کارت ولورانت، از طریق سایت ایرانیکارت می‌توانید نسبت به خرید پوینت‌های بازی اقدام کرده، تجهیزات بازی خود را بیشتر کنید و به جذابیت آن بیفزایید. همچنین با خرید گیفت کارت ولورانت (Valorant) و افزایش امکانات و تجهیزات بازی، می‌توانید نابودی و از بین بردن دشمنان خود را به راحتی انجام دهید و با سختی‌های بازی مقابله کنید.

برای خرید گیفت کارت ولورانت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت ولورانت

گیفت کارت Valorant چیست

نحوه استفاده از گیفت کارت ولورانت

برای استفاده از گیفت کارت ولورانت، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. وارد حساب کاربری خود شوید و روی نماد ولورانت که در سمت راست قرار گرفته، کلیک کنید.
  2. کارت یا کد پیش پرداخت را انتخاب نمایید.
  3. کد گیفت کارت خریداری شده را با دقت وارد و روی Submit کلیک کنید.

اکنون مبلغ گیفت کارت خریداری شده به حساب ولورانت شما افزوده شده است.

نحوه تغییر دادن ریجن اکانت ولورانت

از آنجایی که ریجن انتخابی شما باید با پوینتی که در بازی انتخاب می‌کنید یکسان باشد، حتما نسبت به تغییر دادن ریجن آن نیز اقدام کنید. در این قسمت به نحوه تغییر ریجن ولورانت پرداخته می‌شود:

  • وارد بازی شوید و از بالا سمت راست روی Setting کلیک کنید.
  • در منوی باز شده، روی About کلیک کنید.
  • وارد تب Game Shard شوید و ریجن خود را در این قسمت مشاهد نمایید. ریجن شما در این قسمت مشاهده می‌شود.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت ولورانت (Valorant) چیست و نحوه خرید و استفاده از  آن چگونه است؟ امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به شما در پیشرفت بازی و افزایش هیجان آن کمک کند. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از گیفت کارت ولورانت دارید با ما در میان بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان مجموعه ایرانیکارت به شما پاسخ داده و راهنمایی‌های مفید و جامعی در اختیار شما می‌گذارند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...