مسافرت و مهاجرت

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد

برنامه‌ریزی بودجه، بخش مهمی از مهاجرت به هر کشوری است، خصوصاً اگر مهاجرت تحصیلی باشد! آرامش کشور سوئد، انگیزه اصلی بسیاری از افراد برای مهاجرت به این کشور است. از طرف دیگر بالا بودن کیفیت خدمات آموزشی، دانشگاه‌های این کشور را به بهترین دانشگاه‌های جهان با رتبه بالا تبدیل کرده است. برای تحصیل در سوئد، علاوه بر هزینه‌ای که برای تعیین وقت سفارت انجام می‌دهید، برای تحصیل در هر دانشگاه و یا موسسه آموزشی هم باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید. در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را با روند پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد آشنا کنیم.

روش پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد

برای پرداخت این هزینه، به طور کلی می‌توانید از یکی از دوش زیر استفاده کنید :

پرداخت از طریق ویزا کارت و یا مستر کارت

معمولاً برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد و یا کشورهای دیگر مانند آمریکا و کانادا می‌توان از یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت (ویزا کارت هدیه) و مستر کارت استفاده کرد.

خرید ویزا کارت

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد

پرداخت از طریق خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که با نحوه استفاده از این کارت‌های اعتباری آشنایی ندارید، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا در زمانی کمتر از 3 ساعت، پرداخت ارزی شما انجام شود.

چه کسانی باید هزینه اپلیکیشن فی سوئد را پرداخت کنند؟

به طور کلی افرادی که شهروند سوئد و یا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، EEA و Nordic نیستند و قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد را دارند، باید این هزینه را پرداخت نمایند.

توجه : افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند، معاف از پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد هستند. چرا که تحصیل در این مقطع در کشور سوئد به عنوان شغل در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل است که با دانشجویان دکتری در سوئد، حقوق نیز پرداخت می‌شود.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد
هزینه اپلیکیشن فی سوئد چقدر است؟

به طور کلی این هزینه بسته به دانشگاه‌های و همچنین مقاطع تحصیلی مختلف، متفاوت است. اما به طور کلی این هزینه بین 700 الی 100 کرون سوئد متغیر است.

ارز مورد استفاده در سوئد، کرون SEK است.

  • 1 یورو : حدود 10.2 کرون
  • 1 دلار : حدود 0.9 کرون

برای آشنایی با روند تبدیل ارز ، می‌توانید از مقاله آموزشی آن استفاده کنید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد باید بدانید

  • فراموش نکنید که پرداخت این هزینه جدا از پرداخت هزینه‌های اخذ ویزا است. شما باید این هزینه را به دانشگاه مورد نظرتان پرداخت نمایید.
  • در صورتی که مدارک شما توسط دانشگاه تائید نشده و یا رد شوند، هزینه اپلیکیشن فی سوئد غیر قابل برگشت است.
  • هر دانشگاهی ددلاین مشخصی برای پر کردن این فرم در نظر گرفته است. بنابراین برای اطلاع از زمان پرداخت این هزینه به سایت اصلی دانشگاه مراجعه نمایید.
  • اطلاعاتی که در این فرم وارد می‌کنید باید دقیق و درست باشند، چرا که بررسی پرونده شما بر اساس همین اطلاعات انجام می‌گیرد.
  • به محض آنکه این فرم مورد تائید شما قرار گیرد، اطلاعات وارد شده قابل تغییر و یا ویرایش نیستند.

همراهان عزیز اگر در رابطه با پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...