حساب های بین المللی

Emoney چیست؟

Emoney چیست؟

برای مدیریت کارت‌های اعتباری ارزی خصوصاً کارت‌های اعتباری پیش پرداخت شده مانند گیف کارت‌ها و تراول کارت‌ها به سامانه‌های بانکی نیاز است. سامانه‌هایی مانند پنل های بانکی که در ایران نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. Emoney یکی از این پنل های بانکی معروف است که در زمان استفاده از خدمات پرداخت ارزی سایت ایرانیکارت مانند مدیریت کارت‌های مجازی، فعال سازی گیفت کارت‌ها، فعالسازی کارت‌های قابل شارژ همچون ezTravel و مشاهده موجودی کارت‌های اعتباری مجازی و فیزیکی مانند مستر کارت و ویزا کارت به این پنل احتیاج خواهید داشت. در ادامه با ماه همراه باشید تا به معرفی Emoney و مزایای استفاده از آن بپردازیم.

معرفی Emoney

سایت  Emoney  در واقع سرویس آنلاین و پنل بانکی است که به شما امکان مدیریت کارت‌های اعتباری فیزیکی و مجازی را می‌دهد. این پنل در واقع متعلق به شرکت معروف و محبوب (PCS (Prepaid Card Solutions است. این شرکت ارائه کارت‌های پیش پرداخت شده مانند مسترکارت های ezGyft، مستر کارت مجازی و مسترکارت ezTravel است که در ایران از آن‌ها استفاده‌های زیادی می‌شود. تمامی این کارت‌ها جزو خدمات ارزی سایت ایرانیکارت هستند و بسیاری از مشتریان ایرانیکارت در ایران از این خدمات استفاده می‌کنند. با استفاده از سایت ای‌مانی و پنل کاربری آن می‌توانید تمام کارت‌های بانکی و مسترکارت هایی که توسط شرکت PCS با ایمیل شما صادر می‌شوند را در یک محل مشاهده کنید، موجودی بگیرید و از سایر خدمات بانکی نیز بهره مند شوید.

Emoney چیست؟
Emoney چیست؟

چه کسانی به ایجاد اکانت در ای‌مانی نیاز دارند؟

افرادی که از خدمات زیر استفاده می‌کنند باید با ایجاد اکانت در سایت ای‌مانی از پنل بانکی برای مدیریت کارت‌های اعتباری خود استفاده کنند:

  • کارت اعتباری مستر کارت فیزیکی
  • کارت اعتباری مستر کارت مجازی
  • گیفت کارت مستر کارت
  • تراول کارت مستر کارت
  • کارت‌های اعتباری قابل شارژ مجدد
  • کارت‌های اعتباری از پیش پرداخت شده

مزایای استفاده از Emoney

با استفاده از Emoney از خدمات زیر بهره مند خواهید شد:

  • مشاهده تمام کارت‌های اعتباری که با ایمیل شما صادر شده‌اند
  • مشاهده موجودی کارت‌ها
  • امکان مشاهده ریز تراکنش‌ها و پیگیری آن‌ها
  • امکان فعال سازی گیفت کارت
  • امکان فعال سازی تراول کارت
  • فریز کردن کارت‌های بانکی
  • امنیت بالا
  • امکان دسترسی به اطلاعات کارت‌های مجازی

نحوه استفاده از Emoney

برای استفاده از سایت ای‌مانی باید ابتدا در سایت Emoney عضو شوید و اکانت خود را بسیازید. این اکانت باید با همان ایمیلی ساخته شود که از آن برای صادر شدن کارت‌های اعتباری خود استفاده کرده‌اید. بعد از ایجاد اکانت در این سایت می‌توانید تمام کارت‌های اعتباری فعال خود را در پنل بانکی مشاهده کنید و عملیات‌های مختلف مانند شارژ کارت اعتباری، مشاهده موجودی و بررسی ریز تراکنش‌ها را انجام دهید.

دقت کنید که برای ورود به این سایت باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. همچنین برای استفاده از تمام امکانات سایت، نیاز به یک آدرس پستی معتبر در خارج از ایران خواهید داشت. این آدرس همان آدرسی است که برای خرید کارت‌های اعتباری از آن استفاده کرده‌اید. از آنجایی که مقر اصلی شرکت PCS در دبی قرار دارد، اکثراً از آدرس‌های مربوط به دبی و امارات برای خرید کارت‌های اعتباری و ایجاد اکانت در این سایت استفاده می‌کنند.

نرم افزارهای موبایلی Emoney

برای این که دسترسی به کارت‌های ثبت شده در ای‌مانی راحت‌تر شود، این شرکت نرم افزاری‌های موبایلی برای سیستم‌های اندروید و آی او اس طراحی کرده است. با استفاده از نرم افزاری Emoney که می‌توانید آن‌ها را با نام ezPrepaid Mobile در اپ استور و پلی استور بیابید، قادر خواهید بود تا عملیات‌های کامل بانکی را در گوشی خود و در محیطی کاملاً امن انجام دهید.

استفاده از خدمات ایرانیکارت در پنل emoney

ایرانیکارت ارائه دهنده انواع کارت‌های اعتباری فیزیکی و مجازی، گیفت کارت‌ها و تراول کارت‌ها است. برای اینکه بتوانید از خدمات بانکی مربوط به این کارت‌های اعتباری بهره مند شوید باید از ای‌مانی کمک بگیرید و کارت‌های اعتباری خود را مدیریت کنید. برای مثال می‌توانید گیفت کارتی که از ایرانیکارت خریداری کرده‌اید را برای مدتی فریز کنید یا حساب کارت‌های اعتباری ezTravel را شارژ نمایید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...