متفرقه

پرداخت هزینه ریپورت نمره جی آر ای

پرداخت هزینه ریپورت نمره جی آر ای

آزمون GRE یکی از آزمون های بین المللی است که شرکت درآن برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در آمریکا را دارند، واجب است. نمره قبولی مشخصی برای این آزمون وجود ندارد! بنابراین هرچه که نمره شما در این آزمون بیشتر باشد، شانس شما نیز برای اخذ پذیرش از سوی دانشگاه های آمریکا نیز بیشتر می شود. برای ارسال نمره ای که در این آزمن کسب کرده اید، باز به طور رسمی از طریق سایت ETS اقدام کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش پرداخت هزینه ریپورت نمره جی آر ای را به شما آموزش دهیم.

ریپورت نمره جی آر ای چیست؟

بعد از اینکه شما در آزمون GRE ثبت نام کردید، نمره ای که در این آزمون کسب کرده اید، 10 الی 12 روز بعد از تاریخ برگزاری آزمون از طریق حساب کاربری که در سایت ETS ایجاد کرده اید، در اختیار شما قرار می دهد. به این گزارش رسمی که از سوی موسسه ETS در اختیار شما قرار داده می شود، ریپورت نمره جی آر ای گفته می شود.

روش های ارسال ریپورت نمره جی آر ای چیست؟

به طور کلی برای ارسال گزاری نمره آزمون GRE دو روش وجود داد که یکی از آنها رایگان و دیگری غیر رایگان است.

در روش اول که رایگان محسوب می شود، شما می توانید در روز برگزاری آزمون، اسم 4 موسسه آموزشی را اعلام کنید، تا بعد از اعلام نتایج آزمون، به صورت خودکار و البته رایگان، گزارش نمره آزمون GRE برای این 4 موسسه ارسال شود.

حالت غیر رایگان برای ارسال ریپورت نمره جی آر ای زمانی است که شما قصد دارید گزارش نمره خود را در اختیار بیش از 4 دانشگاه قرار دهید. در این صورت، بعد از اینکه نمره شما اعلام شد، می توانید از طریق حساب کاربری که در سایت ETS دارید، با پرداخت هزینه ریپورت نمره جی آر ای ، نمره قبولی خود را برای موسسه ارسال نمایید. هزینه ای که برای ارسال نمره به هر دانشگاه باید پرداخت نمایید، در حال حاضر 27 دلار است. این گزارش معمولا بعد از 10 الی 15 روز به صورت رسمی در اختیار دانشگاه قرار داده می شود. اما با توجه به این که شما از طریق سایت ETS متوجه دریافت نمره توسط موسسه آموزشی نمی شوید، حتما برای اطمینان خاطر از دریافت نمره توسط دانشگاه برایشان ایمیل ارسال کنید.

توجه:به خاطر داشته باشید در صورتی که هنگام شرکت در آزمون از هر 4 گزینه موجود برای ارسال نمره استفاده نکنید، و بعد از اعلام نمرات به هر دلیلی نیاز به انجام این کار داشته باشید، باید هزینه را پرداخت نمایید. بنابراین حتما هنگام شرکت در آزمون، از این قابلیت به طور کامل استفاده کنید.

pay-for-gre-score

روش پرداخت هزینه ریپورت نمره جی آر ای

برای پرداخت این هزینه، می توانید از یکی از دو روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت با ویزا کارت / مسترکارت

در سایت ETS روشی که برای پرداخت این هزینه در نظر گرفته شده است، استفاده از یکی از کارت های بانکی بین المللی ، مانند ویزا کارت یا مسترکارت است. شما می توانید با خرید یکی از این کارت ها و شارژ آنها از طریق مجموعه ایرانیکارت، نه تنها هزینه ریپورت نمره بلکه هزینه ثبت نام در آزمون GRE را نیز پرداخت نمایید.

پرداخت ارزی از طریق ایرانیکارت

در صورتی که قادر به استفاده از یکی از کارت های ارزی گفته شده نیستید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت برای انجام این کار استفاده کنید. شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری در سایت ما و ثبت درخواست، این هزینه را پرداخت نمایید.

اگر برای ثبت درخواست پرداخت هزینه ریپورت نمره جی آر ای سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...