حواله ها

نحوه ارسال حواله وون کره جنوبی

نحوه ارسال حواله وون کره جنوبی

افرادی که قصد مهاجرت به کره جنوبی دارند، یا نیاز به پرداخت ارزی در این کشور دارند، معمولاً با مشکل ارز کره جنوبی مواجه هستند. بیشتر صرفی های ایران معمولاً با ارزهای رایج بین المللی کار می کنند. پس پیدا کردن یک صرافی که برای اعضای خانواده شما در کره جنوبی ون بفرستد، آسان نخواهد بود. اما با ایرانیکارت ارسال پول به کره جنوبی به مبلغ دلخواه شما قابل انجام خواهد بود. برای آشنایی با شرایط ارسال حواله وون کره جنوبی در این مقاله همراه ما باشید.

با توجه به این که کره جنوبی کشور مناسبی برای تحصیل، کسب درآمد یا زندگی است، مهاجران ایرانی نیز در این کشور کم نیستند. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، امکان ارسال حواله بین بانکی ( حواله سوئیفت ) از بانک های ایرانی وجود ندارد. شرایط ارسال پول از ایران به خارج از کشور با مسدود شدن سایر راه ها سخت تر هم شده است. به طوری که این روزها در صرافی ها تنها ارزهای برتر دنیا نقل و انتقال می یابند. پس چگونه حواله وون به کره جنوبی ارسال کنیم؟

حواله به کره جنوبی

برای ارسال حواله به کره جنوبی راه های زیادی مثل حواله سوئیفت یا حواله وسترن یونیون و پی پال وجود دارد. اما پیدا کردن واسطی که این حواله را با پول رسمی کشور کره جنوبی ارسال کند، دشوار است. با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت کاربران می توانند طی چند ساعت حواله وون به کره جنوبی ارسال کنند.

حواله وون کره جنوبی

حواله های وسترن یونیون یا مانی گرام نیز راه های ساده ای برای ارسال وون به کره هستند. اما در مبالغ بالا نرخ تبدیل ارزی که این شبکه ها دریافت می کنند مبلغ چشمگیری خواهد بود. در این شرایط پیدا کردن روشی، که نیاز به پرداخت نرخ تبدیل را از بین ببرد، به نظر ایده آل می آید. این شرایط توسط مجموعه ایرانیکارت فراهم شده است.

برای اطلاع از کارمزد وسترن یونیون روی لینک بلاگ کلیک کنید.

شرایط ارسال حواله وون کره جنوبی

برای ارسال حواله وون باید در سایت ایرانیکارت حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس نسبت به احراز هویت حساب خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که برای استفاده از تمامی خدمات مجموعه، داشتن حساب کاربری تایید شده الزامی است. پس از ایجاد اکانت در بخش حواله ها درخواست خود را ثبت نمایید. ایرانیکارت معادل ریالی مبلغ حواله را از شما دریافت می نماید، و حواله را با ارز وون ارسال می کند.

به علاوه وون می باشد، در صورت نیاز می توانید به این کشور حواله دلار نیز ارسال نمایید. تنها کافی است هنگام ثبت درخواست در سایت، در انتخاب ارز مورد نظر خود دقت نمایید.

حواله وون کره جنوبی

قیمت وون کره جنوبی

با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت وون کره جنوبی هم به صورت ثابت قابل ارائه نیست. به همین دلیل لازم است که زمانی که قصد ارسال حواله دارید از قیمت وون اطلاع حاصل کنید. نکته قابل توجه در رابطه با وون کره جنوبی این است که نرخ وون از دلار پایین تر است. بنابراین در صورتی که امکان ارسال حواله وون کره جنوبی داشته باشید، انتخاب این ارز به جای دلار به صرفه تر خواهد بود.

ارسال حواله وون کره جنوبی از طریق صرافی ها دشوار و برای برخی مبالغ غیر ممکن است. اما این روش را به سادگی به صورت آنلاین قابل انجام است. برای ارسال هزینه های دانشجویی یا کمک هزینه های زندگی به آشنایان خود در این کشور با ایرانیکارت در ارتباط باشید.

نحوه ارسال حواله وون کره جنوبی
فهرست محتوا حواله به کره جنوبیشرایط ارسال حواله وون کره جنوبیقیمت وون کره جنوبی افرادی که قصد مهاجرت به کره جنوبی دارند، یا نیاز به پرداخت ارزی در این کشور...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. میگم ببخشید مثلا اگه من به شما پول پرداخت کنم اونجا ازتون وون بخوام چطور بهم پرداخت میکنید میدونید که ایرانیا مخصوصا دانشجو ها حساب بانکی ندارن یا اگه ام دارن بزور من که ندارم میشه بگید چطوری میشه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، روش‌های انتقال زیادی برای ارسال مبلغ وجود دارد .پیشنهاد می‌شود با مجموعه تماس بگیرید و در این رابطه مشاوره تخصصی دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به دلیل تغییرات قابل توجه نرخ ارز در بازارهای مالی، نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی از ارز وون داد. در تاریخ امروز (1402/03/17) قیمت 1000 وون 32,318 ریال می‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشید الان پیام ها رو خوندم و دیدم نوشتید این خدمات ارائه نمیشه 🙁 یعنی هیچ راه دیگه ای نیست برای این خدمات؟ میتونم بپرسم چرا دیگه انجام نمیشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، ارسال حواله از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام . من درروز چندتا فاکتور پرداختی دارم که به وون باید پرداخت بشه میخواستم ببینم مهلت پرداخت سایت شما چند ساعته هست امکان پرداخت ساعتی یا همون روز و دارین؟ و اینکه توی کدوم قسمت سایت میتونم درخواست پرداخت فاکتور وون بدم شماره حساب و ایم طرف و کجا باید بدم که شما پرداخت کنبن برام؟ من حساب بازکردم داخل ایرانیکارت اما هرچب توی منوی گاربری ام گشتم گرینه پرداخت وون و پیدا نکردم لطفااااا جواب بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن عذر خواهی از شما، در حال حاضر این سرویس از خدامت ایرانیکارت نمی‌باشد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. واحد پول کره جنوبی به زبان انگلیسی و فارسی بطور کامل چی میشه
    مثلا پول آمریکا سنت و دلار میشه
    یا مثلا ریال و تومن

    وون و چی ؟؟؟
    یک جوانمرد یا جوان زن توضیح بده لطفا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام بنده هزاراوون دارم می خواهم آن را برایم به ریال یتومان چنچ کنید خواهشان کمک کنید از بلوچستان

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام برای این سرویس به صرافی مراجعه کنید، فعلا در ایرانیکارن امکان پذیر نیست

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...