ارز های دیجیتال

آموزش خرید بیت کوین با اسکریل

آموزش خرید بیت کوین با اسکریل

مشابه با پی پال، اسکریل یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که از آن می توان برای انتقال ازر به کشورهای دیگر و همچنین خرید از سایت های خارجی استفاده کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا شیوه خرید بیت کوین با اسکریل یا مانی بوکرز (MoneyBookers) را به شما عزیزان آموزش دهیم.

معرفی اسکریل یا مانی بوکرز

همان طور که گفته شد اسکریل نیز یکی از کیف پول های الکترونیکی است که از لحاظ عملکردی شباهت زیادی با پی پال دارد به جز آنکه قوانین افتتاح حساب  آن به نسیت پی پال سخت گیرانه است! با این وجود به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، کاربرانی که در ایران زندگی می کنند به سختی می توانند از خدمات این کمپانی استفاده کنند. چرا که برای افتتاح حساب اسکریل نیاز به مدارک متعددی است که معمولا وریفای کردنشان مشکل است.

توجه: شما می توانید برای خرید و فروش اسکریل از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید.

در حال حاضر شما می توانید برای شارژ این کیف پول از روش های مختلف زیر استفاده کنید:

  • استفاده از حساب بانکی
  • کردیت کارت
  • دبیت کارت
  • بیت کوین
  • بیت کوین کش

اما مسئله ای که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم این است که چگونه می توان با مانی بوکرز بیت کوین خریداری کرد و در این رمز ارز محبوب سرمایه گذاری کرد؟

روش های خرید بیت کوین با اسکریل

در صورتی که می خواهید از طریق این ارز دیجیتال، ارز رمزنگاری شده بیت کوین را خریداری نمایید، می توانید از هر یک از روش های زیر استفاده کنید. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب منحصر به خودشان را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. بنابراین مسئولیت انتخاب روش نهایی به عهده خودتان خواهد بود!

آموزش خرید بیت کوین با اسکریل

خرید مستقیم بیت کوین با اسکریل

از اواسط سال ۲۰۱۸ مانی بوکرز تصمیم گرفت تا امکان خرید برخی از ارزهای رمزنگاری شده را برای کاربرانش فراهم کند. به عبارت دیگر شما می توانید با شارژ موجود در کیف پولتان ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین خریداری نمایید اما نمی توانید آن را به یکی از کیف پول های ارزهای رمزنگاری شده انتقال دهید! بنابراین اگر برای خرید بیت کوین از این روش استفاده کنید تنها می توانید، بیت کوین موجود در حسابتان را به یکی از ارزهای رایج و رسمی مانند دلار یا یورو تبدیل کنید. با استفاده از این روش شما علاوه بر بیتکوین قادر به خرید ارزهای دیجیتال زیر خواهید بود:

  • اتریوم
  • لایت کوین
  • بیت کوین کش
  • ریپل
  • اتریوم کلاسیک

بنابراین اگر تنها قصد سرمایه گذاری در این ارزها را دارید و نمی خواهید از آنها برای خرید از سایت های دیگر استفاده کنید، این روش بهترین حالت خرید خواهد بود چرا که کارمزد پایینی دارد. چرا که علاوه بر پایین بودن کارمزد خرید (۱ درصد)و کارمزد تبدیل ارز (۱و۵ درصد)، هیچ کارمزد اضافه ای در طول ۱ سال به دلیل داشتن حساب مانی بوکرز پرداخت نمی کنید.

پس برای خرید بیتکوین از این طریق مراحل زیر را دنبال کنید:

  • حساب مانی بوکرزتان را باز کنید.
  • اعتبار حسابتان را افزایش دهید.
  • به بخش crypto بروید و گزینه exchange را انتخاب کنید.
  • سپس مراحل ثبت سفارش خرید را ادامه دهید. به همین سادگی!

مزایا: سرعت بالا، کارمزد پایین.

معایب: عدم امکان برداشت بیت کوین از حساب.

سایت BitPanda

BitPanda یکی از سرویس های تبادل ارز آنلاین است که از Skrill به عنوان یکی از روش های پرداخت پشتیبانی می کند. برای استفاده از این روش تنها کافی است که وارد حساب کاربریتان در این سایت شده و از بخش خرید (Buy) میزان کوین مورد نظرتان را خریداری نمایید. تنها نکته منفی که در رابطه با خرید بیت کوین با اسکریل از طریق سایت BitPanda وجود دارد این است که میزان کارمزدی که از شما برای انجام معامله دریافت می کند را به وضوح مشخص نکرده است. البته بر اساس نظر کاربران در رابطه با این سایت، این کارمزد معمولا چیزی حدود ۴ درصد است که به نسبت سایر روش ها، مقدار کمی است!

مزایا: قابل اطمینان، سرعت بالا، امکان برداشت کوین.

معایب: میزان کارمزد نامشخص، نیاز به انجام وریفای سفارش خرید.

آموزش خرید بیت کوین با اسکریل

سایت Virwox

یکی دیگر از روش های خرید بیت کوین با اسکریل استفاده از خدمات سرویس تبادل آنلاین Virwox است. برای استفاده از این روش شما باید یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید. بعد از آن باید حسابتان را از طریق مانی بورکرز شارژ نمایید. بنابراین وارد اکانتتان شوید و گزینه Deposit را انتخاب کرده و از میان روش های نمایش داده شده، Skrill را انتخاب نمایید. سپس مقدار دلار و یا یورو مد نظرتان را وارد کرده و لوگوی اسکریل را انتخاب نمایید. بعد از انجام این کار، میزان شارژ انجام شده از بخش سمت چپ، بالای صفحه نمایش داده می شود.

بعد از آن باید این ارز رسمی را به یک نوع ارز واسط به نام SLL تبدیل کرده و سپس این ازر را به بیت کوین تبدیل نمایید. تمامی این فرآیند از طریق منوی سمت چپ انجام می شود.  در نهایت می توانید از طریق بخش Withdraw ارز خریداری شده را از طریق آدرس عمومی به کیف پولتان انتقال دهید.

مزایا: عدم نیاز به وریفای کردن تراکنش.

معایب: کارمزد بالا، نیاز به حداقل ۴۸ ساعت زمان برای انجام تراکنش.

سایت LocalBitcoins

این وب سایت مشابه با بازار خرید بیت کوین است! به عبارت دیگر در این سایت تعداد زیادی فروشنده بیت کوین فعالیت می کنند که از طریق روش های مختلف مانند Skrill هزینه فروش ارز را دریافت می کنند. مهمترین نکته ای که در رابطه با این سایت وجود دارد این است که بر خلاف موارد قبلی شما به طور مستقیم از فروشندگان ارز را خریداری می کنید و نه شرکت های واسط! بنابراین باید مراقب باشید که با چه کسی معامله می کنید!

مزایا: سرعت بالای انجام تراکنش، تنوع فروشنده.

معایب: امکان کلاهبرداری، کارمزد بالا.

سایت Paxful

Paxful نیز مشابه با سایت LocalBitcoins است. بنابراین هنگام خرید بیت کوین با اسکریل از طریق این وب سایت در انتخاب فروشنده دقت کنید!

مزایا: سرعت بالای انجام تراکنش.

معایب: امکان کلاهبرداری، کارمزد بالا.

همراهان گرامی، همانطور که متوجه شدید روش های مختلفی برای خرید بیت کوین با اسکریل وجود دارد. اما همان طور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، اینکه کدام یک برای شما بهتر است به خودتان بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تنها قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، می توانید از همان روش مستقیم استفاده کنید.

آموزش خرید بیت کوین با اسکریل
مشابه با پی پال، اسکریل یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که از آن می توان برای انتقال ازر به کشورهای دیگر و همچنین خرید از سایت های خارجی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...