خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از چین (معرفی سایت های معتبر)

خرید از چین (معرفی سایت های معتبر)

اگر تا کنون قصد خرید از سایت‌های خارجی را داشته‌اید، علاوه بر سایت‌هایی مانند آمازون ، ایبی ، سوق ، والمارت و … نام سایت‌های چینی مانند علی بابا و علی اکسپرس نیز به گوشتان خورده است. برخلاف تصور بسیاری از افراد خرید از چین با قیمت‌های بهتر به معنای کیفت بدتر نیست، اگر بدانید که از کدامشان خرید کنید! در این مقاله قصد داریم بهترین وب‌ سایت‌های فروشگاهی چینی جهت خرید آنلاین انواع کالای الکترونیکی، لباس و … را به شما معرفی کنیم.

قبل از این که به معرفی بهترین وب‌سایت‌ها جهت خرید از چین بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از ایرانیکارت ، نه تنها پرداخت ارزی را در این سایت‌ها انجام دهید، بلکه سفارشتان را در ایران تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید :

خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران

بهترین سایت ‌های فروشگاهی چینی

خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس مشهورترین وب‌سایت فروشگاهی چینی است. این فروشگاه آنلاین با درآمد 40 میلیاردی که تقریباً 4 برابر درآمد ایبی است، بخش عظیمی از بازار خرید اینترنتی را به خود اختصاص داده است. برخلاف آمازون ، این سایت با استفاده از واسطه‌ها تجاری، کالاهای موجود را به فروش می‌رساند. خرید از چین با استفاده از این سایت به صرفه است چرا که علاوه بر قیمت‌های مناسب، روش‌های مختلفی برای ارسال کالا در نظر گرفته است.

خرید از سایت علی اکسپرس

خرید از Banggood

اگر به دنبال خرید کالای الکترونیکی ارزان هستید، Banggood بهترین گزینه است. با وجود این که هدف اصلی این سایت فروش کالای الکتریکی است، اما شما می‌توانید در آن سایر کالاها مانند  تجهیزات ورزشی، مد و فشن، جواهرات و محصولات بهداشتی و … نیز پیدا کنید. اگر بودجه زیادی برای خرید از چین در نظر نگرفته‌اید، می‌توانید از ویژگی ارسال رایگان این سایت استفاده کنید. گرچه زمان‌بر است، اما از لحاظ اقتصادی به صرفه است!

خرید از چین

سایت GearBest

این سایت یکی از جدیدترین سایت ‌های فروشگاهی چینی است که فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است. خرید از چین با استفاده از این سایت مقرون به صرفه است اگر قصد خرید گوشی Xiaomi داشته باشید. چرا که معمولاً محصولات این برند شامل تخفیفات و طرح های ویژه‌ای به نسبت سایر انواع کالاها مانند لوازم کودک، خانه، الکتریکی و … می‌شود. این سایت ارسال کالا به سراسر جهان به جز دو کشور فلسطین و سودان جنوبی را انجام می‌دهد.

خرید از سایت GearBest

سایت DHgate

اگر به مد و جدیدترین تغییراتش اهمیت زیادی می‌دهید، می‌توانید با مراجعه به این سایت کالاهایی مانند کفش، لباس عروس، ساعت و … را با کمترین قیمت خریداری نمایید. سایت DHgate ارسال کالا به سراسر جهان را انجام می‌دهد.

خرید کالا از سایت های چینی

سایت YesStyle

در این وب‌سایت هم هدف اصلی فروش لباس برای زنان، مردان و کودکان است. کالاهایی که در این سایت به فروش می‌رسند، معمولاً از برترین برندهای کره‌ای و ژاپنی هستند. بنابراین هنگام مراجعه به این سایت، تصور اینکه خرید از چین کار اشتباهی است را از خود دور کنید!

خرید از فروشگاه های چینی

سایت LightInTheBox

کالاهایی که در این سایت به فروش می‌رسند را می‌توان در 3 دسته اصلی لباس، گجت و لوازم خانه و باغ قرار داد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرده است و امکان ارسال به 200 کشور جهان را فراهم می‌کند.

خرید از سایت LightInTheBox

سایت RCMoment

همان‌طور که از اسم این سایت نیز مشخص است، شما می‌توانید جدیدترین کالاهایی که در زمینه کنترل از راه دور استفاده می‌شوند را از این سایت خریداری نمایید.

خرید از سایت های خارجی

روش پرداخت در سایت ‌های خارجی

بسته به سایتی که شما از آن خرید کرده‌اید، روش پرداخت متفاوت است. اما معمولاً پرداخت با پی پال، پرداخت با انواع کارت اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت در این سایت‌ها امکان‌پذیر است. بنابراین قبل از ثبت سفارش حتماً روش پرداخت سایت را چک کنید.

شما تا کنون تجربه خرید از چین را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام سایت ‌های فروشگاهی چینی از پشتیبانی خوبی برخوردار است؟

خرید از چین (معرفی سایت های معتبر)
اگر تا کنون قصد خرید از سایت‌های خارجی را داشته‌اید، علاوه بر سایت‌هایی مانند آمازون ، ایبی ، سوق ، والمارت و … نام سایت‌های چینی مانند علی بابا و...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام میخاسم بدونم از سایت های مسbanggood یا سایتهای دیگ ای ک ارسال کالا ب ایران دارن میشه فلزیاب یا معدن یاب خرید کرد و واسه ی وررود ب کشور این کالا مشکلی نداره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      با عرض پوزش در حال حاضر با توجه به بسته شدن مرزها خرید کالا و ارسال به ایران توسط مجموعه انجام نمی شود. امیدواریم در درخواست های بعدی افتخار خدمات رسانی به شما را داشته باشیم.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام، خرید از سایت های chinabrands و jewelrybund و یا نمونه های مشابه دیگر هم انجام می دهید یا فقط سایت هایی که ذکر کردهاید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...