حساب های بین المللی

تفاوت پی پال با کارت اعتباری چیست؟

تفاوت پی پال با کارت اعتباری چیست؟

انتقال وجه و پرداخت به صورت اینترنتی برای بسیاری با ریسک بسیاری همراه است چرا که اعتماد چندانی به استفاده از این روش ندارند. اما با گذشت زمان به تعداد تراکنش‌های مالی که با استفاده از شبکه آنلاین انجام می‌شوند، اضافه می‌شود. به همین دلیل سؤالی که مطرح می‌شود این است که کدام یک از روش‌ها برای پرداخت آنلاین بهتر هستند؟ امنیت کدام یک از سرویس‌های آنلاین بهتر است؟ پی پال، وسترن یونیون، مانی گرام، اسکریل یا کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت؟ اگر شما هم با همچین سوا لاتی رو به رو هستید و به دنبال جوابشان می‌گردید در این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت پی پال با کارت اعتباری آشنا شوید.

با وجود کمبود وقت که این روزها بسیاری از ما با آن درگیر هستیم، امکان استفاده از پول نقد و خرید حضوری برای بسیاری از ما وجود ندارد. به همین دلیل است که سرویس‌های آنلاین و یا به عبارت دیگر ارزهای دیجیتالی توسعه پیدا کردند.

توجه : بر خلاف تصور بسیاری از افراد، پی پال و سایر شبکه‌های پرداخت آنلاین به عنوان ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شوند. چرا که تنها با استفاده از شبکه‌های الکترونیکی و اینترنت قادر به استفاده از آن هستیم. بیت کوین، اتریوم و … نیز نوعی ارز دیجیتال بوده که رمزنگاری شده اند. بنابراین ارز رمزنگاری شده را می‌توان زیرمجموعه‌ای از ارز دیجیتال در نظر گرفت.

 که با استفاده از آن‌ها افراد قادر به خرید از فروشگاه آنلاینی در هر کجای جهان هستند. مانند آمازون و سوق که محبوب ترین فروشگاه‌های آنلاین به شمار می‌روند. پی پال و کارت اعتباری را شاید بتوان محبوب ترین سرویس‌هایی دانست که برای پرداخت آنلاین و خرید اینترنتی استفاده می‌شوند. اما کدام یک بهتر است؟ در ادامه به معرفی برخی از مزایا و معایب پی پال و کارت اعتباری می‌پردازیم و در نهایت انتخاب را به عهده خودتان می‌گذاریم.

تفاوت پی پال با کارت اعتباری چیست؟

تفاوت پی پال با کارت اعتباری

  • پی پال و کارت اعتباری هر دو به عنوان سرویس‌های آنلاینی در نظر گرفته می‌شوند که برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند. مهم‌ترین مزیتی که پی پال دارد بالا بودن سطح امنیت آن است که اخیرا با استفاده از بلاک چین و هوش مصنوعی بهتر نیز شده است.
  • یکی از مواردی که به عنوان تفاوت پی پال با کارت اعتباری می‌توان در نظر گرفت، نوع خدمتی است که به کاربران ارائه می‌دهند. شما با استفاده از پی پل نه تنها می‌توانید خرید اینترنتی داشته باشید، بلکه می‌توانید به هرکجای جهان پول انتقال دهید.
  • ایده اصلی هنگام توسعه پی پل این بوده است که فروشنده به هیچ یک از اطلاعات حساب مالی شما دسترسی نداشته باشد. چرا که پول به طور مستقیم به حساب بیزینسی وی انتقال داده می‌شود. با این وجود صاحبین کمپانی ویزا کارت نیز ادعا کرده اند که کارتهای اعتباریشان مجهز به چند لایه امنیتی بوده و باعث می‌شود که جزئیات کارت در اختیار فروشنده قرار نگیرد!
  • یکی دیگر از مواردی که به عنوان تفاوت پی پال با کارت اعتباری می‌توان در نظر گرفت، مسئله راحتی استفاده از آن‌هاست. هردوی این روش‌ها به دلیل محبوبیت زیادی که دارند، معمولا توسط بسیاری از فروشگاه‌ها به عنوان یکی از روش‌های پرداخت در نظر گرفته می‌شوند. اما با استفاده از پی پال، شما برای یک بار اطلاعات حسابتان را وارد می کنید و بعد از آن هر بار به راحتی خریدتان را انجام می‌دهید. در حالی که با استفاده از کارت اعتباری شما برای هر خرید باید اطلاعات کارت را وارد نمایید.

تفاوت پی پال با کارت اعتباری چیست؟

توجه : به شما توصیه می‌کنیم که اطلاعات کارتتان را در مرورگر مورد استفاده تان ذخیره نکنید چرا که احتمال دزدیده شدن آن توسط هکرها وجود دارد. از طرف دیگر هرکسی که به مرورگر شما دسترسی داشته باشد، به راحتی می‌تواند با حساب شما خرید انجام دهد.

توجه : اگر می‌خواهید از پی پال و یا کارت اعتباری برای خرید اینترنتی استفاده کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خرید را برای ما ارسال نمایید :

افتتاح حساب پی پال

کارمزدی که در این حالت برای خرید باید به ما پرداخت کنید برای کلیه سایت ها به جز پرداخت هتل 1 دلار و برای رزرو هتل کارمزد 3 دلار است.

در غیر این صورت می‌توانید سوال خود را در رابطه با تفاوت پی پال با کارت اعتباری از کارشناسان ما بپرسید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...