خرید کالا از سایت های خارجی

چگونه از سایت dx خرید کنیم؟

چگونه از سایت dx خرید کنیم؟

از آنجایی که خرید از برخی وبسایت‌های بین المللی، برای ایرانیان امکان‌پذیر است، آگاهی از جزئیات و مراحل خرید از این وبسایت‌ها، در لذت‌بخش بودن تجربه‌ی خرید، اهمیت شایانی دارد.

dx یکی از وبسایت‌های معتبر بین المللی است که همچنان برای شهروندان ایرانی، خدمات ارائه می‌دهد و انواع کالاها را به مقصد ایران ارسال می‌کند. مزیت‌ها و مشکلات خرید از dx و همچنین راهنمایی‌های لازم برای خرید از وبسایت dx را در این نوشته، مرور می‌کنیم.

معرفی سایت dx

سایت www.dx.com در سال 2005 در چین تأسیس شده و در حال حاضر 3000 تأمین کننده‌ی کالا دارد. تنوع کالایی dx بسیار چشم‌گیر است. محصولات در 1000 دسته بندی قرار گرفته‌اند و بیش از 210 هزار نوع کالا در این فروشگاه اینترنتی دیده می‌شود. به گفته‌ی این وبسایت، روزانه 1000 کالا نیز به این تعداد اضافه می‌گردد.

شاید بهتر باشد بدانید برای خرید از سایت dx می‌توانید از اپلیکیشن این وبسایت نیز که هم برای اندروید و هم برای IOS طراحی شده استفاده کنید.

چرا از dx خرید کنیم؟

چندین مزیت در خرید از سایت dx وجود دارد که به بررسی آن‌ها اهتمام می‌ورزیم.

تنوع کالایی سایت dx

در سایت dx می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات و کالاها را پیدا کنید و از بین هزاران محصول، بهترین انتخاب را داشته باشید.

احتمالا این تجربه را داشته‌اید که در هنگام جست وجو برای یافتن کالایی خاص در وبسایت‌های ایرانی، به بن‌بست خورده‌اید و کالای مورد نظر خود را هیچ کجا پیدا نکرده‌اید. اگر در چنین مواقعی سری به وبسایت dx بزنید به احتمال زیاد می‌توانید آنچه را مد نظر دارید پیدا کنید.

در سایت dx می‌توانید انواع گوناگونی از لباس‌های مردانه و زنانه و بچگانه، محصولات بهداشتی و آرایشی، ورزشی، برقی، کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی آن، کالاهای خانه و آشپزخانه، اسباب بازی، انواع کیف و کفش و اکسسوری و … را بیابید.

چگونه از سایت dx خرید کنیم؟

قیمت مناسب و تخفیف‌های گوناگون در وبسایت dx

اگر کمی به گشت و گذار در سایت dx بپردازید، متوجه خواهید شد که قیمت بسیاری از محصولات، نسبت به همتایان آن ارزان‌تر است و سفارش آن‌ها به همراه هزینه‌ی حمل و نقل، مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین روزانه محصولات مختلفی شامل تخفیف می‌شوند که می‌توانید در یک بازه‌ی زمانی مشخص آن‌ها را سفارش دهید.

هدیه‌ای خاص در سایت dx

اگر در جست وجوی یک هدیه‌ی خاص باشید، کالاهایی که در ایران وجود ندارند می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای این امر باشند. مسلما با تنوعی که در سایت dx با آن روبه‌رو می‌شوید، می‌توانید برای هر ذائقه‌ای، هدیه‌ای درخور با قیمت مناسب پیدا کنید.

کالاهای اصل در سایت dx

اگر به کالاهای اصل و اورجینال علاقه دارید و می‌خواهید هنگام خرید از اصل بودن آن‌ها مطمئن باشید، خرید از سایت dx می‌تواند به یاری شما بیاید و شما را به این مقصود برساند.

پرداخت از طریق ایرانیکارت برای خرید از سایت dx

مهم‌ترین مرحله در خرید از سایت dx پرداخت ارزی است که شهروندان ایرانی به دلیل عدم دسترسی به حساب‌های بین‌المللی، مشکلاتی در این زمینه دارند. در تصویر زیر مشخص است که برای خرید از وبسایت dx باید از ارزهایی مثل دلار، یورو، پوند و … استفاده کنید که باید به وسیله‌ی کارت‌های بانکی بین المللی مثل مستر کارت و ویزاکارت یا حساب پی پال پرداخت شود.

چگونه از سایت dx خرید کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت ایرانیکارت برای دریافت مسترکارت و ویزاکارت با مبلغ دلخواه اقدام کنید و از آن برای خرید از سایت dx استفاده کنید. حتی اگر مشکلی در خرید از وبسایت dx دارید می‌توانید پرداخت سفارش خود را به ایرانیکارت محول کنید و با خیال آسوده، منتظر دریافت کالاهای خود باشید.

ارسال به ایران برای سایت dx

در زمان نگارش این مطلب، همه‌ی کالاهای سایت dx به ایران ارسال می‌شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. با آموزشی که در ادامه خواهید دید، هنگام مراجعه به وبسایت dx می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که امکان ارسال کالا به ایران وجود دارد یا خیر.

شما می‌توانید یکی از سه نوع روش ارسال را برای دریافت کالاهای خود انتخاب کنید. ناگفته نماند که ورود بعضی از کالاها به داخل ایران، منع قانونی دارد و اگر به دنبال کالاهایی خاص می‌گردید، بهتر است پیش از سفارش، از مجاز بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید تا در زمان ترخیص کالا دچار مشکل نشوید.

3 نوع روش ارسال به ایران در سایت dx

  • Supersaver : این روش برای کالاهای کوچک و ارزان به کار می‌رود و روش مقرون به صرفه‌ی وبسایت محسوب می‌شود. مدت زمان ارسال کالا در این روش بین 7 تا 10 روز به طول می‌انجامد. این روش ارزان‌ترین روش ارسال کالا در سایت dx است و شماره رهگیری پستی بدان اختصاص پیدا نمی‌کند.
  • Standard : روش معمول برای ارسال کالا در سایت dx به حساب می‌آید که مدت زمان آن همانند روش supersaver، 7 تا 10 روز است با این تفاوت که برای کالاهایی با قیمت و وزن بیشتر به کار می‌رود. همچین کد رهگیری پستی برای روش استاندارد تعریف شده است. هزینه‌ی این روش، کمی بیشتر از روش قبلی است.
  • Expedited : این روش، به عنوان روش ارسال سریع شناخته می‌شود که مدت زمان ارسال کالا را به 4 تا 7 روز کاهش می‌دهد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، هزینه‌ی این روش به مراتب بیشتر از دو روش قبلی است و افزایش قیمت تا چندین برابر دیده می‌شود. شماره‌ی رهگیری پستی به این روش نیز تعلق می‌گیرد.

چگونه از سایت dx خرید کنیم؟

همانگونه که در تصویر بالا مشخص است باید توجه داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده تخمینی هستند و هنگام تکمیل سفارش به طور دقیق مشخص خواهند شد.

نکته‌ی دیگری که دانستن آن حائز اهمیت است، زمان فراهم کردن کالاها و بسته‌بندی سفارش شماست که معمولا بین 1 تا 2 روز طول می‌کشد و باید به زمان ارسال کالا اضافه شود.

کد رهگیری پستی، به منظور پیگیری سفارش شما در بخش ترانزیت بین المللی است که با استفاده از آن می‌توانید در سایت‌های پستیِ مشخص شده، از محل و شرایط بسته‌ی خود آگاه شوید.

تشخیص امکان ارسال به ایران برای کالاهای سایت dx

وقتی از ایران وارد سایت dx می‌شوید، به صورت خودکار، کشور ایران به عنوان مقصد ارسال کالاها تعیین می‌شود. تعیین قیمت به دلار (قسمت زردرنگ در تصویر زیر) در قسمت «Shipping» مشخص می‌کند که امکان ارسال کالا به ایران وجود دارد.

چگونه از سایت dx خرید کنیم؟

تذکرات لازم برای خرید از سایت dx

پیش از خرید از وبسایت dx باید در این سایت ثبت نام کنید. پس از تکمیل ثبت نام به کمک ایمیل، اطلاعاتی که برای ارسال سفارش نیاز است حتما باید به زبان انگلیسی وارد شوند و فراموش کردن این نکته باعث تأخیر در ارسال کالاها می‌شود. در این زمینه می‌توانید از راهنمایی‌های ایرانیکارت بهره بگیرید.

به دلیل وجود مشکلات غیرقابل پیش‌بینی برای شهروندان ایرانی، بهتر است برای پرداخت هزینه‌ی سفارش خود از افرادی که به طور حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرید. وبسایت ایرانیکارت می‌تواند در هر زمان سفارشات شما را با اطمینان کامل به سرانجام برساند و ثبت سفارش را تضمین کند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام چطور میتونم پرداخت سایت dx رو به شما محول کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام مطالب سایت خیلی خوب است یک سوال داشتم من میتونم با وب مانی از dx.com خرید کنم اگه جواب بدین ممنون میشم با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. بله می توانید از وب مانی ، پی پال ، ویزا کارت و یا مستر کارت برای پرداخت در سایت dx استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...