دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

چگونه در سایت های فریلنسری خارجی کار کنیم؟

چگونه در سایت های فریلنسری خارجی کار کنیم؟

یکی از روش های تضمینی کسب درآمد دلاری ، کار به عنوان فریلنسر در سایت های خارجی مانند فریلنسر دات کام ، UpWork و … است. هرچند که روش های مختلف و بعضا رایگانی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد، اما استفاده از هیچ یک از آنها در کوتاه مدت و به صورت تضمینی موجب افزایش درآمد شما نمی شود. پس اگر می خواهید از طریق روش های اصولی کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید، پیشنهاد ما استفاده از سایت های دورکاری خارجی است! در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا روش کسب درآمد و البته نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی را به شما آموزش دهیم.

چرا کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی ؟

اولین سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که چرا باید از سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری استفاده کرد. در جواب به سوال این دسته از عزیزان باید گفت که امکان مهاجرت از طریق ویزای کار به کشورهای خارجی برای تمامی افراد وجود ندارد. بنابراین استفاده از این نوع پلتفرم ها که کارجو و کارفرما را به صورت مستقیم به یکدیگر ربط می دهند، بهترین راه حل برای افزایش درآمد است. از طرف دیگر، با توجه به اختلاف ارزشی که بین دلار و ریال وجود دارد، کار در چنین سایت هایی می تواند به راحتی موجب افزایش درآمد شما در کوتاه مدت شود. پس اگر تخصص و مهارتی دارید که می توانید با استفاده از آن به صورت دورکاری نیز برای دیگران کار کنید، حتما شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.

نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی

آیا سایت های فریلنسری خارجی قابل اعتماد هستند؟

همان طور که گفته شد برای کسب درآمد اینترنتی روش های مختلفی وجود دارد. اگر بخواهیم سایت های کلیکی خارجی را با سایت های دورکاری خارجی مقایسه کنیم، باید بگوییم که به طور قطع سایت های فریلنسری خارجی بسیار قابل اعتمادتر سایت های کلیکی خارجی هستند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت های فریلنسری چندان نیز کار ساده ای نیست. چرا که سایت هایی مانند UpWork تنها به دنبال افرادی هستند که متخصص بوده و به بهترین شکل عمل می کنند. بنابراین در صورتی که شما به اندازه کافی مهارت نداشته باشید، شانسی نیز برای کسب درآمد دلاری از طریق این سایت ها نخواهید داشت. پس با توجه به پروتکل های سختی که این سایت ها برای ارائه خدماتشان در نظر گرفته اند، می توان مطمئن بود که تا حد زیادی قابل اطمینان بوده و مشکلی در پرداخت هزینه دستمزدها ندارند.

بیشتر بخوانید:چگونه در سایت فریلنسری Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟

نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی

نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی چگونه انجام می شود؟

در صورتی که تصمیم به استفاده از خدمات این نوع سایت ها گرفته اید، باید به فکر روشی جهت دریافت حقوقتان نیز باشید! با توجه به این که تمامی این سایت ها در خارج از ایران در حال فعالیت هستند، از یکی از انواع شبکه ها پرداخت آنلاین مانند پی پال ، ویزا کارت یا مسترکارت جهت پرداخت دستمزدها استفاده می کنند. بنابراین شما برای استفاده از این سایت ها، باید یک حساب ارزی داشته باشید. با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان افتتاح هیچ یک از این حساب های ارزی به صورت مستقیم وجود ندارد. بنابراین شما باید از طریق شرکت های واسط هر حسابی که نیاز دارید را افتتاح کرده و از آن استفاده نمایید.

شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت ، افتتاح حساب پی پال وریفای شده ، خرید کارت های ارزی مانند ویزا کارت و مسترکارت را انجام دهید. کافی است در سایت یک حساب کاربری ایجاد کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. بعد از این که حساب ارزی خود را ایجاد کردید، می توانید اطلاعاتش را در اختیار سایت دورکاری خارجی قرار داده و دستمزدتان را دریافت نمایید. بعد از این که وجه مورد نظر به حساب شما واریز شد، برای نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی می توانید باز هم از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. برای انجام این کار باید مجددا وارد حساب کاربری خود در سایت شده، و از بخش نقد کردن درآمد ارزی ، درخواستتان را ثبت کنید. به همین سادگی!

همراهان گرامی ، در صورتی که برای نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

چگونه در سایت های فریلنسری خارجی کار کنیم؟
یکی از روش های تضمینی کسب درآمد دلاری ، کار به عنوان فریلنسر در سایت های خارجی مانند فریلنسر دات کام ، UpWork و … است. هرچند که روش های...
3.5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر میخوام به عنوان مترجم تو سایت های فریلنسری کارکنم اما حساب ارزی می‌خواهد میشه راهنماییم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب بین المللی می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.
      برای انجام آن در سایت ثبت نام کرده و پس از مشخص کردن حساب ارزی مورد نظر درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. برخی از کارفرما ها برای واریز پول مبلغی بعنوان پیوند حساب طلب میکنند به چه دلیلی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در برخی موارد، کارفرمایان ممکن است به دلایل زیر برای واریز پول به حساب کارمندان، مبلغی به عنوان “پیوند حساب” (Account Linking) درخواست کنند:

      1- احراز هویت و صحت اطلاعات: درخواست پیوند حساب می‌تواند باعث حس اطمینان در کارفرما شود که حساب بانکی که توسط کارمند ارائه شده، واقعاً به او تعلق دارد و اطلاعات آن درست است.

      2- سپردن وام یا پاداش: در بعضی موارد، کارفرما ممکن است برای ارائه وام یا پاداش به کارمندان خود، از پیوند حساب استفاده کند. با ایجاد ارتباط بین حساب کارمند و حساب کارفرما، انتقال پول به صورت مستقیم و سریعتر انجام می‌شود.

      3- آسانتر شدن پرداخت حقوق: برخی کارفرماها، برای ساده‌تر کردن روند پرداخت حقوق و دستمزد به کارمندان، از پیوند حساب استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود که حقوق کارمندان به صورت مستقیم و بدون تأخیر واریز شود.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...