حساب های بین المللی

وبمانی رایگان

وبمانی رایگان

این روزها یکی از پر جستجو ترین موضوعاتی که در گوگل سرچ می شود، کسب درآمد دلاری رایگان است. چرا که تقریبا همه ما به دنبال روشی جهت افزایش درآمدمان هستیم! یکی از دلایلی که باعث شده است بسیاری از افراد تصور کنند می توانند از طریق اینترنت درآمد رایگان داشته باشند، وجود ارزهای دیجیتال مختلف مانند پی پال، بیت کوین، وب مانی و … است. اگر شما هم تصور می کنید روشی برای کسب دلار رایگان وب مانی (وبمانی رایگان) وجود دارد، در این مقاله همراه ما باشید!

روش های کسب وبمانی رایگان

وبمانی مانند پی پال یکی از کیف پول های الکترونیکی است که برای انجام امور ارزی مختلف مانند انتقال ارز، خرید از سایت های خارجی و به طور کلی پرداخت ارزی مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بتوان گفت که این ارز دیجیتال در ایران محبوبیت زیادی دارد چرا که این کمپانی مانند پی پال ایران را تحریم نکرده است. و به همین خاطر افرادی که در ایران زندگی می کنند می توانند بدون هیچ مشکلی یک حساب وبمانی ایجاد کرده و از آن برای انجام امور ارزیشان استفاده کنند.

با این وجود این روش پرداخت مانند پی پال در سطح جهان محبوب نیست! و شاید همین مسئله باعث شده است که بر خلاف پی پال توسط بسیاری از فروشگاهی های اینترنتی و سایت های مختلف به عنوان یک روش پرداخت در نظر گرفته نشود.

کسب درآمد دلاری | کسب درآمد از اینترنت

اما سوال اصلی که برای بسیاری از ما مطرح می شود این است که:

آیا راهی برای کسب دلار رایگان وب مانی وجود دارد؟

جواب این سوال به طور قطع منفی است! اگر شما عبارت وبمانی رایگان را در گوگل سرچ کنید قطعا با وب سایت های مختلفی رو به رو می شوند که روش های کسب دلار رایگان وب مانی را به شما آموزش می دهند! اما نکته ای که شما باید به خاطر داشته باشید این است که هیچ روشی برای کسب وب مانی رایگان وجود ندارد. بنابراین تمام روش هایی که در سایت های مختلف به شما پیشنهاد داده می شوند، یک حباب تو خالی بیشتر نیستند!

در حال حاضر سایت های مختلفی مانند Neobux وجود دارند که با ثبت نام در آن ها می توانید دلار پی پال رایگان دریافت کنید، اما هیچ سایتی برای وبمانی رایگان وجود ندارد! (هرچند که استفاده از هیچ کدام از سایت هایی که ادعای ارائه دلار رایگان به کاربرانشان دارند را ما توصیه نمی کنیم. چرا که در بیشتر موارد باید برای کسب درآمد دلاری رایگان زمان زیادی را صرف کنید در حالی که تضمینی برای پرداخت هزینه به شما وجود ندارد!) بنابراین به جای آنکه به دنبال روش های میانبر جهت افزایش درآمدتان باشید، بهتر است که از روش های اصولی و منطقی برای انجام این کار استفاده کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با ثبت نام در سایت های فریلنسری مختلف خارجی مانند فریلنسر دات کام و یا UpWork و انجام پروژه های مختلف مانند ترجمه، عکاسی، طراحی سایت و … درآمدتان را به دلار دریافت نمایید.

توجه: برای فعالیت به عنوان فریلنسر با کارفرماهای خارجی به اولین چیزی که نیاز دارید یک حساب ارزی است. برای افتتاح حساب ارزی می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. اما قبل از هر چیز باید اطمینان حاصل کنید که کارفرما از چه روشی برای پرداخت دستمزد استفاده می کند. به عنوان حساب پی پال یا یکی از انواع کارت های ارزی مانند ویزا کارت/ مسترکارت.

در نهایت باز هم به این نکته اشاره می کنیم که زمان ارزشمند خود را برای کسب دلار رایگان وب مانی هدر ندهید چرا که هیچ چیز خوبی را رایگان به شما نمی دهند!

وبمانی رایگان
این روزها یکی از پر جستجو ترین موضوعاتی که در گوگل سرچ می شود، کسب درآمد دلاری رایگان است. چرا که تقریبا همه ما به دنبال روشی جهت افزایش درآمدمان...
3.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام، وقت بخیر، ممنون میشم اگه ی سایت فریلنسرینگ خوب معرفی کنید که برداشت پول از طریق وب مانی داشته باشه، من که هر سایتی سر زدم با پی پال کار میکنن، اگه میشه ی سایتی معرفی کنین که ما ایرانی ها بتونیم توش فعالیت کنیم و پولمونو از طریق وی مانی برداشت کنیم، ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. شما می توانید از سایت فریلنسری freelancer.com استفاده کنید. البته بیشتر سایت های دورکاری خارجی از حساب پی پال پشتیبانی می کنند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...