حساب های بین المللی

نحوه افتتاح حساب در سیستم پرداخت پایر Payeer

نحوه افتتاح حساب در سیستم پرداخت پایر Payeer

با وجود اینترنت می توان گفت که انجام بسیاری از کارهای روزمره آسان شده است، که از جمله مهمترین آنها می توان به ظهور سیستم های پرداخت الکترونیکی یا آنلاین اشاره کرد. یکی از همین روش های پرداخت آنلاین که اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، سایت پایر Payeer است. با وجود این که این سیستم اخیرا به میدان رقابت با ساری روش ها مانند پی پال، ویزا کارت / مستر کارت پیوسته است، اما خیلی سریع در میان افراد خصوصا روسیه محبوب شده است. در این مقاله ایرانیکارت همه چیز درباره سیستم پرداخت پایر Payeer و نحوه افتتاح حساب Payeer یاد خواهید گرفت.

تاریخچه ای از سیستم پرداخت آنلاین پاپر Payeer 

سیستم پرداخت آنلاین پایر Payeer در سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده است. دفتر مرکزی این سیستم در گرجستان واقع شده و از همین کشور مجوز های انجام امور مالی را دریافت کرده است. البته بلافاصله دفتر سیستم پرداخت پایر Payeer در روسیه و انگلستان ایجاد شد. سایت اصلی این سیستم با وجود برخی از نواقص (به عنوان مثال راهنمای کامل در مورد تمام قابلیت های سایت، در تقشه سایت وجود ندارد.) دارای کاربری آسانی است و خیلی سریع شما را به آنچه که می خواهید می رساند.

مهمترین نکاتی که در مورد سیستم پرداخت آنلاین Payeer باید بدانید :

  • در صورتی که شما پسوورد حساب خود را فراموش کنید باید تا بیش از 50 دلار برای بازیابی آن هزینه کنید.
  • تمام امور مالی که با استفاده از این سیستم پرداخت انجام می دهید، غیر قابل بازگشت هستند. به عبارت دیگر اگر شما به اشتباه هزینه ای را واریز نمایید، امکان بازگشت آن وجود ندارد.
  • نرخ تبدیل ارز در این سیستم معمولا با آنچه که در بازار وجود دارد، مطابقت ندارد.
  • امکان های صدور بانکی برای این سیستم وجود دارد.
  • امکان ارسال پول به کسانی که دارای حساب پایر Payeer نیستند. (برای انجام این کار، برای فرد مقابل کیف پول موقتی ایجاد می شود که اطلاعات مربوط به آن از طریق ایمیل ارسال می شود.)
  • پشتیبانی که سیستم پرداخت پایر Payeer برای کاربران خود ارائه می دهد، سطح خدماتی بالایی داشته و به سوالات شما سریعا پاسخ می دهد.

کیف پول الکترونیکی پایر payeer

نحوه افتتاح حساب پایر Payeer

برای استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت اصلی سایت شده و سپس آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

به ایمیل شما کد تاییدی ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید حساب خود را فعال کنید. برای افتتاح حساب باید رمزی را تعیین کنید که با استفاده از آن قادر به بازیابی اکانت خود باشید.

نکته مهم : بعد از این که افتتاح حساب خود را به اتمام رساندید، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که شامل کلیه اطلاعات حساب شما همراه با یک کد 3 رقمی است. بهتر است که این اطلاعات را جایی ثبت کنید، البته با انتخاب گزینه ” I saved” این اطلاعات ذخیره و بعدا بازیابی خواهند شد، اما از قدیم گفته اند که کار از محکم کاری عیب نمی کند.

بعد از تعیین نام کاربری و رمز عبور، ثبت نام سایت شما به اتمام می رسد. در صورت تمایل می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای متخصصان ما ارسال نمایید، تا در سریع ترین زمان ممکن، افتتاح حساب پایر Payeer را برای شما انجام دهند.

شما عزیزان می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید:

افتتاح حساب پایر Payeer

سیستم پرداخت پایر Payeer از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

شما می توانید حساب پایر خود را با یکی از موارد زیر شارژ نمایید :

  • روبل
  • دلار
  • یورو
  • اتریوم
  • بیت کوین
  • لایت کوین
  • بیت کوین کش

لازم به ذکر است که ارزهای دیجیتال از سال 2017 به این سیستم پرداخت آنلاین اضافه شده اند چرا که محبوبیت این ارزها روز به روز در حال افزایش است. که ناگفته نماند، انجام این کار، محبوبیت سیستم پرداخت پایر Payeer را در میان کاربران چند برابر کرده است.

وریفای حساب پایر Payeer :

بعد از این که شما در سایت به صورت رایگان ثبت نام کردید، برای این که بتوانید از تمامی امکانات این جساب استفاده کنید، نیاز دارید که آن را وریفای کنید. برای انجام وریفای، شما نیاز به استفاده از خدمات شرکت ارزی، مانند ایرانیکارت دارید. چون انجام این کار از ایران مقدور نمی باشد. شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید، تا در انجام این کار کمکتان کنیم. انجام این کار چیزی بین 30 الی 40 ساعت کاری زمان می برد، پس در صورت تاخیر نگران نشوید.

آیا نیاز است که حساب پایر Payeer وریفای شود؟

اگر شما قصد استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین پایر را دارید پس بهتر است که برای امنیت بیشتر و همچنین استفاده از تمامی قابلیت های آن، وریفای حساب را انجام دهید. علاوه بر این شما می توانید برداشت و سپرده گذاری در حساب پایر را با استفاده از حساب بانکی خود انجام دهید.

سیستم پرداخت پایر

تنظیمات امنیتی حساب پایر Payeer چیست؟

همان طور که مشاهده کردید برای ثبت نام در سایت نیازی به شماره تلفن نیست. اما اگر شما می خواهید بعدا به هر دلیلی ایمیل خود را تغییر دهید و یا روند بازیابی اکانت خود را راحتتر کنید، بهتر است که شماره خود را وارد نمایید. اگر می خواهید پیام تمامی تراکنش هایی که توسط این سیستم انجام می دهید برای شما ارسال شود، باید به ازای هر پیام، 0.05 دلار امریکا را پرداخت کنید.

البته روش رایگان دیگری که برای گرفتن پیامها وجود دارد، لینک کردن حساب شما به آی دی تلگرامتان است که قطعا یکی از مزیت های استفاده از سیستم پرداخت پایر Payeer است.

فعال سازی کیف پول حساب پایر Payeer

هنگامی که وارد صفحه کاربری خود شوید، از منوی بالایی می توانید انواع کیف پول هایی که وجود دارد را مشاهده کرده و متناسب با نیازتان یکی را انتخاب و سپس شارژ نمایید.

حال که با نحوه افتتاح حساب پایر Payeer آشنا شدید بد نیست برای یکبار هم که شده از این سرویس استفاده کنید.  همراهان عزیز اگر برای استفاده از سیستم پرداخت پایر Payeer سوالی دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

نحوه افتتاح حساب در سیستم پرداخت پایر Payeer
با وجود اینترنت می توان گفت که انجام بسیاری از کارهای روزمره آسان شده است، که از جمله مهمترین آنها می توان به ظهور سیستم های پرداخت الکترونیکی یا آنلاین...
3.86 از 7 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام در حساب پایرم ادرس trc20 برای ارسال و دریافت تتر غیر فعال است و فقط ادرسErc20فعال است اونم کارمزد بالایی داره ، باید چکار کنم میشه راهنمایم کنید.ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی متاسفانه کیف پول پایر تتر Trc-20 را پشتیبانی نمیکنه. ممکن است با اضافه کردن رمز ارز ترون در کیف پول خود بتوانید trc20 را فعال نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من میخوام حساب پاییر ثبت کنم اما میگه این ایمیل قبلا ثبت شده است و اصلا یادم نمیاد کی ثبت نام کردم و رمز عبورمو نمیدونم و برای باز یابی فیلد هایی رو میخواد پر کنم که اصلا نمیدونم چیه لطفا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام لطفا به کارشناسان مربوطه تماس بگیرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. چطور ميتونم وريفاي كنم تا خالا دوبار مدارك فرستادم ولي قبول نكردن با وجود اينكه ايران نيستنم و مدارك ايراني نفرستادم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا از طریق پشتیبانی سایت پیگیری فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام وقت بخیرمن داخل سایت ثبت نام کردم ولی واردنمیشه خاستم چندتاسوال بپرسم ازکارشناستون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.
      در صورتیکه در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و وارد نمی شوید با تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام من حساب دارم و ب روبل..من الان مخام پولی ک تو حساب پایر یا همون کیف پول رو برداشت کنم چطور میتونم ؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام وریفای حساب پایر انجام میدید ؟ چقدر هزینه میبرد ؟ و سقف واریز و برداشت از حساب وریفای شده پایر چقدر است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام آیا میتونم باگوشی حساب پایر فعل سازی کنم یا لب تاب نیاز دارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً در سایت پنل کاربری ایجاد کرده و از طریق چت آنلاین سوالات خود را از کارشناسان بپرسید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. با سلام و خسته نباشید، می خواستم به حساب payeer خودم پول انتقال بدم، لطفا با جزییات راهنماییم کنید. با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام در حال حاضر خدمات Payeer توسط ایرانیکارت انجام نمی شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. نه متاسفانه مجموعه ایرانیکارت در حال حاضر وریفای این نوع سیستم پرداخت ارزی را انجام نمی دهد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام ، من چطور می توانم دلار های که تو حساب پاییر دارم به ارز ریال تبدیل کنم ؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...