ویزا کارت

خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران

خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران

ویزا کارت یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که از آن برای خرید از سایت های خارجی و به طور کلی پرداخت ارزی و در برخی مواقع، انتقال ارز استفاده می گردد. این شبکه که شباهت های زیادی با مستر کارت دارد، به دلیل تحریم هایی که در ایران وجود دارد، به طور مستقیم قابل استفاده نیست. اما این مسئله به این معنا نیست که امکان خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران وجود ندارد! در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع این کارت ارزی و نحوه خرید آن آشنا شوید.

معرفی ویزا کارت

همان طور که گفته شد Visa Card یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که فعالیت خود را از سال 1956 در آمریکا آغاز کرده است. در حال حاضر به دلیل اینکه تراکنش های انجام شده از امنیت زیادی برخوردار هستند و کاربری ساده ای دارند، استفاده از این شیوه پرداخت در چیزی حدود 140 کشور در سطح جهان، البته به جز ایران رایج است.

معرفی انواع ویزا کارت فیزیکی و مجازی

ویزا کارتها را می توان از چند منظر در دسته بندی های مختلف قرار داد. که یکی از آنها از نظر مجازی و یا فیزیکی بودن آنهاست.

معرفی ویزا کارت فیزیکی

ویزا کارت فیزیکی درست مانند کارت های بانکی است که در ایران از آنها استفاده می کنیم. این کارت ها دارای یک کارت پلاستیکی همراه با اطلاعات ثبت شده رویش هستند. اطلاعاتی نظیر شماره کارت، CVV و … . بنابراین از این کارت ها نه تنها برای خرید آنلاین، بلکه هنگام خرید حضوری در کشورهای خارجی نیز استفاده می شود. ویزا کارت های فیزیکی که توسط مجموعه ایرانیکارت صادر می شوند، به سه شکل کلاسیک ، گلد و پلاتینیوم هستند.

معرفی ویزا کارت مجازی

این نوع کارت هیچ تفاوتی با کارت فیزیکی ندارد، جز آنکه اطلاعاتش برای شما از طریق ایمیل ارسال شده و تنها برای خرید آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران

هر یک از انواع این کارت های بین المللی بانکی (فیزیکی یا مجازی( می توانند به عنوان یکی از حالت های زیر صادر شود:

ویزا کارت اعتباری (Credit Card)

همان طور که از اسم این نوع کارت ها مشخص است، صدور این کارت ها بر مبنای اعتبار شما در بانک بین کشور خارجی مورد نظرتان انجام می شود! به این معنا که هرچه که سابقه گردش مالی شما بهتر باشد، اعتباری که به شما تعلق میگیرد نیز بیشتر می شود. اما مهمترین نکته ای که وجود دارد، این است که امکان خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران به این شکل وجود ندارد. چرا که افرادی که در ایران زندگی می کنند، نمی توانند بدون حضور دائم در یکی از کشورهای خارجی از مزایای این نوع حساب بهره مند شوند.

ویزا کارت دبیت (Debit Card)

دبیت کارت ها را تا حد زیادی می توانید مشابه با کارت های بانکی ایرانی در نظر بگیرید. چرا که تا اندازه ای می توانید از آن ها استفاده کنید که موجودی در حساب شما وجود داشته باشد. برای صدور این کارت ها نیاز به افتتاح یک حساب ارزی است که توسط ایرانیکارت این کار قابل انجام است. توجه داشته باشید که با توجه به این که این کارت ها به یک حساب بانکی مادام العمر متصل هستند، نه تنها دارای قابلیت پرداخت ارزی هستند، بلکه امکان انتقال ارز را نیز برای شما فراهم می کنند.

توجه: خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران توسط ایرانیکارت به این صورت قابل انجام است.

ویزا کارت پیش پرداخت (PrePaid Crad)

قبل از اینکه به معرفی ویزا کارت پیش پرداخت بپردازیم، لازم به ذکر است که خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران به این شکل امکان پذیر است. چرا که این کارت ها شباهت زیادی به کارت های دبیت دارند. البته توجه داشته باشید که این کارت ها با توجه به این که حساب بانکی ندارند، امکان انتقال وجه نیز ندارند.

خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران

نحوه خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی در ایران

همراهان گرامی، شما می توانید برای ثبت سفارش این کارت ها، در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و سپس ثبت سفارش کنید. اینکه کدام یک از کارت ها برای شما مناسب است، بسته به نیاز شما دارد. به عنوان مثال اینکه سقف تراکنش های انجام شده چقدر باشد و … . بنابراین اگر در این مورد سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با سلام و عرض ادب
    لطفاً خواهشمندم در صورت امکان پاسخ صحیح را از شما میخواهم بدانم چه کارتی برای اینجانب اگر درخواست میکنم میتواند مناسب باشه ؟
    نیاز به کارتی دارم که از خارج بتوان پول آن کشور را واریز ? کرده و بنده بتوانم اینجا با خیال راحت برداشت کنم ، آیا این هم برایتان مقدور است که هزینه کارت فوق را برایم ارسال نمایید ؟
    آیا زمانیکه این پول واریز گردید به کجا باید مراجعه کنم و آیا خود شما عزیزان زحمت این کار را بعهده میگیرید و یا حتماً به محل احتمالی که معرفی کردید مراجعه نمایم ؟
    در آخر از شما عزیزان کمال تشکر را دارم و خداوند متعال نگهدارتان باشد .
    داود نجاتی منتظر جواب

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      کارت های ارائه شده توسط ایرانیکارت از کشور آذربایجان صادر می شود و ۲ ساله هستند. برای دریافت نیاز است یک سفر یک روزه به باکو داشته باشید و شخصا کارت را دریافت کنید. با توجه به شرایط کرونا تا زمان باز شدن مرز آذربایجان امکان صدور کارت وجود ندارد. پس از باز شدن مرزها در خدمتتون هستیم تا شرایط کارت ها رو خدمتتون عرض کنیم.
      در حال حاضر تنها روش برای دریافت درامد ارزی از خارج ایران با توجه به مبلغ دریافتی شما استفاده از اکانت پیپال می باشد چنانچه دریافت درامد ارزی شما در طی یک ماه مبالغی کمتر از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار می باشد استفاده از اکانت پی پال پیشنهاد می شود. در این روش شما درامد خود را از طریق منبع مورد نظر دریافت می کنید سپس می توانید موجودی اکانت پی پال خود را به مجموعه ما یا مجموعه هایی که در زمینه خرید فروش دلار پی پال فعالیت دارند بفروشید و معادل ریالی ان را دریافت کنید. افتتاح اکانت پی پال نیز توسط مجموعه انجام می شود
      شایان ذکر است کارت هایی که در حال حاضر توسط مجموعه صادر می شود قابلیت دریافت حواله از خارج ایران را ندارند و نمی توانید از کارت ها جهت دریافت درامد ارزی استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...