مسافرت و مهاجرت

راهنمای سفر به هند

راهنمای سفر به هند

قبل از سفر به هر نقطه‌ای از جهان، چه داخلی و چه خارجی باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای مدت زمان سفر، بودجه، محل اقامت و … انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت بدون نیاز به استفاده از خدمات هزینه‌بر آژانس‌های هواپیمایی، برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید. پس در این مقاله با راهنمای سفر به هند همراه ما باشید.

قبل از اینکه به معرفی مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با هند باید بدانید، بپردازیم، لازم به ذکر است که برای سفر به هند ، می‌توانید امور زیر را با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت انجام دهید :

فراموش نکنید که ایرانیکارت به هیچ یک از آژانس‌های هواپیمایی وابستگی ندارد. بنابراین با استفاده از راهنمای مشاورین ما، می‌توانید با کمترین هزینه به هر نقطه‌ای که می‌خواهید سفر کنید.

راهنمای سفر به هند

آشنایی با جاهای دیدنی هند

نوع جاذبه‌های گردشگری که در هند وجود دارد، موجس سردرگمی بسیاری از گردشگران می‌شود. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه به این کشور سفر کنید، با جاذبه‌های گردشگری هند آشنا باشید. برخی از این جاذبه‌ها در شمال، برخی در جنوب و برخی دیگر در شرق و غرب کشور وجود دارند. پس اول تعیین کنید که می‌خواهید کدام یک از جاهای دیدنی هند را ببینید، بعد مسائلی مانند مدت زمان، محل اقامت، خرید بلیط قطار و هواپیما داخلی را تعیین کنید.

راهنمای سفر به هند

بهترین زمان سفر به هند

در راهنمای سفر به هر کشوری، یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید، بهترین زمان برای سفر به آن کشور است. به طور کلی شرایط آب‌وهوایی هند گرم است. اما شاید وسعت بی حد و اندازه این کشور، باعث شده است که آب‌وهوای شمال و جنوبش تفاوت زیادی باهم داشته باشند. به عنوان مثال زمانی که در جنوب هند باران می‌بارد، شمال کشور میزبان بارش‌های برف شدیدی است. به همین دلیل است که فصل سفر به هند ، معمولاً از ماه اکتبر تا ماه مارس است.

توجه : در صورتی که قصد سفر به مکان‌هایی مانند Ladakh، Spiti و کشمیر دارید، بهتر است به اندازه کافی صبر کنید تا آب‌وهوا گرم شود. معمولاً آوریل تا سپتامبر بهترین زمان برای سفر به این نقاط است.

اجاره خودرو در کشورهای خارجی

برنامه‌ریزی سفر به هند را اصلاً دست‌کم نگیرید! وسعت این کشور در صورتی که بدون برنامه به آن سفر کنید دردسرهای زیادی برایتان فراهم می‌کند. خوشبختانه روش‌های مختلفی برای رفتن از جایی به جای دیگر در هند وجود دارد. استفاده از وسایل نقلیه عمومی و یا اجاره خودرو روش‌هایی است که گردشگران از آن استفاده می‌کنند. البته اجاره خودرو کمتر، چرا که شرایط خیابان‌ها و جاده‌های هند به گونه‌ای نیست که شما بتوانید بدون مشکل در آن‌ها رانندگی کنید.

بنابراین بهتر است که از همان قطار و یا هواپیماهای داخلی استفاده کنید. چرا که معمولاً بسیاری از ایرلاینها به ازای خرید 2 الی 3 هفته زودتر بلیط، تخفیف زیادی برای کاربرانشان در نظر می‌گیرند.

راهنمای سفر به هند

رزرو هتل

معمولاً پروازهای بین‌المللی همگی در شب به هند می‌رسند. بنابراین داشتن مکانی برای اقامت می‌تواند از نگرانی‌های شما تا اندازه زیادی کم کند. به شما توصیه می‌کنیم قبل از سفر به هند حتما از طریق پلتفرمهای آنلاین مانند بوکینگ دات کام و یا Hotels.com محل اقامتتان را تعیین کنید. در غیر این صورت طعمه افراد محلی می‌شوید که تنها به خاطر دریافت کمسیون، هر روشی امتحان می‌کنند تا شما را به هتل معمولاً بی کیفیتی ببرند!

ویزای توریستی هند

فرامش نکنید که سفر به هند بدون ویزا امکان‌پذیر نیست. بنابراین قبل از هر چیزی ابتدا برای اخذ ویزا اقدام کرده تا با آگاهی از مدت زمانی که اجازه اقامت دارید، بتوانید برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید.

راهنمای سفر به هند

بهترین روش برای حمل ارز

در راهنمای سفر به هند ، همیشه به افراد توصیه می‌شود که مراقب وجه نقدی که با خود حمل می‌کنند باشند. چرا که شلوغی این شهر شرایط را برای دزدی و کیف‌قاپی راحت کرده است. به همین دلیل است که معمولاً به گردشگران توصیه می‌شود که از شبکه‌های پرداخت دیگری، مانند انواع کارت اعتباری مثل ویزا کارت و یا مستر کارت استفاده کنند. چرا که با استفاده از این نوع کارتها نه تنها می توانند خرید اینترنتی انجام دهند، بلکه از هر دستگاه ATM و یا پز که از این نوع کارتها پشتیبانی می‌کنند، استفاده نمایند.

در صورت تمایل به استفاده از این کارتها، می‌توانید درخواست خریدتان را از طریق لینکهای زیر برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

 فراموش نکنید که این دو کارت در اصل هیچ تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. از طرف دیگر با توجه به این که قابلیت شارژ مجدد نیز دارند، به راحتی برای سایر پرداختها، خصوصا خرید از آمازون ، پرداخت اپلیکیشن فی کانادا و آمریکا و سوئد ، پرداخت سفارت کانادا و امریکا ، پرداخت هزینه آزمون‌هایی مانند آیلتس ، تافل و … استفاده شوند. پس با خرید این نوع کارتها، با یک تیر چند نشان بزنید!

مخاطبین گرامی، امیدواریم که با استفاده از این مقاله توانسته باشیم اطلاعات لازم در رابطه به راهنمای سفر به هند را در اختیارتان قرار داده باشیم. در صورتی که در رابطه با ثبت سفارش سوالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...