دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux

کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux

اگر شما کمی زمان خود را در اینترنت سپری کنید، قطعا با گزینه های مختلفی در رابطه با سایت های کلیکی مواجه می شوید، که پیشنهاد درآمد ارزی را به ازای انجام برخی از کارها مانند تماشای تبلیغ و … به شما می دهند. بسیاری از این سایت ها معتبر نبوده و تنها وقت شما را به هدر می دهند. اما ایرانیکارت در این مقاله کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux را به شما آموزش می دهد. چرا که بر اساس نظر کاربران، این سایت با کاربران خود صادق بوده و پرداختشان را انجام می دهد.

سایت نئوباکس Neobux چیست؟

اگر بخواهیم معرفی این سایت را به صورت خلاصه در اختیار شما قرار دهیم، باید بگوییم که شما می توانید تنها با ثبت نام در این سایت و مشاهده تبلیغات ویدئویی یا ایمیلی به کسب درآمد ارزی بپردازید. به عبارت دیگر با استفاده از این سایت شما می توانید از خانه کسب درآمد داشته باشید.

بنابراین با استفاده از سایت نئوباکس Neobux شما می توانید از تمامی تبیلغاتی که همیشه در وب سایت های مختلف مشاهده می کنید، کسب درآمد داشته باشید. پس چرا از این فرصت استفاده نکنید و در ازای زمانی که می گذارید، حقوق نگیرید؟

پس اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر می خواهید به درآمد خود اضافه کنید، می توانید از زمان های خالی خود در راه خانه، منتظر ماندن برای ویزیت دکتر و … برای کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux استفاده کنید. از طرف دیگر این پرداخت رایگان با توجه با بازخوردی که از کاربران دریافت شده است، به طور قطع انجام می شود، پس چه بهتر که از تجربه مثبت دیگران در این زمینه برای افزایش درآمد ارزی خود استفاده کنید.

چرا کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux ؟

همراهان عزیز توجه داشته باشید که پرداخت به ازای هر کلیک توسط سایت های کلیکی معمولا بسیار پایین است. به همین دلیل شما باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانید تا بتوانید برداشت از حساب خود را انجام دهید. به عنوان مثال تصور کنید که شما روزانه 2 ایمیل تبیلغاتی دریافت می کنید. اگر به ازای هر ایمیل 0.01 دلار دریافت کنید، 2 سال زمان می برد تا بتوانید 25 دلار از حساب خود برداشت کنید! تا آن زمان احتمال دارد که سایت های کلیکی هر لحظه به کار خود پایان دهند!

کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux

اما سایت نئوباکس NeoboxNeobux از سایت های کلیکی متفاوت است!

یکی از دلایلی که ما سایت نئوباکس Neobux را به شما پیشنهاد می دهیم این است که شما با استفاده کلیک کردن در آن می توانید حداقل 2 دلار دریافت کنید. همچنین شما می توایند با انجام برخی از کارهای خاص که توسط این سایت برای شما تعیین می شود، دلار دریافت کنید. به عنوان مثال شرکت در نظر سنجی های مختلف در رابطه با مسائل مختلف!

ثبت نام در سایت نئوباکس Neobux :

برای کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux شما باید یک حساب کاربری رایگان در این سایت ایجاد کنید. برای ساخت اکانت در سایت نئوباکس Neobux شما باید ایمیل، رمز عبور و تاریخ تولد خود را وارد نمایید. بعد از آن کد تایید سازی برای ایمیل شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید فعالسازی حساب کاربری خود را برای آغاز کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux را انجام دهید.

بعد از این که وارد حساب کاربری خود شوید، دسته بندی های زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • کارهای کوچک یا Mini Jobs
  • نظرسنجی یا Surveys
  • بازی ها یا Games
  • پیشنهادات یا Offers
  • تماشای تبلیغات یا View Advertisements

کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux به چه روش هایی امکان پذیر است؟

همان طور که گفته شد شما می توانید از طریق 5 روشی که در قسمت قبل به آنها اشاره شد، کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux را شروع کنید.

مشاهده تبلیغات :

اساس کار این سایت، پرداخت به ازای کلیک است. در قسمت مشاهده آگهی ها می توانید تبیلغاتی که برای نمایش وجود دارند را مشاهده کنید. به ازای هر تبلیغ شما 0.001 دلار دریافت می کنید. اگرچه این قیمت در مقایسه با سایر سایت های کلیکی بسیار پایین است ما واقعی است! و همین مهمترین نکته مثبت آن است.

انجام کارهای کوچک :

در این قسمت شما می توانید 3 کاری که در ازای آن مبلغی را دریافت می کنید، مشاهده نمایید. 2 مورد از این کارهای کوچک، 0.03 دلار ارزش دارند و سومی 0.7 دلار. البته توجه داشته باشید که بعضی مواقع انجام برخی از این کارها برای شما می تواند ضرر داشته باشد. به عنوان مثال دانلود برنامه ای برای کامپیوتر که از ویروسی یا ویروسی نبودن آن اطمینانی ندارید.

نظرسنجی :

در این قسمت به شما نظرسنجی های مختلف در حوزه های مختلف پیشنهاد داده می شود که با پر کردن آنها می توانید جایزه خود را دریافت کنید. هزینه انجام این کار 0.24 دلار است که البته منطقی و خوب به نظر می رسد.

بازی کردن :

شاید جالب ترین قسمت سایت نئوباکس Neobux ، بخش بازی کردن آن است. شما می توانید با 2 دقیقه بازی کردن، 0.001 دلار دریافت نمایید. توجه داشته باشید که اگر این مدت زمان کمتر از 2 دقیقه باشد، جایزه ای به شما تعلق نمی گیرد.

روزانه شما اجازه انجام 125 بازی در سایت را دارید که سر جمع، 0.125 دلار می شود. یعنی چیزی حدود 250 دقیق، چیزی بیشتر از 4 ساعت زمان بگذارید، تا بتوانید این مقدار را بدست آورید. به نظر من انجام این کار چندان منطقی به نظر نمی رسد، اما تصمیم نهایی به خودتان بستگی دارد.

پیشنهادات :

در این قسمت سایر پیشنهاداتی که برای کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux وجود دارد، به شما نمایش داده می شود. به عنوان مثال ثبت نام در برخی از سایت ها، خرید آنلاین و … .

کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux

برای کسب درآمد بیشتر از سایت سایت نئوباکس Neobux شما می توانید داشتن اکانت های دیگر را امتحان کنید. زمانی که شما در این سایت ثبت نام می کنید، نوع اکانت شما استاندارد است. با خرید سایر انواع اکانت می توانید تبلیغات بیشتر، کارهای بیشتری و به طور کلی پیشنهادات بیشتری برای کسب درآمد دریافت کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

برداشت از سایت نئوباکس Neobox از طریق پی پال :

برای این که شما بتوانید درآمد ارزی که از طریق سایت نئوباکس Neobux بدست آورید را دریافت کنید، باید دارای حساب پی پال باشید. پی پال یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است که با استفاده از آن می توانید در سایت های مختلف خارجی خرید کنید و یا به هرکجا که می خواهید انتقال وجه انجام دهید. اگر شما هم می خواهید از مزایای داشتن این نوع حساب بهره مند شوید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای تیم ایرانیکارت ارسال نمایید :

افتتاح حساب پی پال

اگر می خواهید برداشت از سایت نئوباکس Neobux را انجام دهید، از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید، تا در ازای موجودی حسابتان، معادل ریال به شما پرداخت شود.

برداشت از سایت نئوباکس

همراهان عزیز اگر در رابطه با کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux تجربه ای دارید، نظر خود را برای کسب درآمد آنلاین با ما در میان بگذارید.

کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux
اگر شما کمی زمان خود را در اینترنت سپری کنید، قطعا با گزینه های مختلفی در رابطه با سایت های کلیکی مواجه می شوید، که پیشنهاد درآمد ارزی را به...
4 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. امیداورم اینبار موفق بشیم بتونیم یک درآمد داشته باشیم تا وممنون از شما بابت توضیح های خوبتون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من از طریق سیستم ثبت نام کردم و شروع بکار .اما از طریق گوشی نمیتونم باینکه رمز پسورد صحیح وارد می کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای حل این مشکل لازم است با پشتیبانی سایت مربوطه تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام . سایت نئوباکس با گوشی باز نمیشه. فقط سیستم. با هر سیستمی هم که ثبت نام کردید نباید تعویضش کنید چون روی IP حساسه . اگر زمانی خواستید کامپیوتر رو عوض کنید از پشتیبانی سوال کنید راهش چیه .
      شما ادامه دادید کار با سایت رو؟ به کجا رسیدید ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. درود چندین مرحله هم با مرور گر موزیلا هم با کروم امتحان کردم چرا سایت نئوباکس واسه من باز نمیشه که ثبت نام کنم. مگر این ثبت نام رو با کوشی هوشمند نمیشه انجام داد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اصولا میزان حساسیت سایت‌های مختلف بر روی IP مورد استفاده متفاوت می‌باشد و در خصوص سایت موردنظر شما اطلاعی وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام شما تمام پرداختی های سایتهایی که با پی پل پرداختی دارن رو میتونین به ریال تبدیل کنین؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، لطفا در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام‌وعرض‌ادب.
    لطفاراهنمایی‌بفرمایید.
    من‌حساب‌اسکریل‌راازصرافی‌آنلاین‌خریدم.الان‌میخواهم‌عضو
    neobuxشوم.امابعضی‌هامیگوینداین‌سایت‌ارزش‌فعالیت‌ندارد
    وتضمین‌پرداخت‌هم‌ندارد.مگرneobuxمعتبرترین‌سایت‌کلیکی‌جهان
    نیست؟لطفابفرماییدآیااین‌سایت‌ارزش‌فعالیت‌وکلیک‌کردن‌دارد؟
    ممنون‌وسپاسگزار.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا از طریق پشتیبانی سایت موردنظر پیگیر باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام این بخش surveys رو باید چجوری تکیمل کنم؟ من دوباری تکمیل کردم ولی نمیشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا با پشتیبانی همان سایت در ارتباط باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام خسته نباشید. قسمت مینی جاب رو وقتی باز میکنی مینویسه که براساس دستور رئیس جمهور آمریکا ما تحریمیم برای این قسمت. ولی قسمت سور وی که باز میشه و کار هم میکنه چرا پرداختی نداره پس؟ شما راه حلی برای دسترسی بهش دارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً سوال خود را از طریق ارسال تیکت در سایت (چت آنلاین) یا تماس تلفنی با مجموعه مطرح نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام وقت بخیر، سوالی که داشتم در ارتباط با حساب اسکریل هست میخواستم ببینم سایت آمازون و سایت‌های اینترنتی دیگه این حساب رو قبول می‌کنند؟ یا اینکه من مجبورم دوتا حساب ارزی باز کنم؟ هزینه حساب اسکریل و خدماتتون هم لطفا بفرمایید، اینکه حساب اسکریلتون در چه کشوریه؟ آدرس مجازی و شماره تلفن مجازی، قبض خدماتی در اختیار کاربر قرار میگیره؟ امکان برداشت و واریز از حساب وجود داره؟ دارای ویزا کارت هست و مدتش  چند وقته؟ ساخت اکانت به صورت وریفای شده است؟ هزینه های لازم و مدارک رو هم لطفا بفرمایید ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. خدمات ایرانیکارت در رابطه با اسکریل شامل خرید و فروش شارژ اسکریل می باشد. متاسفانه افتتاح حساب اسکریل توسط مجموعه انجام نمی پذیرد. برای خرید از سایت امازون نیز می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام
    نئوباکس الان فقط با اسکریل پرداخت میکنه که در ایران متاسفانه افراد کمی با اون کار می کنن.
    آیا شما خدمات خرید و فروش اسکریل میدید؟
    متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام شما چطور از حساب اسکریل پول به نئوباکس انتقال میدین؟ اسکریل که بدون سرور مجازی کار نمیکنه چون ایرانو تحریم کرده، نئوباکس م که با سرور مجازی و وی پی ان کار نمیکنه میشه لطفا راهنمایی کنید ممنونم.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام خسته نباشید،من چند روزه وقتی میرم داخل سایت بخش تبلیغات،وقتی تبلیغ رو باز میکنم بجای علامت تیک و گزینه کلوز،ضربدر قرمز میاد و میگه دوباره تبلیغ رو باز کنید،،،میشه کمکم کنید،من چند وقته بخاطر همین موضوع کلافه ام،،،لطفا اگه جواب رو میدونید واسم ایمیل کنید،ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. وقت بخیر. کاربر گرامی، متاسفانه ایرانیکارت اطلاعی از استراتژی عملکرد و سیاست های این وب سایت ها ندارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. ادمین عزیز چرا کامنتم و راه حلشو نذاشتی خواهشا کمکم کن منتظرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. وقت شما بخیر. امکانش هست سوالتنو بپرسید تا من جواب بدم؟ ممنونم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • آقای پورجواد آیا این سایت neobux سرکاری نیست و درآمدش روزانه چند دلار است؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی نئوباکس و سایت‌های زیاد دیگری هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید و درآمد آن بستگی به عملکرد شما دارد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام میشه یکی از اون سایت هارو بگین وطرز کار باش چجوریه؟ممنون

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی، لطفا سوال خود را واضح‌تر مطرح بفرمایید که منظور شما معرفی چه سایت‌هایی است؟

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...