نرم افزارها

خرید از مایکروسافت

خرید از مایکروسافت

اگر شما هم یکی از کاربران ویندوز یا ایکس باکس باشید قطعا برای استفاده از برخی از برنامه‌ها به مشکل خورده‌اید چرا که تمام محصولات موجود در فروشگاه مایکروسفات رایگان نبوده و باید خریداری شوند. اما جای نگرانی نیست، چرا که در این مقاله ما روش خرید از مایکروسافت و پرداخت هزینه را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

آموزش خرید از مایکروسافت

برای خرید از فروشگاه مایکروسافت به اولین چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری مایکروسافت است. پس اگر این اکانت را ندارید ابتدا یکی ایجاد کرده و سپس وارد آن شوید.

بعد از وارد شدن به این فروشگاه اینترنتی از منوی موجود در سایت، محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده و به صفحه پرداخت بروید.

تا این مرحله تفاوت خاصی با خرید از سایر سایت‌های خارجی یا ایرانی وجود ندارد. اما مسئله اصلی نحوه پرداخت هزینه خرید از مایکروسافت است.

با توجه به اینکه این فروشگاه آنلاین در سراسر جهان مخاطبین منحصر به خودش را دارد، بنابراین روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه در نظر گرفته است.

خرید از مایکروسافت

خرید با ویزا کارت یا مستر کارت

در صورتی که شما دارای یکی از انواع کردیت کارت‌ها مانند ویزا کارت یا مستر کارت باشید، می‌توانید هزینه خریدتان را از طریق این کارت های اعتباری پرداخت نمایید.

بنابراین برای استفاده از این روش می‌توانید سفارش خرید کارت اعتباری و یا شارژ کارت را از طریق لینک‌های زیر برای ما ارسال نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

خرید با گیفت کارت مایکروسافت

گیفت کارت مایکروسافت یکی دیگر از روش‌های خرید محصول از فروشگاه مایکروسافت است. در حال حاضر امکان خرید این گیفت کارت از طریق خدمات ارزی ایرانیکارت وجود ندارد.

البته برای خرید گیفت کارت مایکروسافت می‌توانید به طور مستقیم از طریق خود سایت مایکروسافت اقدام کرده و با انتخاب کارت هدیه مورد نظرتان هزینه را پرداخت کرده و اطلاعات گیفت کارت را دریافت نمایید.

مزایای خرید گیفت کارت مایکروسافت

  • نصب مستقیم نرم افزارها بدون نیاز به کرک کردن
  • دریافت آپدیت برنامه‌های خریداری شده

خرید از مایکروسافت

خرید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که قادر به استفاده از کارت‌های اعتباری نیستید، می‌توانید لینک خریدتان را برای ما ارسال نموده و با پرداخت ریال به ما خریدتان را نه تنها در فروشگاه مایکروسافت و یا سایر فروشگاه‌های اینترنی انجام دهید.

خرید از مایکروسافت

چه محصولاتی را می‌توان از فروشگاه مایکروسافت خریداری کرد؟

  • خرید اپلیکیشن و نرم افزار
  • خرید بازی‌هایی که در پلتفرم ویندوز اجرا می‌شوند.
  • خرید فیلم و موسیقی

مهمترین نکاتی که هنگام خرید از مایکروسافت باید بدانید

  • با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید از ایران خرید کنید مگر اینکه موقعیت جغرافیاییتان را تغییر دهید. بنابراین موقع ساخت اکانت مایکروسافت حتما موقعیتتان را جایی به غیر ایران و ترجیحا امریکا تعیین کنید.
  • با توجه به اینکه موقعیت جغرافیاییتان را باید تغییر دهید، پس نمی‌توانید با آی پی آدرس ایران وارد فروشگاه مایکروسافت شوید. بنابراین از طریق نرم افزارهای موجود آی پی ادرس ایران را تغییر داده و یکسان با منطقه‌ای انتخاب کنید که هنگام ساخت اکانت مایکروسافت تعیین کرده‌اید.
  • بیلینگ آدرس کارت اعتباری که برای خرید از مایکروسافت استفاده می‌کنید باید با منطقه‌ای که انتخاب کرده‌اید یکسان باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کارت شما از کدام کشور صادر شده و سپس اکانت مایکروسافت ایجاد کنید.

همراهان گرامی، در صورتی که برای ثبت سفارش خرید از مایکروسافت سوال یا مشکلی دارید، از طریق چت آنلاین یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در  ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من می خواهم برای وان نت خودم فضا تا 100 گیگ خریداری کنم در پلاتفرم مایکروسافت اعلام شده 20 دلار هزینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور می تونم اینکار رو انجام بدهم و برای من چقدر حساب می شود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی برای دریافت خدمات موردنظر خود، در پنل ایرانیکارت تیکت ارسال کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ببخشید با استفاده از ویزا کارت هدیه میشه از استور مایکروسافت خرید کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند با استفاده از کارت های مجازی ارائه شده توسط مجموعه قابلیت پرداخت برای برخی از خدمات ماکروسافت را دارید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام ببخشید چطور از داخل ایران برنامه آفیس را از سایت مایکروسافت خریداری کنیم آیا از داخل ایران این کار امکان پذیر است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادی
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورت تمایل می توانید پرداخت خود را توسط کارشناسان مجموعه در بخش پرداخت ارزی انجام دهید . در این روش پرداخت شما با توجه به روش های پرداختی سایت مورد نظر ظرف ۱ تا ۳ ساعت کاری توسط کارشناسان مجموعه انجام و رسید ان روی پنل کاربری شما اپلود می شود .
      علاوه بر این در صورت تمایل می توانید از خدمات کارت های مجازی ارائه شده توسط مجموعه استفاده نمایید .
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...