مستر کارت

خرید ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان

خرید ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان

با توسعه فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان و افزایش ارتباطات تجاری در سطح جهان، نیاز به استفاده از حساب بانکی بین المللی روز به روز در حال افزایش است. به عنوان مثال، فریلنسرهایی را در نظر بگیرید که برای افزایش درآمدش از سایت های فریلسنر خارجی مانند فریلنسر دات کام و یا UpWork استفاده می کند. این دست از افراد، با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد با مشکلات عدیده ای جهت دریافت ارز از خارج از کشور دارند. چرا که ارتباط بانکی مستقیم، بین بانک های ایران و سایر کشورهای خارجی وجود ندارد. بنابراین در این شرایط افرادی که نیاز به برقراری ارتباط مالی بین المللی دارند، باید از طریق روش های دیگر مانند حساب پی پال، و یا یکی از انواع کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت و یا مستر کارت استفاده کنند. اگر شما هم به هر دلیلی جز این دسته از افراد هستید، در این مقاله با خرید ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان همراه ما باشید.

آموزش خرید ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان

مغان بانک آذربایجان یکی از بانک های آذربایجانی است که در زمینه صدور انواع کارت های ارزی در حال فعالیت است. به طور کلی کارت هایی که توسط این موسسه مالی ارائه می شوند بر پایه دو ارز دلار و یورو هستند. مهمترین مزیت کارت های صادر شده توسط این بانک، متصل بودن آنها به حساب بانکی است. بنابراین شما اگر قصد خرید ویزا کارت و مسترکارت دارید، می توانید از خدمات ارائه شده توسط این بانک استفاده کنید. اما مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از خدمات این بانک به صورت مستقیم بسیار دشوار خواهد بود. چرا که تحریم هایی که اخیرا علیه ایران اجرا شده اند، ارتباط مستقیم با این بانک را از ایران غیرممکن کرده است. از طرف دیگر، شما تنها در صورتی می توانید یک حساب بانکی بین المللی در آذربایجان باز کنید که اقامت دائم و یا موقت این کشور را داشته باشید. بنابراین با استفاده از ویزای توریستی آذربایجان  احتمالا قادر به انجام این کار نخواهید بود.

پس عزیزانی که قصد خرید ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان را دارند، میتوانند از طریق ایرانیکارت که شریک تجاری مغان بانک آذربایجان است اقدام نمایند. شما می توانید با ثبت سفارش خرید ویزا کارت یا خرید مستر کارت در سایت، در کوتاه ترین زمان ممکن، کارت بانکی بین المللی خود را دریافت کنید. برای ثبت سفارش خرید در سایت، می توانید از طریق آموزش مرحله به مرحله زیر استفاده کنید:

  • وارد سایت شوید، و از منوی بالای سایت گزینه ورود را انتخاب کنید. (در صورتی که تا کنون از خدمات ما استفاده نکرده‌اید باید گزینه ثبت‌نام را انتخاب کرده و تائید هویت کنید.)

چگونه مستر کارت تهیه کنیم ؟

  • بعد از آن‌که وارد حساب کاربری‌تان شدید، از منوی سمت راست گزینه “کارت‌ها” و سپس “کارت‌های اعتباری” را انتخاب کنید.

چگونه مستر کارت تهیه کنیم ؟

  • از فهرستی که برایتان نمایش داده می‌شود کارت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

چگونه مستر کارت تهیه کنیم ؟

به همین سادگی!

شارژ ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان

یکی دیگر از خدماتی که ایرانیکارت برای شما همراهان همیشگی عرضه کرده است، امکان شارژ ویزا کارت و مسترکارت از مغان بانک آذربایجان است حتی در حالتی که شما کارت بانکی بین المللی خود را از طریق مجموعه ما تهیه نکرده اید. بنابراین در صورتی که درخواست شارژ کارت اعتباری را دارید، می توانید با سپری کردن مراحل زیر، سفارش خود را در سایت ثبت نمایید.

مهمترین نکاتی که در مورد شارژ ویزا کارت و مسترکارت باید بدانید

  • حداقل و حداکثری که برای شارژ کارت ها در نظر گرفته شده است 200 و 5 هزار دلار / یورو است. این میزان ممکن است در بازه های زمانی تغییری داشته باشد که میتوانید با تماس با ایرانیکارت آخرین جزییات را جویا شوید.
  • مدت زمانی که برای شارژ کارت ها زمان می برد بین 24 الی 48 ساعت کاری متغیر است.
  • با توجه به نرخ متغیر دلار، سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن بعد از استعلام قیمت ثبت کنید چرا که در غیر این صورت امکان تغییر قیمت هر روز و شاید هر ساعت وجود داشته باشد. در صورتی که پیش از انجام شارژ، نرخ دلار تغییری ناگهانی داشته باشد، کارشناسان ایرانیکارت با شما تماس خواهند گرفت.

همراهان گرامی، مغان بانک آذربایجان در حال حاضر یکی از بهترین بانک های کشورهای همسایه است که در زمینه صدور انواع کارت بانکی بین المللی در حال فعالیت است. اگر سوالی دارید، از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام در مغان بانک حساب دارم ولی ۲ سال است که ویزا کارت مرتبط منقضی شده است و عملا ارتباطی با حساب بانکی خود ندارم.ایا شما میتوانید ویزا کارت مرتبط حساب را برایم دریافت و یا اینترنت بانک حساب را فعال نمایید؟
    باتشکر
    رسولی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در حال حاضر آذربایجان به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی‌دهد، ولی شما می‌توانید در صورت نیاز با استفاده از خدمات ایرانیکارت کردیت کارت و دبیت کارت ترکیه را دریافت نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...