حساب های بین المللی

آموزش تبدیل پی پال به پرفکت مانی

آموزش تبدیل پی پال به پرفکت مانی

پی پال و پرفکت مانی هر دو از شبکه های پرداخت آنلاین بین المللی هستند که یکی برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، تحریم بوده در حالی که دیگری نیست! از هر دوی این سیستم ها می توان برای خرید از سایت های خارجی و به طور کلی پرداخت ارزی و انتقال ارز به کشور های دیگر استفاده کرد. اما به دلیل اینکه استفاده از PerfectMoney برای بسیاری از کاربران ایرانی ساده تر است، بسیاری از افراد به دنبال روشی جهت تبدیل پی پال به پرفکت مانی هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید، تا روش انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

پی پال یا پرفکت مانی ؟

سوال اولی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود، این است که استفاده از پی پال بهتر است یا پرفکت مانی؟ در جواب به این سوال باید گفت که همه چیز به نیاز شما بستگی دارد. اما اگر بخواهیم یک مقایسه کلی بین این دو شبکه پرداخت انجام دهیم، باید بگوییم که در مقبولیتی که PayPal در سطح جهان دارد، بسیار بیشتر از PerfectMoney است. در حال حاضر PerfectMoney در بسیاری از سایت های اروپایی پشتیبانی نمی شود چرا که این شبکه پرداخت برای انجام تراکنش های مالی مطابق با قوانین مالی اتحادیه اروپا عمل نمی کند. به عنوان مثال در این سیستم از ارز سپرده گذاری شده توسط افراد، برای سرمایه گذاری در امور مختلف استفاده می شود. مشخص است که انجام این کار تا چه اندازه ریسکی بوده و احتمال از دست رفتن سرمایه افراد را زیاد می کند!

به همین دلیل است که شما از این روش برای خرید از بسیاری از سایت های خارجی نمی توانی استفاده کنید. پس اگر به دنبال یک شیوه پرداخت ارزی هستید که تقریبا در همه جای جهان البته به جز برخی از کشورها مانند ایران استفاده کنید، بهتر است که پی پال را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که با وجود محدودیت هایی که علیه استفاده کاربران داخل ایران از پی پال وجود دارد، شما می توانید از طریق خدمات ارزی شرکت های واسط مانند ایرانیکارت یک حساب پی پال وریفای شده ایجاد کرده و آن را شارژ نمایید. بنابراین هرچند که خطرات کار با پی پال در ایران زیاد است، اما استفاده از آن غیر ممکن نیست!

با این وجود اگر ترجیح می دهید از پرفکت مانی بدون هیچگونه فیلتر و محدودیتی استفاده کنید، می توانید از طریق روش زیر، تبدیل پی پال به پرفکت مانی را انجام دهید.

آموزش تبدیل پی پال به پرفکت مانی

تبدیل پی پال به پرفکت مانی چگونه انجام می شود؟

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که هیچ روش مستقیمی برای تبدیل این دو ارز دیجیتال به یکدیگر وجود ندارد. بنابراین شما باید از یک روش غیر مستقیم برای انجام این تبدیل استفاده کنید. در این روش، شما باید ابتدا دلار پی پال را به ریال تبدیل کنید و سپس ریال را به ارز مورد نظرتان جهت واریز به حساب پرفکت مانی تان تبدیل نمایید!

برای انجام این کار شما می توانید از طریق خدمت نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت ، به راحتی تبدیل پی پال به ریال را انجام دهید. سپس با استفاده از خدمت شارژ حساب پرفکت مانی ، حسابتان را به مقدار مورد نظرتان شارژ نمایید. شاید انجام این پروسه برای شما طولانی به نظر برسد اما برای کارشناسان ما ظرف چند ساعت کاری قابل انجام است!

پس اگر به دنبال روشی جهت تبدیل پی پال به پرفکت مانی هستید، می توانید به ما اعتماد کرده و انجام این کار را به ما بسپارید … اگر در این مورد سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با احترام
    من در بازیهامقداری دلار در پی پال بدست میارم ولی چون حساب پی پل ندارم غیر قابل دسترسی هستند.
    با پرفکت مانی کاری می توان کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، باید سایت مورد نظر شما امکان واریز با پرفکت مانی را داشته باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...