خرید کالا از سایت های خارجی

نکاتی که هنگام خرید از etsy باید بدانید

نکاتی که هنگام خرید از etsy باید بدانید

Etsy یکی از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی مانند آمازون، ایبی، سوق و … است که شرایط خرید برای تمامی افراد در سراسر جهان را فراهم کرده است. روش پرداخت در این سایت، پی پال و یا کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت است. متأسفانه این فروشگاه آنلاین شرایط ارسال کالا به صورت مستقیم به ایران را ندارد. اما جای نگرانی نیست چرا که شما با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت می‌توانید خرید از etsy را انجام داده و کالا را در ایران تحویل بگیرید. برای ارسال درخواستتان می‌توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سفارش کالا و تحویل در ایران

اما برای داشتن خرید مطمئن از این سایت بهتر است که برخی موارد را به خاطر داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با مهم‌ترین نکات در رابطه با خرید از etsy آشنا کنیم.

نکاتی که هنگام خرید از etsy باید بدانید

نکاتی که هنگام خرید از سایت etsy باید بدانید

  • همان‌طور که گفته شد اگر شما به عنوان خریدار در این سایت فعالیت می‌کنید، روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه پیش روی خود دارید. اما در واقع این فروشنده است که انتخاب می‌کند شما از چه طریق هزینه خریدتان را پرداخت نمایید.
  • خوشبختانه محبوب‌ترین روش‌های پرداخت هزینه همان مواردی که در ابتدای مقاله به آن‌ها اشاره کردیم. تمامی این روش‌ها با استفاده از سامانه پرداخت اتسی یا Etsy Payments مورد بررسی قرار می‌گیرند تا هزینه حتماً به فروشنده برسد بدون اینکه اطلاعات کارت و یا حساب شما با فروشنده به اشتراک گذاشته شود.
  • مهم‌ترین مزیتی که هنگام خرید از etsy وجود دارد این است که شما هم‌زمان در چند فروشگاه مختلف Etsy می‌توانید پرداخت چند کالا را انجام دهید.
  • حتماً پرداخت هزینه خرید از etsy را از طریق سایت اصلی انجام دهید. چرا که در غیر این صورت اگر برای پرداخت شما مشکلی ایجاد شود، سایت Etsy مسئولیتی به عهده نمی‌گیرد!
  • اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی را دارید، حتماً ویژگی‌هایش مانند میزان ولتاژ، دو شاخه بودن با نبودن و … را چک کنید. چرا که برخی از لوازم الکترونیکی به دلیل عدم تطابق ولتاژ قابل استفاده در ایران نیستند. از طرف دیگر جالب است بدانید که برخی از تجهیزات الکترونیکی مانند دی وی دی پلیر که در انگلیس تولید شده است را نمی‌توان در امریکا استفاده کرد. چرا که احتمالاً ساختار دی وی دی ها با یکدیگر متفاوت است. پس برای اینکه از هزینه‌ای که برای خرید کالا می‌کنید، لذت ببرید، حتماً تمام موارد را در رابطه با کالا در قسمت توضیحات و همچنین نظر کاربران مطالعه کنید.

نکاتی که هنگام خرید از etsy باید بدانید

  • حتماً با استفاده از گزینه Sign in History اطلاعات حساب کاربری‌تان را نظیر تعداد ورود به سایت و … را چک کنید. در این قسمت تعداد دفعاتی که وارد حساب کاربری‌تان شده‌اید، همراه با زمان و آی پی آدرس و … را می‌توانید مشاهده کنید.
  • حتماً قسمت نظرات را در رابطه با فروشنده مورد نظرتان مطالعه کنید. چرا که کسی که به عنوان فروشنده در سایت Etsy ثبت نام می‌کند، از سوی مسئولین این سایت مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. بنابراین هر کس می‌تواند در این سایت فروشنده باشد، چرا که برای فروشنده بودن تنها به یک حساب کاربری نیاز است. پس اگر می‌خواهید متوجه صدق رفتار فروشنده شوید، بهترین کار خواندن نظر کاربران در مورد خرید از etsy است. مواردی که می‌توانید در مورد آن‌ها نظر دهید، کیفیت کالا، نحوه و زمان ارسال و کیفیت خدماتی است که به مشتری ارائه شده است.
  • فراموش نکنید که شرایط بازگشت و تعویض کالا از نظر هر فروشنده‌ای متفاوت است. بنابراین قبل از نهایی کردن خرید از etsy حتماً از شرایط هر فروشنده اطلاعات لازم را کسب کنید.

همراهان عزیز، اگر برای خرید از etsy مشکلی دارید، می‌توانید انجام این کار را به ما بسپارید. با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سؤالاتتان را از آن‌ها بپرسید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...