متفرقه

تبلیغات گوگل در ایران

تبلیغات گوگل در ایران

در دنیای رقابتی امروز که روز به روز بر عرضه کنندگان و تنوع محصولات افزوده می شود، افراد به دنیای دیجیتال مارکتینگ روی آورده اند. تبلیغات در گوگل یکی از راه هایی است که میتوانید کسب وکار خود را به کاربران نشان دهید. تبلیغ در گوگل یکی از روش های تبلیغات انلاین است که میتوانید با پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل سود خود را افزایش دهید. یکی از بهترین محیط هایی که یک کسب و کار میتواند مقابل مشتری خود ظاهر شود گوگل است. روزانه میلیون ها سرچ در گوگل ثبت میشوند که این پلتفرم را به یکی از بزرگترین فرصت های معرفی کسب و کار ها تبدیل کرده است.

تبلیغات گوگل در ایران

اهمیت تبلیغات گوگل 

روزانه افراد زیادی در گوگل برای نیازها و سوال های خود سرچ میکنند، اگر شما در نتایج جستجوهای این کاربران دیده شوید، احتمال اینکه این مشتری فرایند تبدیل را با همین سرچ کامل کند زیاد خواهد بود. اما آمار نشان می دهد که بیشتر کاربران بر لینک هایی که بالای صفحه‌ی نتایج قرار داشته باشند کلیک می کنند و در همان سایت ها خرید یا هر فرایند دیگری که به دنبال آن بوده‌اند را تکمیل میکنند.

این تفاوت باعث شده که سایت ها برای رسیدن به این موقعیت در گوگل در رقابت باشند. برخی سایت ها از سئو برای بالا آمدن در گوگل استفاده می کنند. اما برخی دیگر علاوه بر شرکت در رقابت سئو، از گوگل ادز (عنوان جدید گوگل ادوردز) برای قرار گرفتن در موقعیت لینک های اول گوگل استفاده می کنند.

زمانی که شما یک کسب وکار را راه اندازی میکنید میتوانید با استفاده از گوگل ادز در بالای صفحه سرچ گوگل دیده شوید.

تبلیغات گوگلی رایگان

آیا تبلیغات در گوگل رایگان است؟ اکانت گوگل ادز به صورت رایگان برای شما ساخته میشود. اما برای در مرحله بعد شما خودتان بسته به میزان رقبا و موارد دیگر انتخاب میکنید که چه مقدار میخواهید هزینه کنید. همانطور که میدانید گوگل ادوردز یکی از تبلیغات کلیکی است. بنابراین شما به ازای هر کلیک هزینه ای را پرداخت میکنید. این تبلیغات با ارزی انجام میشود که نوسانات کمتری داشته باشد. در روند تبلیغات از روش هایی برای بهبود تبلیغاتان استفاده خواهد شد که میتوانید هزینه های خود را بسیار کم کنید. یک تبلیغ حرفه ایی و کم هزینه!!

گوگل ادز چگونه کار می کند؟

کسب و کارها برای تبلیغ در گوگل ادز، عباراتی را که بیشترین ارتباط را به کسب و کار آنها دارند، انتخاب میکنند تا در پاسخ به این جستجو ها گوگل ادز تبلیغ آنها را در لینک اول نشان دهد. چون در صورتی که در صفحه نتایج این جستجوها لینک اول باشند، احتمال اینکه کاربر آنها را انتخاب کرده و فرایند تبدیل را کامل نماید، بالا میرود.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل در ایران

به دلیل تحریم های ایران، کار با گوگل ادز و تبلیغ در گوگل دشوار شده، اما کسب و کارهایی که علاقمند به استفاده از این سرویس هستند می توانند از شرکت های واسط مثل افراک استفاده کنند. این شرکت زیرمجموعه ایرانیکارت پارتنر رسمی گوگل ادز است و انواع خدمات تبلیغات در گوگل را ارائه می دهد.
تبلیغات در گوگل برای تمامی دامنه های بین المللی و دات ir انجام میشود. تبلیغات گوگل در ایران را میتوانید به راحتی تجربه کنید. نه تنها کسب و کار خود را معرفی میکنید, بلکه میتوانید روند فعالیت مشتریان را بررسی کنید.


افراک

معرفی خدمات افراک برای تبلیغات گوگل در ایران

افراک مجری تخصصی تبلیغات در گوگل و تبلیغات آنلاین دیگری مثل تبلیغات لینکدین، اسپانسرشیپ اینستاگرام و سایت های خارجی است. از جمله خدمات دیگری که این شرکت ارائه می کند طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج، گوگل ادسنس و تبلیغات اپلیکیشن ها در گوگل پلی استور و اپ استور است. کارشناسان افراک به صورت 24 ساعته به علاقه مندان به تبلیغات در گوگل مشاوره تخصصی و رایگان میدهند و آنها را برای افزایش بازدهی و بهینه سازی تبلیغات راهنمایی میکنند. در واقع افراک برای تمام مراحل از ایجاد اکانت گوگل ادز تا تشکیل کمپین، انتخاب کلمات کلیدی و شرکت در مزایدات تعیین قیمت تبلیغات به کاربران مشاوره تخصصی می دهد. و بعد از انجام تبلیغات افراک بازدهی آنها را بررسی میکند و برای بهبود آنها راهکار ارائه میدهد.

تبلیغات گوگل در ایران
در دنیای رقابتی امروز که روز به روز بر عرضه کنندگان و تنوع محصولات افزوده می شود، افراد به دنیای دیجیتال مارکتینگ روی آورده اند. تبلیغات در گوگل یکی از...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...