مسافرت و مهاجرت

خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید بلیط هواپیما ارزان

معمولاً زمانی که افراد به دنبال کشور ارزان برای سفرهای خارجی هستند، فراموش می‌کنند که بلیط هواپیما یکی از عوامل گران شدن سفرشان است! روش‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما ارزان وجود دارد. به عنوان مثال خرید بلیط از ایرلاین بریتیش ایرویز ، پگاسوس و … .

قبل از اینکه به معرفی راهنمای سفر ارزان بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، از هر سایت خارجی خرید کرده و پرداخت ارزی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر خودتان مسئولیت برنامه‌ریزی سفرتان را به عهده بگیرید، تا حد زیادی از هزینه‌های سفرتان کم می‌کنید. تنها نیاز است که با روش‌های مختلف خرید بلیط هواپیما ارزان و یا پیدا کردن هتل ارزان آشنایی داشته باشید.

پس اگر به دنبال روشی برای پرداخت در سایت‌های مختلف خارجی هستید، از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال کنید :

خرید بلیط هواپیما ارزان

روش‌های مختلف خرید بلیط هواپیما ارزان

استفاده از سایت‌های جامع هواپیمایی

قبل از اینکه به دنبال چیز ارزانی در هر زمینه‌ای باشید، بهتر است بدانید که کجا باید به دنبالش باشید. یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که می‌توانید از آن برای خرید بلیط هواپیما ارزان استفاده کنید، سایت Airfare است. این سایت از ایرلاینهای متعدد تشکیل شده و با استفاده از ابزار مختلفی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، بر اساس مبدأ و مقصد ارزان‌ترین ایرلاین را پیشنهاد می‌دهد. بنابراین قبل از خریدن بلیط، حتماً قیمت‌ها را از طریق این سایت چک کنید.

برخی دیگر از سایت‌هایی که مشابه با سایت Airfare هستند، عبارت‌اند از :

خرید بلیط هواپیما ارزان

نکته مهم : اگر زیاد سفر می‌کنید، بهتر است از پروازهایی که تخفیف ویژه دارند به موقع خبردار شوید. پس بهتر است که در هر یک از سایت‌های بالا، آلارم (هشدار) سایت را فعال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، در حساب کاربری‌تان اطلاعاتی مانند کشور و زمان مورد نظرتان را تعیین کنید.

با فعال کردن هشدار سایت‌های زیر، به صورت رایگان می‌توانید از پروازهای ارزان قیمت باخبر شوید :

  • SecretFlying
  • HolidayPirates
  • TheFlightDeal
  • AirfareWatchdog

ثبت‌نام در خبرنامه‌های هواپیمایی

خبرنامه Dollar Flight Club

روش دیگری که برای آگاهی از بلیطهای ارزان قیمت وجود دارد، ثبت‌نام در خبرنامه‌هایی است که لیست پروازهای ارزان را به صورت ایمیل برایتان ارسال می‌کنند. استفاده از این سرویس خبررسانی در دو حالت رایگان و غیر رایگان امکان‌پذیر است.

خبرنامه Scott’s Cheap Flights

این سرویس خبررسانی نیز مشابه با سرویس قبلی مناسب برای افرادی است که به دنبال تخفیف‌های ویژه هستند.

زمان سفر

به خاطر داشته باشید که در زندگی برای به دست آوردن چیزهای با ارزش باید برخی چیزها را از دست داد! در رابطه با خرید بلیط هواپیما ارزان نیز همین قاعده وجود دارد. برای بهره بردن از تخفیف‌های ویژه نمی‌توانید همه چیز را با هم بخواهید. ساده‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، تعیین نکردن زمان خاص برای سفر است. معمولاً سفرهای خارجی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، یا شنبه (خصوصاً اول صبح یا آخر شب) ارزان قیمت هستند چرا که تعداد مسافران معمولاً در این زمان‌ها کمتر است.

نکته دیگری که در راهنمای سفر ارزان باید به آن پرداخته شود، بهترین زمان برای مسافرت است. اگر بتوانید خارج از فصل به کشور مورد نظرتان سفر کنید، تا حد زیادی هزینه‌های سفرتان را کاهش داده‌اید!

به عنوان مثال سفر به ایسلند در پاییز و زمستان و یا سفر به مکزیک در تابستان!

رزرو بلیط هواپیما در ژانویه

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی در عید و یا تابستان دارید،  بهتر است که بلیط هواپیمایتان را در ژانویه و یا فوریه رزرو کنید! چرا که معمولاً این موقع از سال بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان است.

خرید بلیط هواپیما ارزان

چک کردن فرودگاه‌های مختلف

معمولاً زمانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارید، برای تعیین فرودگاه مقصد با محدودیتی روبه‌رو نیستید، چرا که در اکثر مواقع با گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستید. گاهی مواقع بهتر است فرودگاهی انتخاب کنید که کمی با مقصد نهایی شما فاصله دارد اما ارزان‌تر است!

تعیین مقصد بر اساس میزان بودجه

در این بخش مجدداً تکرار می‌کنیم که مهم‌ترین نکته در راهنمای سفر ارزان ، انعطاف‌پذیری شما است! هرچه محدودیت‌هایی که مد نظر دارید کمتر باشد، شانس شما برای کاهش هزینه‌ها نیز بیشتر می‌شود. اگر به دنبال روشی جهت تعیین مقصد بر اساس میزان بودجه‌تان هستید، می‌توانید از ابزاری مانند Google Explore و Skyscanner استفاده کنید.

استفاده از فیلترشکن

شاید باور نکنید، اما بسیاری از سرویس‌های هواپیمایی، بر اساس کشوری که در آن هستید، تخفیف می‌دهند! پس اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید، یک بار هم با فیلترشکن جستجو کنید!

آیا شما نیز تا کنون به دنبال روش‌های مختلف خرید بلیط هواپیما ارزان بوده‌اید؟ به نظر شما از چه تکنیک دیگری می‌توان برای کاهش هزینه‌های سفر استفاده کرد؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...