دامنه و هاست

نحوه خرید از سایت siteground

نحوه خرید از سایت siteground

سایت siteground یکی از سایت های مستقل است که فعالیت خود را از سال 2004 در بلغارستان آغاز کرده است اما، هم اکنون هاست های خود را به صورت جهانی عرضه می کند. این وب سایت خدمات خود را در سطح عالی می داند و به همین دلیل است که توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. اما سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که چگونه می توان از یک سایت خارجی خرید انجام داد.

روش های پرداخت در سایت siteground :

سایت siteground چون به صورت بین المللی فعالیت می کند، روش های مختلفی برای پداخت هزینه ها در نظر گرفته است تا تمامی افراد از سراسر جهان بتوانند خرید هاست خود را از این سایت انجام دهند.

پرداخت در سایت siteground توسط ویزا کارت / مستر کارت :

در صورتی که شما یکی از این دو کارت را دارا باشید، می توانید خودتان پرداخت در سایت siteground را انجام دهید.

اگر قصد شارژ کارت خود را دارید، درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید :

پرداخت در سایت siteground توسط ایرانی کارت :

اگر با استفاده از این نوع کارت آشنا نیستید و یا ترجیح می دهید یک شرکت خدمات ارزی این کار را برای شما انجام دهد، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای تیم ما ارسال نمایید، معادل ریال را به ما پرداخت کنید تا ما خرید شما را از سایت siteground انجام دهیم.

نحوه خرید از سایت siteground

چرا خرید هاست از سایت siteground :

همان طور که می دانید شما برای طراحی سایت خود به یک میزبانی وب نیاز دارید. بسته به این که میزان ترافیک سایت شما چقدر است و می خواهید سرعت بارگذاری سایت شما چقدر باشد، می توانید از انواع مختلف هاست استفاده کنید. هاست هایی که توسط این شرکت ارائه می شوند مبتنی بر لینوکس بوده و به صورت مشترک هستند. این نوع هاست توسط بسیاری از وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد چرا که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

مزایای خرید هاست از سایت siteground :

همان طور که می دانید برای خرید از یک سایت و آگاهی از نحوه عملکردشان و کیفیتی که به کاربران ارائه می دهند، راحت ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به قسمت نظرات سایت رفته و با خواندن کامنت کاربران اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

اما به طور کلی مزایای خرید هاست از سایت siteground عبارت است از :

سرعت بالا :

زمانی که کاربر آدرس سایت شما را در مرورگر وارد می کند، درخواستش مستقیما به هاست شما ارسال می گردد. هرچند که فاکتورهای دیگری مانند کدنویسی سایت نیز در سرعت سایت اثرگذار است، اما مهمترین عامل نحوه عملکرد هاست شما است. این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که کاربر سایت شما نمی خواهد خیلی منتظر بماند و احتمالا بعد از یکی دو ثانیه سایت شما را ترک می کند.

نحوه خرید از سایت siteground

عملکرد مناسب :

مسلما شما از پنل هاست خود انتظار دارید که هم کاربری ساده ای داشته باشد و هم اینکه قابلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد. شما با خرید هاست از سایت siteground می توانید به یک دیتابیس نامحدود دسترسی پیدا کنید و با استفاده از بک آپ های روزانه ای که از سایت شما گرفته می شود، از امنیت اطلاعات سایت، اطمینان حاصل نمایید.

پشتیبانی خوب :

طبیعی است که شما با هاست خود در طول زمان مشکل پیدا کنید اما جالب به نظر نمی رسد که نتوانید این مشکل را رفع کنید. اما سایت siteground از طریق کانال های ارتباطی مختلف، این امکان را برای شما فراهم می کند، تا هر زمان که مشکلی پیدا کردید بتوانید با استفاده از تیم پشتیبانی آن، سریعا مسئله را رفع کرده تا سایت به ادامه کار خود بپردازد.

تنها نکته منفی که در مورد سایت siteground وجود دارد این است که هزینه استفاده از پلن های مختلف، برای ما که در ایران زندگی می کنیم و باید هزینه را به دلار پرداخت کنیم، بالا است. اما با توجه به کیفیتی که دریافت می کنید، سرمایه گذاری در این زمینه می تواند نتیجه بخش باشد.

مخاطبان گرامی اگر در مورد هر کدام از مراحل پرداخت در سایت siteground سوالی داشتید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...