اکانت های خارجی

معرفی کارگزاری Trading 212

معرفی کارگزاری Trading 212

آیا به معاملات و خرید و فروش سهام علاقه مندید؟ چنانچه مهارت کافی در این زمینه دارید، می توانید از طریق سایت های خارجی به کسب درآمد دلاری از طریق بورس بین الملل بپردازید. یکی از پلتفرم های معتبر بورس و سهام که به صورت بین المللی فعالیت می کند، وبسایت Trading 212 است. برای معرفی کارگزاری Trading 212 در این مقاله همراه ما باشید.

کارگزاری Trading 212 چیست

به زبان ساده، Trading 212 یک کارگزاری آنلاین است. هدف اصلی این پلتفرم، ایجاد دسترسی ساده به معاملات آنلاین دارایی های مختلف است. فعالیت این سایت از سال 2006 آغاز شده است و تا کنون انواع مختلفی از دارایی ها را برای ترید کردن عرضه می کند. از جمله این دارایی ها می توان انواع ارز دیجیتال ، سهام بین المللی فارکس ، طلا و … را نام برد.

این شرکت لندنی با ارائه اپلیکیشن این سرویس، دسترسی کاربران را ساده تر ساخنه است. اپلیکیشن Trading 212 قابلیت ها و عملکرد های مختلفی را با کاربرد ساده در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های Trading 212، پلتفرمی است که روی آن اجرا شده است. این پلتفرم علاوه بر بهینه سازی تجربه کاربران در استفاده از اپلیکیشن، کاربرد ساده ای نیز دارد.

یکی از بهترین قابلیت های این پلتفرم، امکان ترید کردن به روش های مختلف و اجرای عملیات های مختلف بر دو دارایی یکسان، به صورت همزمان است. اگرچه برخی از تریدر ها کار کردن با MT4 را بیشتر ترجیح می هند. اما اگر به اپلیکیشن Trading 212 یک فرصت بدهید، به همان میزان رضایت دست خواهید یافت.

انواع دارایی ها و بازار ها در Trading 212

در کارگزاری Trading 212 بیش از 1800 دارایی قابل ترید عرضه می گردد. این دارایی ها شامل بیش از 150 جفت ارز فارکس، طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال، شامل ریپل، اتریوم و بیت کوین به علاوه ی دارایی هایی که به عنوان شاخص مورد استفاده قرار می گیرند.

جفت ارز فارکس (Forex Pairs) چیست؟

در بازار های مالی ارزش یک ارز یا دارایی نسبت به ارز یا دارایی دیگری ارزیابی می شود. به این ارز ها یا دارایی هایی که مقابل یک دیگر قرار گرفته و ارزش گزاری می گردند، جفت گفته می شود. جفت فارکس که در متن آورده شده اند، به همین مفهوم اشاره دارد.

انواع اکانت در Trading 212

برای ترید کردن در کارگزاری Trading 212 کاربران می توانند بین دو نوع اکانت (تمرینی) و (واقعی) انتخاب نمایند. ایجاد اکانت در این سایت به سادگی و در عرض چند دقیقه انجام می پذیرد. به علاوه هر دو نوع اکانت در این سایت رایگان افتتاح می گردد. به عبارتی تنها کافی است دسترسی به آدرس و اطلاعاتی که مورد پذیرش این سایت باشد، دسترسی داشته باشید.

به دلیل تحریم ها، امکان استفاده از مدارکی که نشان دهنده اقامت شما در ایران باشد، در این سایت فراهم نیست. به همین دلیل کاربران باید از اطلاعاتی استفاده کنند که متعلق به دیگر کشور ها باشد و همچنین اطلاعاتی باشند که واقعی بوده و قابل تایید باشند. با ارائه این اطلاعات می توانید برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید. کاربران می توانند با یک حساب، از هر دو حالت واقعی و تمرینی استفاده نمایند.

کارگزاری Trading 212

کارگزاری Trading 212 در واقع یک نوع اکانت به کاربران ارائه می دهد. هزینه ها، قوانین و همه ویژگی های اکانت ها یکسان است. این ویژگی به هدف اولیه این مجموعه، که ایجاد فضایی دموکراتیک برای معاملات بورس در سراسر جهان است، کمک می کند. تمامی معاملات انجام شده در این پلتفرم بدون کارمزد هستند و تغییر وضعیت حساب کاربری از دمو (تمرینی) به حساب واقعی نیز به سادگی انجام می پذیرد. درواقع این فرایند صرفاً با شارژ اکانت در این سایت انجام می شود.

اکانت حرفه ای

Trading 212 اکانت های حرفه ای هم ارائه می کند. اما برای دریافت این نوع اکانت، حساب کاربر باید به سطح کیفی مشخصی رسیده باشد. این سطح با معیار هایی مثل تجربه ی ترید حساب، تعداد دفعات ترید و سرمایه ای که اکانت به کار برده است، تعیین می گردد.

نحوه شارژ اکانت Trading 212

این سایت روش های پرداخت مختلفی در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله این روش ها می توان انتقال ارزی از طریق حساب بانکی، پرداخت با انواع کارت اعتباری خارجی و مجموعه ای کیف پول های الکترونیکی را نام برد. همچنین می توانید درآمد ارزی خود را در حساب بانکی بین المللی خود دریافت نمایید. برای اطلاع از جزییات روش های شارژ اکانت Trading 212 ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

افتتاح حساب ارزی

منظور از افتتاح حساب ارزی حساب بانکی ای است که در بانک های خارجی عضو شبکه سوئیفت افتتاح شده است. به این منظور نیاز به ارائه مدارکی مبنی بر اقامت در کشور های دیگر دارید. با داشتن حساب بانکی در شبکه سوئیفت، می توانید درآمدی که از کارگزاری Trading 212 بدست می آورید، طی یک الی سه روز کاری در این حساب دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ایرانیکارت برای بازکردن حساب بین المللی استفاده نمایید.

کارگزاری Trading 212

دریافت مستر کارت / ویزا کارت فیزیکی

روش پرداخت بعدی با استفاده از انواع کردیت کارت یا دبیت کارت ها است. برای دریافت این کارت ها نیز به حساب ارزی نیاز دارید. با استفاده از خدمات مجموعه ایرانیکارت می توانید نسبت به دریافت مستر کارت فیزیکی یا ویزا کارت فیزیکی اقدام نمایید. این کارت ها متصل به حساب ارزی بوده و قابلیت دریافت حواله سوئیفت از سراسر جهان را دارند.

ساخت اکانت پی پال

به دلیل تحریم ها، امکان استفاده از اطلاعات اقامت ایران برای وریفای حساب پی پال غیر ممکن است. به عبارت دیگر اگر ساکن ایران هستید و تمایل به استفاده از حساب پی پال وریفای شده دارید، باید از مشخصاتی استفاده نمایید که متعلق به ایران نبوده و مبنی بر سکونت کاربر در کشور های دیگری باشد. چنانچه به این اطلاعات دسترسی آسان ندارید، می توانید از خدمات ایرانیکارت برای خرید اکانت پی پال وریفای شده استفاده نمایید.

آیا شما تجربه استفاده از کارگزاری Trading 212 دارید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

معرفی کارگزاری Trading 212
آیا به معاملات و خرید و فروش سهام علاقه مندید؟ چنانچه مهارت کافی در این زمینه دارید، می توانید از طریق سایت های خارجی به کسب درآمد دلاری از طریق...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام
    یکسری کانالهای تلگرامی با نام
    Trading 212 وجود داره که اقدام به مدیریت سرمایه میکنه و ادعا دارند که سرمایه خیلی کم رو در چند روز چندین برابر می کنند شما اطلاعی از صحت کار این کانالها دارید یا کلاهبرداریست ؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      وعده سود چند برابری، بدون شک سیگنال کلاهبرداری است. کنترل سرمایه خود را در دست هیچکس قرار ندهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. شما که اکانت تردینگ نمیسازین.من حتی پیام دادم .همکارهاتون اصلا نمیدونن چیه.پس چجور اینجا اموزش میدین؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      کلیه پرداخت های سایت Trading 212 انجام می شود ولی مجموعه مسئولیتی در قبال ساخت اکانت ندارد. در صورتیکه قصد فعالیت در این سایت را دارید ابتدا اکانت خود را ایجاد کرده سپس برای پرداخت هزینه های آن درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...