حساب های بین المللی

آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)

آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)

یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای پرداخت ارزی (خرید از سایت های خارجی) و انتقال ارز به کشورهای مختلف استفاده می شود. مهمترین نکته ای که در رابطه با این سرویس پرداخت آنلاین وجود دارد این است که امکان مدیریت چند حساب را در آن واحد در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله با آموزش افتتاح حساب نتلر همراه ما باشید.

معرفی حساب نتلر

همان طور که گفته شده، Neteller یکی از انواع شبکه های پرداخت آنلاین است که شباهت زیادی به اسکریل دارد و از آن برای مدیریت چند حساب بانکی می توانید استفاده کنید. به عبارت دیگر شما می توانید اطلاعات تمام کارت های ارزی تان را وارد این حساب کرده و در نهایت از این حساب برای پرداخت در سایت های مختلف خارجی استفاده نمایید. پس به نوعی می توان گفت که نتلر یک حساب ارزی واسط است، که از آن برای پرداخت در بسیاری از وب سایت های خارجی استفاده می گردد.

آموزش افتتاح حساب نتلر

اولین نکته ای که در رابطه با افتتاح حساب نتلر باید مد نظر داشته باشید این است که امکان استفاده از این سرویس در ایران وجود ندارد. به عبارت دیگر به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، شما به صورت مستقیم و با آی پی ایران نمی توانید وارد سایت شده و حساب کاربری ایجاد نمایید.

شما می توانید برای نقد کردن نتلر از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.

نقد کردن درامد نتلر

اما همیشه راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. شما می توانید با استفاده از یک سرویس وی پی ان، فیلتر را از بین برده و وارد سایت شده و حساب کاربریتان را ایجاد نمایید.

  • وارد سایت Neteller شده و گزینه Join for Free را که در وسط صفحه قرار داده شده است را انتخاب نمایید.

آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)

  • در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیلتان و رمز عبورتان را وارد نمایید. در نهایت گزینه Register now را انتخاب کنید. (رمز عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر، شامل حروف بزرگ، عدد و نشانه های مختلف باشد.)

اکانت Neteller

  • بعد از آن صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید در آن تمام اطلاعات شخصی مورد نظر را وارد نمایید.

اکانت Neteller

در مرحله بعد برای افزایش امنیت حساب یاد به چند سوال پاسخ دهید و آنها را به خاطر بسپارید. به همین سادگی اکانت Neteller شما ایجاد می شود.

آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)

مهمترین نکاتی که هنگام افتتاح حساب نتلر باید بدانید

  • همان طور که گفته شد باید از یک وی پی ان استفاده کنید. ترجیحا آی پی کشورهای به غیر از آمریکا، کانادا و انگلیس را انتخاب کنید.
  • هنگامی که وی پی ان شما وصل شد، اطلاعات شهر و کشوری که به آن متصل هستید را یادداشت نمایید. چرا که برای وریفای حساب نتلر به آن نیاز دارید.
  • به دلیل قوانین سختی که برای ساخت اکانت Neteller وجود دارد، برای هر بار ورود از آی پی همان کشوری استفاده کنید که در ابتدا انتخاب کردید.

از اکانت Neteller چه استفاده ای می توان کرد؟

با افتتاح این نوع حساب قادر به انجام امور مالی ارزی زیر خواهید بود:

  • پرداخت هزینه در سایت های مختلف خارجی
  • انتقال و دریافت ارز
  • خرید مسترکارت پیش پرداخت Net+

روش های شارژ حساب نتلر

برای شارژ حساب نتلر روش های مختلفی وجود دارد که برخی از رایج ترین آنها عبارت است از: بیت کوین، ویزا کارت، اسکریل و … است. افرادی که در ایران زندگی می کنند، می توانند از طریق ویزا کارت در لحظه حسابشان را شارژ نمایند.

کارمزد شارژ حساب نتلر چقدر است؟

بسته به این که از کدام روش برای شارژ حسابتان استفاده می کنید، مقدار کارمزد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای بیت کوین، ویزا کارت و اسکریل مقدار کارمزد 2.5 درصد است. (در حال حاضر مقدار کارمزد برای تمامی روش ها مقدار 2.5 درصد در نظر گرفته شده است. که البته احتمال تغییر آن در آینده وجود دارد!)

آموزش افتتاح حساب نتلر (Neteller)
یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای پرداخت ارزی (خرید از سایت های خارجی) و انتقال ارز به کشورهای مختلف استفاده می شود. مهمترین نکته ای که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام خیلی ممنونم بابت اطلاع رسانیتون در این زمینه فقط یک سوالی داشتم از خدمتتون ، تو اون بخش کد پستی و پریماری فون نامبر چی وارد کنیم ؟ اصلا الزامی وجود داره برای پر کردن اون بخش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر افتتاح اکانت نتلر از سمت ایرانیکارت انجام نمی‌شود و همچنین افتتاح این حساب با هویت ایرانی نیز امکان‌پذیر نیست. در صورت نیاز به این حساب بین المللی می‌توانید از خدمات نتلر ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...