حواله ها

حواله رینگیت به مالزی

حواله رینگیت به مالزی

مالزی یکی از کشورهای پیشرفته و متمدن جنوب شرقی آسیا است. مالزی کشوری با تمدن چند هزار ساله است. موقعیت جغرافیایی این کشور باعث یکی از زیبا ترین مناظر طبیعی دنیا را داشته باشد. علاوه بر این مزیت های نام برده، مالزی از رشد اقتصادی و تجاری خوبی نیز برخوردار و دارای دانشگاه ها و نطام آموزشی معتبر است. این شرایط باعث شده که دانشجویان یا مهاجران زیادی به دنبال اخذ اقامت مالزی باشند. ایرانیانی که در این کشور زندگی می کنند، با چالش تبادلات مالی مواجه هستند. در صورتی که به دنبال راهی برای ارسال حواله رینگیت به مالزی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

انواع حواله به مالزی

مجموعه ایرانیکارت انواع حواله ارزی شما را به سراسر دنیا ارسال می نماید. تیم پشتیبانی این مجموعه، به کاربران مشاوره های لازم در رابطه با انواع حواله ارزی ارائه می دهد و به آنان کمک می کند بهینه ترین روش را برای ارسال حواله خود انتخاب نماید. در صورت تمایل به ارسال حواله رینگیت به مالزی از طریق دکمه ی زیر ثبت درخواست نمایید.

ارسال حواله به مالزی

حواله رینگیت به مالزی

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت به حواله بین بانکی گفته می شود. این حواله از حساب بانکی فرستنده به حساب بانکی گیرنده ارسال می شود. برای انتقال پول با استفاده از حواله سوئیفت اطلاعاتی مثل شماره حساب، نام و آدرس بانک گیرنده، کد سوئیفت گیرنده نیاز است. این روش 3 تا 5 روز کاری زمان می برد. در صورتی که قصد ارسال حواله رینگیت به مالزی داشته باشید شامل نرخ تبدیل خواهد شد. حواله سوئیفت رسمی ترین روش برای ارسال حواله ارزی است. در شرایطی که گیرنده امکان دریافت وجه نقد نداشته باشد، یا حواله برای پرداخت ارزی باشد، این روش بیشتر توصیه می شود.

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی از روش های پر کاربرد برای ارسال حواله فوری به سراسر دنیا است. در این روش نیازی به داشتن حساب بانکی نیست. حواله وسترن یونیون در زمانی چند ساعته ارسال می شود. این روش شامل کارمزد نسبتاً بیشتری می شود. اما برای شرایطی که نیاز به ارسال حواله به مالزی یا کشور های دیگر در زمان کوتاه دارید، می توانید از حواله وسترن یونیون استفاده نمایید.

شبکه دیگری که به همین شیوه عمل می کند وکارمزد تقریباً مشابهی دریافت می کند؛ حواله مانی گرام می باشد. لازم به ذکر است که ارسال حواله به مالزی از هر دو شیوه شامل نرخ تبدیل برای مواقعی که قصد ارسال رینگیت دارید می شوند. برای ارسال حواله مانی گرام یا حواله وسترن یونیون می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید.

حواله آنلاین

علاوه بر راه های اشاره شده شیوه دیگری برای ارسال حواله هست نسبت به روش های نامبرده برتری هایی دارد. با استفاده از حواله آنلاین، ارسال حواله رینگیت به مالزی شامل نرخ تبدیل ارز نخواهد شد. به علاوه این روش به صورت آنلاین و طی چند ساعت قابل انجام است. این روش در مبالغ بالا به خصوص به صرفه تر خواهد بود. با توجه به این که کارمزد و نرخ تبدیل روش های قبلی با افزایش مبلغ حواله، افزایش می یابند.

ارسال پول به مالزی با چه ارزهایی امکان پذیر است؟

با استفاده از حواله امکان ارسال حواله رینگیت به مالزی و حواله دلار به این کشور فراهم شده است. لازم به ذکر است که این روش قابل استفاده برای ارسال انواع حواله ارزی به کشور های مختلف است. برای استفاده از این روش نیز نیازی به حساب بانکی نیست. برای اطلاع از نرخ ارز و کارمزد حواله به مالزی با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
هنگام ارسال بودجه در سطح جهانی با TransferWise، از نرخ ارز رقابتی و هزینه کم انتقال بهره مند شوید. TransferWise با هدف ایجاد فرایند انتقال بین المللی تا حد امکان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
بر خلاف گذشته، این روز ها برای انتقال ارز به کشورهای خارجی، روش های مختلفی ایجاد شده است که هر کدام بسته به نیاز افراد، مزایا و معایب خاص خودشان...