حساب های بین المللی

آموزش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

آموزش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

با وجود اینکه دو سیستم پرداخت webmoney و perfectmoney هر دو به عنوان شبکه های پرداخت آنلاین محبوب در ایران محسوب می شوند، گاهی اوقات نیاز است که موجودی یکی را به دیگری انتقال داده و سپس از آن استفاده نمایند. از این رو نیاز است که با روش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی آشنا باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، به دلیل تحریم نبودن کیف پول های الکترونیکی وبمانی و پرفکت مانی در ایران، بسیاری از افراد برای خرید از سایت های خارجی ترجیح می دهند از این کیف پول ها استفاده کنند به جای آنکه خطر کار با پی پال در ایران را به جان بخرند! چرا که با توجه به تحریم بودن اکانت پی پال در ایران ، در صورتی که این سیستم متوجه آی پی ایران شود، در کوتاه ترین حساب فرد را بلاک کرده و دسترسی به موجودی حساب را مشکل می سازد.

به همین خاطر استفاده از این دو شبکه پرداخت، گرچه در سطح جهان چندان رایج نیست اما در ایران از جمله محبوب ترین روش های پرداخت در نظر گرفته می شود.

به طور معمولی، فروشگاه هایی که از وبمانی به عنوان روش پرداختشان استفاده می کنند، قادر به پشتیبانی از پرفکت مانی نیز هستند. اما برخی مواقع، بنا به برخی از دلایل نیاز است که افراد شارژ موجود در حساب پرفکت مانی خود را به حساب وب مانیشان انتقال دهند. به عنوان مثال زمانی که فرد در حال کار به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های فریلنسری خارجی مانند Freelancer.com یا Upwork است و درآمد خود را از طریق پرفکت مانی دریافت کرده و حال نیاز دارد که موجودی حسابش را به وبمانی انتقال دهد.

متاسفانه در حال حاضر روش مستقیمی برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی وجود ندارد. بنابراین شما باید از طریق روش های واسط این تبدیل ارز را انجام دهید.

آموزش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

در حال حاضر شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت این کار را طی 2 مرحله انجام دهید:

مرحله اول: فروش پرفکت مانی

اولین کاری که برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی باید انجام دهید، این است که از طریق خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” ایرانیکارت، موجودی حسابتان را به ریال تبدیل کنید. برای انجام این کار می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را در سایت ثبت کنید:

تبدیل دلار به ریال

مرحله دوم: خرید وبمانی

در مرحله دوم از تبدیل پرفکت مانی به وب مانی ، باید معادل دلاری که به ریال تبدیل کردید را به بار دیگر به دلار وبمانی تبدیل کنید. مجددا برای انجام این کار می توانید از خدمت “شارژ حساب وبمانی” ایرانیکارت استفاده نمایید.

به همین سادگی در طی دو مرحله می توانید تبدیل پرفکت مانی به وب مانی را انجام دهید. اگر برای ثبت درخواست در سایت سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

آموزش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی
با وجود اینکه دو سیستم پرداخت webmoney و perfectmoney هر دو به عنوان شبکه های پرداخت آنلاین محبوب در ایران محسوب می شوند، گاهی اوقات نیاز است که موجودی یکی...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام ، روش معكوس اين حالت هم وجود داره؟ مثلا وبمانى داريم و مبخوايم به پرفكت مانى تبديل كنيم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      می‌توانید ارزش وب مانی یا پرفکت مانی را توسط مجموعه ایرانیکارت نقد کرده، سپس به هر کیف پولی که تمایل دارید منتقل نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...