حساب های بین المللی

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی :کدام کیف پول الکترونیکی بهتر است؟

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی :کدام کیف پول الکترونیکی بهتر است؟

پرفکت مانی و وب مانی هر دو از کیف پول های محبوب برای ایرانیان هستند چرا که بر خلاف پی پال این دو کمپانی ایران را تحریم نکرده اند. در نتیجه شما به سادگی می توانید در ایران و بدون نیاز به استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط در یکی از انواع این کیف پول ها ثبت نام کرده و از خدمات آنها استفاده نمایید. نکته جالبی که در مورد این دو کیف پول که وجود دارد این است که مشابه با ویزا کارت و مستر کارت با وجود شباهت زیادی که با یکدیگر دارند، متفاوت از هم هستند. پس اگر می خواهید با تفاوت های این دو شبکه پرداخت آنلاین آشنا شوید، با مقایسه پرفکت مانی و وب مانی در این مقاله همراه ما باشید.

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی

همان طور که گفته شد، با وجود این که این دو کیف پول الکترونیکی از لحاظ عملکردی تا حد زیادی به یکدیگر شباهت دارند، اما در برخی مواد نیز مانند نرخ کارمزد، انواع حساب و … نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه این دو سرویس و شبکه پرداخت آنلاین را از منظرهای مختلف با یکدیگر مقایسه می کنیم.

تفاوت نرخ کارمزد پرفکت مانی و وب مانی

یکی از مهمترین مواردی که باعث تفاوت اصلی میان انواع کیف پول های الکترونیکی می شود، نرخ کارمزدی است که برای انجام هر تراکنشی از کاربران دریافت می کنند. در حالت عادی، پرفکت مانی به ازای انجام هر تراکنشی، 0.5 درصد کارمزد دریافت می کند، در حالی که وب مانی 0.8 درصد از مبلغ کل را هنگام انتقال ارز از فرستنده دریافت می کند.

اعتبار و محبوبیت در سراسر دنیا

در میان انواع کیف پول های الکترونیکی، گزینه ای برنده خواهد بود که توسط سایت های مختلف خارجی و بین المللی مورد استفاده قرار گرفته و پشتیبانی شود. بنابراین کیف پولی که تنها توسط برخی از سایت های خارجی پشتیبانی می شود محبوبیت زیادی در میان مردم نیز نخواهد داشت! اما اگر مقایسه پرفکت مانی و وب مانی را از نظر میزان مقبولیت آنها در سطح جهان انجام دهیم، باید بگوییم که این دو سرویس به صورت تنگاتنگ و بسیار نزدیک به هم در حال رقابت با یکدیگر هستند. با این وجود به دلیل پیشرفتی که وبمانی در سال های اخیر داشته است، می توان گفت که وبمانی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است. چرا که در طول چند سال اخیر توانسته است شعبه دیگری در کشور انگلستان افتتاح کرده و به اعتبار خود اضافه کند!

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی :کدام کیف پول الکترونیکی بهتر است؟

پشتیبانی از کیف پول های مختلف

در حال حاضر شما با داشتن یک حساب پرفکت مانی می توانید 3 نوع کیف پول دلاری، یورویی و طلا داشته باشید. در حالی که با استفاده از حساب وبمانی می توانید انواع کیف پول های دلار، یورو، دانگ و روبل روسیه را داشته باشید.

نحوه شارژ

یکی دیگر از مواردی که مقایسه پرفکت مانی و وب مانی از اهمیت زیادی برخوردار است، نحوه شارژ حساب هاست. برای شارژ حساب پرفکت مانی شما می توانید از ووچر پرفکت مانی، کارت های اعتباری و صرافی های آنلاین استفاده کنید. در حالی که برای شارژ حساب وبمانی می توانید از پیمر (مشابه با ووچر پرفکت مانی)، کارت های اعتباری و صرافی های آنلاین استفاده کنید.

سرعت انتقال ارز

در این بخش از مقایسه، مشابه با بخش قبل، می توان گفت هر دوی این سرویس ها از نظر سرعت انجام تراکنش های مشابه با هم عمل می کنند. چرا که برای انتقال ارز توسط این شبکه ها، به مدت زمانی بین 2 الی 3 روز کاری زمان نیاز است.

در نهایت می توان گفت که نتیجه مقایسه پرفکت مانی و وب مانی به شخص خودتان بستگی دارد. با وجود تحریم هایی که در حال حاضر عیله ایران وجود دارد، هر دوی این کیف پول ها نسبت به سایر انواع کیف پول ها مانند پی پال، راحتتر قابل استفاده هستند. البته که میزان مقبولیت آنها در سطح جهان به پی پال نرسیده است و احتمالا هیچ زمان هم نرسد!

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی :کدام کیف پول الکترونیکی بهتر است؟
پرفکت مانی و وب مانی هر دو از کیف پول های محبوب برای ایرانیان هستند چرا که بر خلاف پی پال این دو کمپانی ایران را تحریم نکرده اند. در...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      بله واریز و دریافت از وب مانی هم دارای محدودیت می‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. در خواست خرید وی مأنی/پرفکت مأنی/پیپال/اسکریل رادارم واگر زحمتی نیست یک مشاوره می خواستم که چطور با این کیف کار کرد ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، لطفا برای خرید هر یک از کیف پول‌ها و استفاده از خدمات ایرانیکارت، در سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...