آزمون ها

ووچر جی آر ای چیست؟

ووچر جی آر ای چیست؟

یکی از راه های ثبت نام و شرکت در آزمون GRE با استفاده از خرید ووچر GRE می باشد. این آزمون که برای متقاضیان تحصیل در آمریکا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می گردد، به صورت سالانه و در تاریخ های متعدد برگزار می شود. همانطور که می دانید آزمون GRE که اختصار عبارت Graduate Record Examination می باشد، توسط ETS  ایجاد شده است. آزمون GRE توسط هزاران دانشگاه و مدارس کسب‌ و کار برای تصمیم‌گیری در مورد پذیرش و هزینه تحصیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که تمایل به اخذ ویزای تحصیلی آمریکا برای ارشد یا دکتری دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید ووچر جی آر ای در ایران آشنا شویم.

ووچر GRE چیست 

ووچر جی آر ای یک کد اعتباری است که با ثبت آن در سایت ثبت نام آزمون جی آر ای می توانید نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون GRE اقدام نمایید. پس از پرداخت هزینه آزمون، یک کد به شما تحویل داده می شود که این کد همان ووچر جی آر ای است.

ووچر GRE

خرید ووچر جی آر ای

برای خرید ووچر GRE و ثبت نام در این آزمون از دو روش زیر می توان استفاده کرد:

پرداخت با کردیت کارت

در این روش ، شما می توانید از یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مسترکارت استفاده نمایید. با توجه به تحریم هایی که در حال حاضر علیه ایران وجود دارد، شما برای خرید این کارت های ارزی و شارژ آنها با ارز مورد نیازتان، از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند ایرانیکارت استفاده نمایید.

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت            

در صورتی که تمایلی به استفاده از روش های گفته شده ندارید، می توانید پرداخت این هزینه را به ایرانیکارت بسپارید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد. تنها نیاز است که اطلاعات حساب ETS خود را برای ما ارسال نمایید تا پرداخت شما انجام شود.

شما میتوانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت نسبت به خرید ووچر آزمون GRE اقدام کنید:

خرید ووچر GRE

ووچر جی آر ای

3 نکته که در رابطه با GRE باید بدانید:

انتخاب زمان مناسب برای شرکت در آزمون

شما می توانید بین زمان های برگزاری آزمون در طول سال، بدون محدودیت انتخاب نمایید. اما به خاطر داشته باشید که به گونه ای در آزمون ثبت نام کنید که فرصت کافی برای مطالعه ی کافی مباحث آزمون داشته باشید. اغلب دلیل عدم قبولی متقاضیان آزمون انتخاب زمان اشتباه برای شرکت در آزمون است.

توجه به مهلت استفاده از ووچر جی آر ای

ووچر آزمون GRE به مدت یک سال قابل استفاده است.یک سال پس از خرید ووچر غیر قابل استفاده خواهد بود. به همین دلیل در صورتی که زمانی که برای شرکت در آزمون مد نظر دارید از یک سال آینده دور تر است، بهتر نسبت به خرید ووچر اقدام ننمایید.

دانشگاه های پذیرنده مدرک GRE

اگر چه گفته می شود که این آزمون برای تحصیل در مدارس کسب و کار برگزار می گردد، اما برخی دانشگاه ها و مدارس هستند که مدرک این آزمون را قبول نمی کنند. لذا پیش از ثبت نام از پذیرفته شدن مدرک خود اطمینان حاصل کنید.

آیا قصد اخذ ویزای تحصیلی آمریکا را دارید؟ یا تجربه شرکت در آزمون GRE را دارید؟ تجربیات و نظرات خود را در رابطه با خرید ووچر جی آر ای با به اشتراک گذارید.

ووچر جی آر ای چیست؟
یکی از راه های ثبت نام و شرکت در آزمون GRE با استفاده از خرید ووچر GRE می باشد. این آزمون که برای متقاضیان تحصیل در آمریکا در مقاطع کارشناسی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...