حساب های بین المللی

پایونیر Payoneer چیست و چگونه کار می‌کند؟

پایونیر Payoneer چیست و چگونه کار می‌کند؟

با توسعه فضای اینترنت، نیاز به نقل و انتقالات مالی سریع، نیز گسترده تر شد. برای پاسخ به این نیاز، شبکه های مالی بزرگ و کوچکی به وجود آمد که این جا به جایی ها را آسان کرد. در حال حاضر در کنار کارت های اعتباری، کیف پول های الکترونیکی و ارزهای دیجیتال جایگاه مناسبی برای خرید و فروش ها در بستر اینترنت را فراهم کرده اند. در این میان سیستم پرداخت آنلاین پایونیر Payoneer نیز مانند پرداخت با پی پال سری در میان سر ها در آورد. در میان روش‌های مختلفی که برای پرداخت ارزی و انتقال وجه به خارج از ایران وجود دارد،  یکی از روش‌ها است.. در این مقاله خواهیم گفت که پایونیر چیست و برای چه مواردی می توانیم از آن استفاده کنیم ؟

معرفی سیستم پرداخت آنلاین پایونیر Payoneer

پایونیر Payoneer یکی از جدیدترین روش‌ها برای انجام امور ارزی بین‌المللی است. با استفاده از این روش علاوه بر این که امکان خرید اینترنتی وجود دارد، ارتباط مالی بین کارفرما و کارمند نیز به راحتی برقرار می‌شود. به دلیل ایمن و مقرون به صرفه بودن این روش، بسیاری از افراد از این روش برای انجام امور ارزیشان استفاده می‌کنند. بسیاری از غول های تجارت الکترونیکی از جمله آمازون ، گوگل ، Airbnb و UpWork از خدمات این شرکت استفاده می کنند. اگر تجارت شما نیاز به ارسال یا دریافت پرداخت آنلاین دارد – چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی – خدمات پرداخت Payoneer ممکن است بسیار مفید باشد. در حالی که شرکت هایی مانند PayPal توانایی های مشابهی را ارائه می دهند ، Payoneer تمرکز بیشتری بر معاملات بین المللی دارد و ادعا می کند هزینه های کلی کمتری را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد.

پایونیر Payoneer از کدام ارزهای پشتیبانی می‌کند؟

AUD – دلار استرالیا HRK – کرواتی kuu IDR – روپیه اندونزیایی NOK – کرون نروژی LKR – روپیه سریلانکا
EUR – یورو CZK – کرون چک ILS – اسرائیل PKR – روپیه پاکستان KRW – کره جنوبی
BSD – دلار بهائیان DKK – کرون دانمارکی JPY – ین ژاپن PHP – پزوی فیلیپین SEK – کرون سوئد
BDT – تایلند بنگلادش EGP – پوند مصر KES – شیلینگ کنیا PLN – زلوتی لهستانی THB – تایلندی
BRL – برزیل GIP – پوند جبل الطارق CHF – فرانک سوئیس RON – لوم رومانیایی TRY – لیره ترکیه
BGN – بلغاری HKD – دلار هنگ کنگ ringgit – مالزی RUB – روبل روسیه UAH – اوکراین
کانادا – دلار کانادا Forint – مجارستان MXN – پزوی مکزیک RSD – دینار صربستان AED – امارات متحده عربی
CNY – یوان چینی ISK – ایسلندی MAD – دینام مراکش SGD – دلار سنگاپور GBP – پوند انگلیس
CRC – کولون کاستاریکا INR – روپیه هند NZD – دلار نیوزیلند ZAR – رند آفریقای جنوبی VND – دونگ ویتنامی

هزینه استفاده از خدمات ارزی پایونیر چقدر است؟

معمولا برای استفاده از سیستم های پرداخت مالی جهانی باید مبلغی را به عنوان کارمزد و یا حتی مالیات به کمپانی ها پرداخت کنید. پایونیر این اداعا را دارد که کمترین کارمزد را در میان رقبای خود دارد. کارمزد ها به شرح زیر است:

  • پرداخت از یک حساب Payoneer به حساب دیگر رایگان است. اگر مشتریان شما نیز از Payoneer استفاده کنندشما بسیار سود کردید.
  • پرداخت هایی که از طریق انتقال بانکی محلی انجام می شود ، در صورت پرداخت با دلار آمریکا ، هزینه ندارد. نقل و انتقالات به یورو یا پوند انگلیس نیز رایگان است
  • پرداخت های انجام شده از طریق eCheck نیز  اگر به دلار آمریکا باشد هزینه ای ندارد.
  • پرداختهایی که از طریق کارت اعتباری انجام می شود ، دارای یک پردازش 3.0٪ ثابت است.

ویژگی های سیستم پرداخت پایونیر

امکان پرداخت جهانی سرعت بالای انجام تراکنش‌ها پشتیبانی چند زبانه
پرداخت گروهی پرداخت تکی دریافت وجه
پرداخت‌های یکپارچه برداشت وجه پشتیبانی چند ارز

حساب پایونیرمزایای استفاده از سیستم پرداخت پایونیر

پایونیر مانند سیستم های پرداخت سنتی نیست.به همین دلیل ، نمی توانید از سیستم پایانه کارت اعتباری یا POS با حساب Payoneer خود استفاده کنید. همچنین از درگاه پرداخت یا پایانه مجازی پشتیبانی نمی شود. در اینجا خلاصه ای از ویژگی های موجود ارائه می دهیم:

حساب Payoneer: هر مشتری یک حساب پایونیر دریافت می کند که می تواند برای انجام و دریافت پرداخت استفاده شود. ثبت نام رایگان است و فقط در چند دقیقه می توانید این کار را بصورت آنلاین انجام دهید. اگرچه این یک حساب تجاری نیست ، شما می توانید از طریق کارت اعتباریمبالغ را جابه جا کنید.

کارت دبیت Payoneer Prepaid Mastercard: حساب شما همچنین دارای کارت نقدی مسترکارت است که پس از انتقال وجه کافی به حساب پایونیر خود، می توانید از آن برای پرداخت استفاده کنید. اگرچه این یک کارت اعتباری نیست ، اما شما باید سالانه 29.95 دلار برای این کارت هزینه کنید. این هزینه زیاد است ، مخصوصاً اگر فقط بعضی اوقات از حساب پایونیر خود استفاده می کنید.

برنامه موبایل: این شرکت یک برنامه Payoneer رایگان ارائه می دهد که هم برای iOS و هم برای Android در دسترس است. این برنامه به شما امکان می دهد مانده حساب خود را بررسی کنید ، معاملات را مشاهده کنید و وجه را برداشت کنید.

گزارش آنلاین: همانطور که انتظار دارید ، می توانید برای دسترسی به حساب پایونیر خود به صورت آنلاین وارد حساب شوید. اینجاست که برای پرداخت و انتقال وجوه دریافتی می توانید گزارش کامل را داشته باشید.

از پایونیر در چه پلتفرم‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

ویندوز اندروید آیفون / آی پد مک وب

کلام آخر

 در این مقاله  اطلاعات جامعی در مورد سیستم پرداخت آنلاین پایونیر Payoneer در اختیار شما قرار دادیم. برای افتتاح حساب پایونیر می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. در صورتی که پیش تر برای نقد کردن درآمد ارزی خود و انتقالات مالی از این حساب ها استفاده کردیئ، در قسمت نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

پایونیر Payoneer چیست و چگونه کار می‌کند؟
با توسعه فضای اینترنت، نیاز به نقل و انتقالات مالی سریع، نیز گسترده تر شد. برای پاسخ به این نیاز، شبکه های مالی بزرگ و کوچکی به وجود آمد که...
4.33 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    آیاایرانی ها مقیم ایران هم میتوانند حساب پایونیر باز کنند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. برای دریافت پاسخ لطفاً با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید و از کارشناسان درخواست مشاوره کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام. در این صفحه در مورد ثبت نام کانت payoneer نوشتید. اما در مرحله 5) اطلاعات حساب بانکی هم میخواد . خودتون هم میتونید حساب باز کنید که بتونیم از سایت های خارجی با همون payoneer خرید کنیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً سوال خود را از طریق ارسال تیکت در سایت (چت آنلاین) یا تماس تلفنی با مجموعه مطرح نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • من میخوام برداشت کنم از شورت نمیدونم چطوری باید حساب باز کنم تو پایونیر ممنون میشم کمکم کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...