آزمون ها

آزمون PSI چیست؟

آزمون PSI چیست؟

یکی از روش های مهاجرت به کشورهای خارجی، مانند کانادا، آلمان و … مهاجرت از طریق ویزای کار است. به عبارتی، شما می توانید از طریق مهارت و تخصص هایی که دارید، در یکی از کمپانی های خارجی مشغول به کار شوید، البته به شرط آنکه موفق به دریافت تاییدیه کارفرما شوید. یکی از روش هایی که اخیرا برای جلب نظر کارفرما، توسط کارجویان بین المللی مورد استفاده قرار گرفته است، شرکت در آزمون PSI است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با این آزمون هستید، در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با کمپانی PSI

PSI یکی از کمپانی های خارج است که برای استخدام در کمپانی های خصوصی و دولتی راه حل های خوبی پیش روی شما می گذارد. چرا که شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی این موسسه و شرکت در آزمون PSI موفق به دریافت یک گواهینامه بین المللی شوید، که گواهی برای اثبات توانمندی های شما خواهد بود.

دوره های آموزشی و تست های این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که با استانداردهای بسیاری از کمپانی های بخش خصوصی و دولتی همخوانی داشته و در نتیجه فرصت پیدا کردن یک کار با ویژگی های مطلوب را در اختیارتان قرار می دهد.

آزمون PSI چیست؟

خدمات کمپانی PSI شامل چه مواردی می شود؟

همان طور که گفته شد خدمات این کمپانی را به طور کلی می توان در دو بخش آموزشی و برگزاری آزمون قرار دارد. بنابراین سرویس های ارائه شده توسط این کمپانی در 6 دسته زیر قرار می گیرند:

برگزاری های آزمون های ارزیابی: پنج آزمون ارزیابی متفاوت که مهارت های مختلف حرفه ای را اندازه گیری می کنند.

 مصاحبه ویدئویی: شرکت در مصاحبه ویدئویی برای تایید صلاحیت رفتاری شما قبل از انجام مصاحبه اصلی

شبیه سازی وضعیتی: شبیه سازی سناریوهای واقعی در محل کار برای ارزیابی نحوه عملکرد نامزدها

سرویس های مدیریتی: با استفاده از برخی از تکنیک های خاص آموزشی و توسعه ای، کارفرمایان به سادگی می توانند متوجه میزان توانمندی شما در حل مسائل مختلف شوند و توانایی مدیریتی شما را بسنجند.

خدمات مشاوره: با استفاده از این خدمات، به کارفرمایان این فرصت داده می شود تا راه حل های هوشمندانه ای را طراحی کرده، توسعه داده و در نهایت پیاده سازی کنند.

خدمات آزمون اجرایی: کارفرمایان این فرصت را خواهند داشت تا با کاندیداها به گونه ای در ارتباط باشند تا به راحتی توانمندی های اجراییشان را بسنجند.

بیشتر بخوانید: 

آشنایی با آزمون PSI

کمپانی PSI 5 آزمون متنوع که هرکدام جنبه ای خاص از توانایی های یک کارجو را نمایان می کنند، برگزار می کند. که البته پیش از شرکت در هر یک از آنها می توانید از آزمون آمادگی که به صورت رایگان برگزار می شود شرکت کنید.

  • آزمون های True-to-Life پی اس آی ، به گونه ای برگزار می شوند که توانایی های شما در لحاظ واقعی از شرایط کاری بسنجند. بنابراین شما به صورت مجازی در شرایطی قرار داده می شوید که باید نحوه برخورد خود را در هر کدام از آنها به کارفرما به بهترین شکل نشان دهید.
  • آزمون True-to-Life یکی دیگر از آزمون های این کمپانی است که به صورت حرفه ای، مهارت های متنوع شما را مورد سنجش قرار می دهد. این آزمون ترکیبی از مهارت های مختلف شما، مانند مهارت های زبانی، درک مطلب، حل مسئله ریاضی، درک نمودارها، برنامه نویسی و … .
  • آزمون شخصیتی و رفتاری یکی دیگر از انواع آزمون PSI است. با شرکت در این آزمون کارفرما به خوبی متوجه می شود که شما تا چه اندازه برای کمپانی وی دست آورد خواهید داشت و تا چه اندازه می توانید مشتری را راضی نگهدارید.
  • آزمون مهارت های کامپیوتری، یکی دیگر از انواع آزمون PSI است که برای سنجش مهارت های دیجیتالی و کامپیوتری شما برگزار می شود. با توجه به این که این روزها برای انجام بسیاری از کارهای مختلف نیاز به کار با کامپیوتر است، داشتن مهارت بالا در این زمینه چندان انتظار زیادی نیست! پس سعی کنید مهارت هایتان را از کار با کروم گرفته تا نرم افزار اکسل به بهترین شکل نشان دهید.
  • در نهایت با شرکت در آزمون امنیت و خدمات عمومی می توانید توانایی های خود را در یک محیط عمومی و تحت شرایط مختلف مانند سر و صدای زیاد نشان دهید. تا این اطمینان را به کارفرما بدهید که در هر شرایطی می توانید بهترین خود را به اجرا بگذارید.

آزمون psi چگونه برگزار می شود؟

در حال حاضر این آزمون به دو صورت آنلاین و حضوری در برخی از مراکز خاص برگزار می گردد. که البته باید به خاطر داشته باشید که این آزمونها در سیستم عامل های مک قابل اجرا نیستند!

همراهان گرامی، امیدواریم که با آزمون PSI و انواع آن آشنا شده باشید. شما می توانید با شرکت در این آزمونها، رزومه بهتری برای مهاجرت از طریق ویزای کار آماده کنید. پس اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، به خاطر داشته باشید که با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت می توانید هزینه این آزمون را پرداخت نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...