دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

چگونه در سایت Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت دوم

چگونه در سایت Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت دوم

در مقاله های قبلی در مورد سایت های فریلنسری و دورکاری خارجی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. یکی از مهمترین مواردی که به آن پرداختیم این بود که سایت Upwork به دلیل کیفیت بالایی که دارد، تنها با ثبت نام برخی از فریلنسرها در سراسر جهان موافقت می کند. به همین خاطر است که کسانی که قصد دارند از طریق ثبت نام در این سایت کسب درآمد اینترنتی و دلاری را تجربه کنند، باید با روند ثبت نام Upwork و گرفتن تاییدیه از سوی این کمپانی آشنایی داشته باشند.

در قسمت اول از همین مقاله به برخی از مهمترین مواردی که منجر به رد شدن درخواست ثبت نام سایت Upwork می شوند، اشاره کردیم. در ادامه و در بخش دوم این مقاله قصد داریم به مابقی مواردی اشاره کنیم که رعایت نکردن آنها نیز منجر به رد درخواست شما می شود.

مهمترین نکاتی که برای گرفتن تاییدیه از سایت فریلنسر Upwork باید بدانید

ارائه سابقه کاری

یکی دیگر از بخش هایی که هنگام ثبت نام Upwork باید آن را تکمیل نمایید، بخش Employment است. در این بخش باید اطلاعاتی از سوابق کاری و کمپانی هایی که تا کنون در آن کار کرده اید را وارد نمایید. در صورتی که تازه کار هستید و تا قبل از شروع کار در این سایت فریلنسری تجربه کار نداشته اید، بهتر است که به جای خالی گذاشتن این بخش، اطلاعاتی در مورد سابقه تحصیلی و … را وارد نمایید.

چگونه در سایت Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت دوم

لینک کردن سایر شبکه های اجتماعی

برای کسی که در حوزه کاری خود به صورت حرفه ای در حال فعالیت است داشتن اکانتی مانند LinkedIn گواهی بر حرفه ای بودنش است. هرچند که در این سایت امکان اضافه کردن اکانت LinkedIn وجود ندارد، اما بهتر است که شما مابقی شبکه های اجتماعی تان را که به نام خودتان ثبت شده اند را در قسمت ثبت نام وارد نمایید.

اضافه کردن مهارت های خاص و غیر معمول

هر چه که در این دنیای شلوغ کاری سعی کنید خاص تر باشید، شانس شما برای پذیرفته شدن از سوی کمپانی های مختلف بیشتر می شود. هنگامی که قصد ثبت نام سایت Upwork را دارید، بهتر است که حداقل یک مهارت را که دیگران در آن مهارت ندارند را آموخته و از آن برای افزایش اعتبار اکانتتان در این سایت استفاده کنید.

پیدا کردن کارفرما

در قسمت اول این مقاله بیان کردیم که شما می توانید از طریق بلاگ و وب سایتی که دارید، به اعتبار و حرفه ای بودنتان اضافه کنید. اما یکی دیگر از جنبه های مثبت داشتن سایت این است که اگر شما از طریق این پلتفرم ها مشتری یا کارفرما پیدا کردید، می توانید از او بخواهید که درخواست خود را در سایت Upwork ثبت کرده و در نتیجه اعتبار شما را افزایش دهد.

کسب درآمد دلاری

عدم ایجاد چند حساب کاربری

زمانی که شما یک حساب کاربری برای ثبت نام Upwork ایجاد کنید، در صورتی که با ثبت نام شما موافقت نشود، اکانت شما در حالت تعلیق قرار می گیرد. بنابراین در صورتی که اکانت شما در حالت تعلیق قرار بگیرد، شانسی برای ساخت اکانت دوم نخواهید داشت چرا که برای حساب کاربری دومی نیز همین اتفاق می افتد.

همراهان گرامی، با در نظر داشتن نکاتی که در مقاله قبلی و این مقاله برای ثبت نام سایت Upwork بیان کردیم، احتمال اینکه بتوانید با موفقیت یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به کسب درآمد اینترنتی کنید، زیاد می شود. در صورتی که شما موفق به انجام این کار شدید، می توانید با استفاده از یک حساب پی پال وریفای شده بعد از انجام هر پروژه، دستمزدتان را دریافت نمایید. بعد از آن برای نقد کردن دلار پی پال می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

چگونه در سایت Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت دوم
در مقاله های قبلی در مورد سایت های فریلنسری و دورکاری خارجی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. یکی از مهمترین مواردی که به آن پرداختیم این بود که سایت...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام و روزبخیر. من تا الان سه تا حساب آپورک باز کردم و هر دفعه مسدود میشه با اینکه از وی پی ان استفاده میکنم. این ینی اینکه دیگه نمیتونم روی این سایت کار کنم؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      احتمالا اسم و مشخصات شما در بلک‌لیست سایت قرار گرفته‌ است. ضمن این که شما نباید از vpn استفاده می‌کردید چرا که اعتبار چندانی ندارد و بهتر است از vps استفاده کنید. برای خرید vps یا سرور مجازی می‌توانید به لینک خرید سرور مجازی مراجعه بفرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام و احترام بنده در سایت up work همانطور که راهنمایی کرده بودید ثبت نام کردم، ولی ID مرا لازم دارد ، من آی پی ام را در منطقه نیو جرسی آمریکا قرار دادم واز این بابت خیالم راحت هست، ولی امکان دارد عکس پاسپورت که ایرانی هست را به عنوان ID اعلام کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر، خیر امکان استفاده از پاسپورت ایرانی وجود ندارد، برای راهنمایی کامل با کارشناسان ایرانیکارت تماس بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...