اکانت های خارجی

نحوه خرید اکانت پریمیوم گرامرلی (Grammarly)

نحوه خرید اکانت پریمیوم گرامرلی (Grammarly)

شاید شما هم مانند بسیاری دیگر از بچگی تا بزرگسالی در کلاس های مختلف زبان انگلیسی شرکت کرده اید به امید اینکه هنگام کار و یا تحصیل در یکی از کشورهای خارجی به مشکلی برنخورید! اما واقعیت چیز دیگری است! نوشتن به زبان انگلیسی یکی از مهارت هایی است که برای خوب بودن در آن نیاز به طی کردن پروسه ای طولانی است که معمولا از حوصله ما خارج است! اما خوشبختانه به لطف پیشرفت تکنولوژی و توسعه نرم افزارهای مختلف، امروزه با استفاده از ابزاری به نام Grammarly امکان تصحیح غلط های املایی و نگارشی متون انگلیسی فراهم شده است. امکان استفاده از این ابزار با قابلیت های محدود به صورت رایگان فراهم شده است، اما اگر به دنبال یک غلطگیر انگلیسی تمام و کمال هستید، بهتر است که از اکانت پریمیوم گرامرلی استفاده کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش خرید اکانت گرامرلی را به شما همراهان همیشگی آموزش دهیم.

ابزار گرامرلی (Grammarly) چیست؟

گرامرلی یکی از ابزار کمکی نوشتاری است که به شما کمک می کند تا یک متن را از چند نظر بررسی کرده تا غلط های احتمالیش را برطرف نمایید.

راهنمای خرید اکانت گرامرلی

برای خرید اکانت پریمیوم گرامرلی بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید، می توانید یکی از طرح های پیشنهادی سایت را انتخاب کرده و سپس به صفحه پرداخت بروید. برای پرداخت هزینه خرید اکانت گرامرلی می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

خرید با ویزا کارت / مستر کارت

در صورتی که یکی از انواع کارت های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت را داشته باشید، می توانید هزینه خرید اکانت گرامرلی را پرداخت نمایید.

استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که تمایلی به خرید کارت های اعتباری گفته شده ندارید، می توانید برای پرداخت در این سایت خارجی از خدمات ما استفاده کنید. از طریق لینک زیر وارد حساب کاربریتان شوید و سپس سفارشتان را ثبت نمایید. به همین سادگی!

خرید اکانت گرامرلی

خرید اکانت گرامرلی (Grammarly)

هزینه اکانت پریمیوم گرامرلی چقدر است؟

در حال حاضر ۳ طرحی که این ابزار برای کاربران در نظر گرفته است، عبارت است از:

  • طرح ماهیانه: ۹۵ دلار در ماه
  • طرح فصلی: ۹۸ دلار در ماه
  • طرح سالیانه: ۶۶ دلار در ماه

راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی

بعد از خرید اکانت گرامرلی و یا ثبت نام رایگان در سایت، می توانید وارد قسمت داشبورد شده تا متننتان را برای بررسی دقیق در اختیار ابزار قرار دهید.

در همین قسمت می توانید هدفتان را از بررسی این متن بر اساس نیازهایی که دارید تعیین نمایید. به عنوان مثال نوع مخاطب، نوع نگارشی که نیاز دارید و  … .

بعد از ان برای چک کردن متن می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  • تمام متنی که مد نظر دارید را کپی کرده و برای چک کردن دستور نگارش و غلط های املایی در بخش تعیین شده جایگذاری کنید.
  • با استفاده از گزینه Import متن مورد نظرتان را که به صورت فایل ورد است در اختیار ابزار قرار دهید.
  • از همان ابتدا نگارش متنتان را در این ابزار آغاز کنید! خوبی استفاده از این روش این است که همزمان با نوشتن شما غلط های املاییتان را چک می کند. با انتخاب گزینه Correct with Assistant تمامی غلطها برایتان نمایش داده می شود.
  • کاربرانی که از ویندوز استفاده می کنند می توانند از افزونه MS Word استفاده کنند. این افزونه در حال حاضر برای کاربران مک بوک تهیه نشده است.

چند ثانیه بعد از اینکه متنتان را در اختیار این ابزار قرار دادید، گرامرلی پیشنهادات نگارشی و املایی خود را در سمت است راست صفحه نمایش می دهد. در صورتی که اکانت پریمیوم گرامرلی داشته باشید حتی می توانید از خطاهایی که در ساختار جمله شما وجود دارد مطلع شده و آنها را اصلاح نمایید.

قابلیت های ابزار Grammarly چیست؟

چک کردن متن از نظر دستور زبان و نشانه گذاری

یکی از مهمترین اشتباهاتی که ما هنگام نوشتن متن انگلیسی به عنوان زبان دوممان انجام می دهیم، اشتباهات دستور زبانی و نشانه گذاری است. با استفاده از این ابزار می توانید غلط های نگارشی و علامت گذاریتان را به صفر برسانید!

رفع کردن غلط های املایی

هرچند که برای چک کردن املای کلمات ابزار رایگان بسیاری مانند گوگل ترنسلیت وجود دارد، اما قطعا زمان چک کردن املای هر کلمه وجود ندارد!

چک کردن سرقت ادبی

کپی کردن متون از جاهای مختلف در هیچ کجای دنیا جالب نیست! ابزار گرامرلی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا متنی مورد نظرتان را با هزاران صفحه موجود در وب مقایسه کرده تا قسمت های کپی را شناسایی کرده و ویرایش نمایید.

چک کردن میزان خوانایی

زمانی که ما از انگلیسی به عنوان زبان دوم جهت نگارش متن استفاده می کنیم، به احتمال زیاد فارسی فکر کرده و متن انگلیسی را به صورت فارسی می نویسیم! این شایع ترین اشتباهی است که اکثر ما مرتکبش می شویم. خوشبختانه با استفاده از ابزار Grammarly می توانید خوانایی متننتان را بررسی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهید.

خرید اکانت گرامرلی (Grammarly)

اکانت پریمیوم گرامرلی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی استفاده از این ابزار به تمام کسانی که انگلیسی زبان دومشان است توصیه می شود. اما اگر در یکی از حوزه های زیر فعالیت می کنید، حتما به خرید اکانت گرامرلی فکر کنید:

  • وبلاگ نویسی
  • تولید محتوا
  • کپی رایتر
  • نویسندگی
  • دانشجو

ویژگی های ابزار Grammarly چیست؟

  • یکی از مهمترین ویژگی های این ابزار، پشتیبانیش از زبان انگلیسی کانادایی، امریکایی، بریتانیایی و استرالیایی است.
  • بررسی گرامر در تمامی ساختارها، مانند مجهول و …
  • چک کردن اسپل کلمات
  • ارائه پیشنهادات بهتر برای واژگان استفاده شده
  • برآورد زمان مورد نیاز جهت مطالعه متن

از ابزار Grammarly در چه پلتفرم هایی می توان استفاده کرد؟

  • به صورت افزونه در نرم افزار ورد
  • به صورت افزونه در مرورگر کروم
  • برنامه کروم گرامرلی
  • برنامه دسکتاپ برای سیستم عامل مک، ویندوز
  • نرم افزار تلفن همراه برای سیستم عامل های اندروید و iOS

همراهان گرامی، اگر برای خرید اکانت گرامرلی به مشکلی برخوردید می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نحوه خرید اکانت پریمیوم گرامرلی (Grammarly)
شاید شما هم مانند بسیاری دیگر از بچگی تا بزرگسالی در کلاس های مختلف زبان انگلیسی شرکت کرده اید به امید اینکه هنگام کار و یا تحصیل در یکی از...
3 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...