حساب های بین المللی

مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش انتقال ارز بهتر است؟

مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش انتقال ارز بهتر است؟

در دنیای سیستم‌های پرداخت آنلاین، پی پال و اسکریل دو رقیب جدی برای یکدیگر هستند. هرچند که روش‌های دیگری مانند مانی گرام، پایونیر، وسترن یونیون و … وجود دارد، اما این دو روش توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. مقایسه پی پال با اسکریل از حیث مقدار کارمزد برای مبالغ مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است.

مقایسه پی پال با اسکریل

  • با وجود اینکه پی پال و اسکریل قابلیت‌های منحصر به فردی در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، اما هنوز هم بسیاری از افراد حاضر به استفاده از آن‌ها نیستند. در واقع دلیل این مسئله هم بالا بودن هزینه و امنیتشان است.
  • پی پال با توجه به قدمتی که دارد، به خوبی توانسته است که اعتماد کاربران را به خود جلب کند. چرا که همواره در تلاش است با فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی و بلاکچین، امنیت انواع حسابش را افزایش دهد.
  • از طرف دیگر راحتی استفاده از حساب پی پال و عدم نیاز به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی مالی با سایت‌های فروشگاهی از جمله دلایل محبوبیت این سرویس بین افراد است. به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین برای جذب مشتری، از پی پال به عنوان یکی از روش‌های پرداختی استفاده می‌کنند.
  • با این وجود نمی‌توان گفت پی پال بهترین گزینه است چرا که باید این دو سیستم را از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال اگر مقایسه پی پال با اسکریل را از نظر پشتیبانی انجام دهیم، پی پال برنده خواهد شد. در حالی که اگر از نظر میزان انتقال وجه مورد بررسی قرار دهیم، اسکریل برنده است چرا که سقف انتقال آن تا 25 هزار دلار در ماه است.

مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش انتقال ارز بهتر است؟

  • در هر دو سرویس پرداخت آنلاین، لیمیت شدن اکانت مسئله و چالش سختی است. در صورتی که خیلی زیاد و یا خیلی کم از امکانات این دو حساب استفاده کنید، احتمال لیمیت شدن اکانت وجود دارد. در صورتی که این اتفاق برای حساب شما رخ دهد، می‌توان گفت به احتمال زیاد شارژ موجود در کیف پول شما از بین خواهد رفت. بنابراین هنگام استفاده از این حساب‌ها دقت کافی را داشته باشید.
  • با استفاده از پی پال می‌توانید در یک حساب کاربری چند نوع کیف پول داشته باشید. در حالی که اسکریل این قابلیت را تنها به کاربران مخصوص یا وی آی پی می‌دهد.
  • ثبت نام و تائید در پی پال 2 روز طول می‌کشد و در اسکریل 1 روز.
  • در اسکریل اگر انتقال‌دهنده باشید باید کارمزد پرداخت کنید و در پی پال اگر دریافت کننده باشید.
  • اگر مقایسه پی پال و اسکریل از نظر هزینه تبدیل ارز انجام شود، نتایج بسیار کاربردی خواهد بود. چرا که در اسکریل هزینه 3.99 درصد و در پی پال، 2.5 درصد است.
  • در صورتی که اکانت شما در پی پال و اسکریل تجاری باشد، پرداخت با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت را نیز می‌توانید قبول کنید.

همراهان عزیز توجه داشته باشید، مقایسه پی پال و اسکریل به طور کلی انجام می‌شود. بنابراین اگر قصد انتقال با استفاده از یکی از آن‌ها را دارید، باید ببینید بسته به مبلغی که قصد انتقالش را دارید، کدام یک برای شما به صرفه تر است. بنابراین اگر در این مورد سؤالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش انتقال ارز بهتر است؟
در دنیای سیستم‌های پرداخت آنلاین، پی پال و اسکریل دو رقیب جدی برای یکدیگر هستند. هرچند که روش‌های دیگری مانند مانی گرام، پایونیر، وسترن یونیون و … وجود دارد، اما...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...