حواله ها

حواله دلار هنگ کنگ

حواله دلار هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی جهان، واقع در جنوب کشور چین می باشد. این منطقه که تا حد زیادی مستقل از دولت حاکم بر کشور چین اداره می شود، دارای رتبه دهم در حجم صادرات و واردات در جهان است. اگرچه بزرگ ترین بازار صادرات هنگ کنگ به کشور های چین و ایالات متحده آمریکا است، اما همچنان این کشور بخشی از واردات در سراسر جهان را در دست دارد. ایران نیز از این قاعده جدا نیست. علی رغم تحریم ها علیه روابط تجاری با ایران، بخشی از مبادلات مالی ایران با کشور های خارجی به هنگ کنگ تعلق می گیرد. در صورتی که قصد برقراری روابط مالی با این منطقه دارید، یا به دنبال راهی برای ارسال حواله دلار هنگ کنگ هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

ارسال پول به هنگ کنگ

همان طور که اشاره شد، هنگ کنگ از لحاظ اقتصادی و تجاری، منطقه مهمی در جهان محسوب می شود. بیشتر جمعیت هنگ کنگ مهاجرانی از سراسر کشور چین هستند. جامعه ی هنگ کنگ دارای فرهنگ ها و هویت های متمایز است. این منطقه با داشتن بیش از هفت میلیون نفر جمعیت و 1100 کیلومتر مربع مساحت، یکی از پر جمیعت ترین مناطق جهان محسوب می شود. پیش از این که در رابطه با ارسال پول به هنک کنگ توضیح دهیم، بهتر است کمی با شرایط این منطقه آشنا شویم.

حواله دلار هنگ کنگ

درباره هنگ کنگ

نظام حاکم بر هنک کنگ سرمایه داری است. از ویژگی های این نظام سرمایه داری می توان به مالیات پایین، دخالت کم حاکمیت در امور مالی و بازار ثابت بین المللی اشاره کرد. هنک کنگ دارای سی و پنجمین اقتصاد و هفتمین بازار بورس جهان است. موقعیت جغرافیایی هنگ کنگ باعث شده که امکان نقل و انتقال دریایی برای این منطقه فراهم شود. تمامی این شرایط باعث شده هنگ کنگ یک طرف در بخش قابل توجهی از تبادلات جهانی باشد.

هنگ کنگ از لحاظ فرهنگی، ترکیبی از شرق و غرب است. فرهنگ سنتی چین که تاکید بر خانواده و تحصیلات دارد با فرهنگ غربی آزادی اقتصادی و حاکمیت قانون تلفیق شده است. تحصیلات در هنگ کنگ به شدت تحت تاثیر مدل های آموزشی بریتانیا است. پس از بازه ی زمانی که این منطقه تحت سلطه ی بریتانیایی ها بود، سیستم آموزشی هنگ کنگ تغییر یافته است. از طرفی سیستم آموزشی هنگ کنگ نیز جاذبه ای برای مهاجران به حساب می آید.

حواله دلار هنگ کنگ

با توجه به توضیحات بالا، شرایط اقتصادی، اجتماعی و آموزشی در هنگ کنگ باعث می شود افراد زیادی در سراسر جهان قصد مهاجرت به این منطقه را داشته باشند. ارز رایج در این منطقه، دلار هنگ کنگ می باشد. با توجه به این که بیشتر صرافی های ایران با ارز های رایج جهان یعنی دلار آمریکا و یورو فعالیت می کنند، پیدا کردن رابطی برای ارسال حواله دلار هنگ کنگ دشوار خواهد بود. از طرفی ارسال حواله دلار آمریکا که نیاز به تبدیل در هنگ کنگ داشته باشد، به دلیل کارمزد تبدیل ارز در مبالغ بالا به صرفه نخواهد بود.

حواله دلار هنگ کنگ

برای ارسال حواله دلار هنگ کنگ می توانید از راه هایی مثل ارسال حواله سوئیفت که با استفاده از حساب بانکی طرفین انجام می شود استفاده نمایید. راه دیگر حواله پی پال است که برای شارژ حساب پی پال نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت خواهید داشت. همچنین حواله وسترن یونیون نیز یکی دیگر از راه های ارسال پول به هنگ کنگ است.

در صورتی که دسترسی به موارد ذکر شده ندارید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت بهره ببرید. در این روش حواله به صورت آنلاین و با ارز رایج هنک کنگ که همان دلار هنگ کنگ است، ارسال خواهد شد. این فرایند نسبت به سایر روش ها با کارمزد کمتر، و سرعت بیشتری قابل انجام است. حواله آنلاین ایرانیکارت شامل نرخ تبدیل نخواهد شد. این ویژگی در مبالغ بالای حواله تفاوت بارزی ایجاد می کند.

آیا تجربه ارسال حواله دلار هنگ کنگ داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را در رابطه با ارسال پول به هنگ کنگ با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...