استخراج ارز دیجیتال

خرید بیت‌کوین یا خرید ماینر

خرید بیت‌کوین یا خرید ماینر

بیت کوین با پشت سر گذاشتن بازار خرسی که اخیراً تجربه کرد، دوباره به صدر جدول محبوب ترین ارز دیجیتال برگشت. افرادی که با خرید و فروش بیت کوین درآمد کسب می کنند، ممکن است بین ماین کردن بیت کوین و یا خرید بیت‌کوین مردد باشند. در این مقاله سه نکته ی مهم در رابطه با ماینینگ بیت کوین شرح می دهیم.

نکات مورد توجه در خرید ماینر

استفاده از ماینر یا سیستم های گره کامل (Full Node)

این موضوع که استفاده از ماینر ها تراکنش های رمز ارز ها را ایمن می سازد، تصور اشتباهی است. سیستم های گره کامل تراکنش ها را در برابر هر گونه تعرض به قوانین حفظ می کنند. با این سیستم ها می توانید شخصاً در اعتبار سنجی تراکنش ها نقش داشته باشید. از طرف دیگر ماین کردن بیت کوین باعث به جریان افتادن شبکه می شود. به عبارت دیگر به دلیل ماینر ها سات که شبکه قابل استفاده می باشد. اما این ماینر ها نیستند که بیت کوین را حفظ می کنند. بلکه گره های کامل این مسئولیت را به عهده دارند.

برای مطالعه بیشتر مقاله استخراج یا ماینینگ بیت کوین چیست را مطالعه کنید.

خرید بیت کوین

نرخ hash یا hash rate

نرخ hash یا هش ریت نشان دهنده مقدار بیت کوینی است که دستگاه در زمان مشخص استخراج می کند. به عبارت دیگر بیانگر سرعت عملکرد دستگاه می باشد. هش ریت اهمیت زیادی در تنظیمات بلاک چین و ارزهای دیجیتال دارد. این عامل معمولاً در بحث های مربوط به رمز ارز ها ارزیابی و بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: بیت کوین چیست

نکات قابل توجه در خرید بیت کوین

اگر چه قیمت بیت کوین اخیراً افت داشته و بعد از دو هفته به زیر 9000 دلار رسیده، اما این بازار خرسی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر وضعیت نسبتاً ثابتی پیدا کرده است. با این اوصاف شاید اکنون فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین باشد. قبل از این که نرخ آن دوباره افزایش یابد. قابل توجه است که قیمت بیت کوین همچنان نوسان دارد، اما از وضعیت غیر طبیعی خارج گشته است.

برای خرید بیت‌کوین از دو روش می توان استفاده کرد. روش اول خرید بیت کوین با ریال است. به این منظور می توانید با ارائه آدرس کیف پول سخت افزاری خود به ایرانیکارت مقدار بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمایید. روش دوم خرید بیت کوین از صرافی های خارجی می باشد. در این روش به یکی از انواع کردیت کارت مثل مستر کارت یا ویزا کارت نیاز دارید. چنانچه به کرت های بانیک خراجی دسترسی ندارید، می توانید از خدمات خرید بیت کوین ایرانیکارت استفاده نمایید.

خرید بیت کوین

جمع بندی

یکی از مهم ترین نکات در خرید بیت‌کوین ماینر هش ریت یا نرخ هش آن می باشد. این عامل که نشان دهنده سرعت عملکرد دستگاه در استخراج بیت کوین است، در رابطه با خرید و فروش ماینر ها زیاد مورد بحث قرار می گیرد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
استخراج ارز دیجیتال
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
بهترین ماینر بیت کوین کدام است؟ ارزهای دیجیتال جایگاه خود را در سراسر دنیا پیدا کرده‌ و روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. ماینینگ رمز ارز یکی...
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
ارز دیجیتال یک طبقه دارایی هستند که می‌توانند بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت در گردش باشند. تا به امروز، 23627 پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که کل بازار 1...
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) مانند BTC با استفاده از یک فرآیند محاسباتی توزیع شده به نام استخراج ایجاد می‌شوند. برخی از این ارزها را می‌توان با استفاده از تلفن‌های...