ارز های دیجیتال

آموزش خرید بیت کوین با پی پال

آموزش خرید بیت کوین با پی پال

در میان تمام انواع ارزهای دیجیتال، بیت کوین در این چند سال اخیر با وجود تمام افت قیمت هایی که داشته است، هنوز هم یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری محسوب می شود. چرا که بر اساس بررسی هایی که اخیرا انجام شده است، سرمایه گذاران تصمیم گرفته اند تمرکز خود را بر روی نقاط قوت این ارز گذاشته و توجهی به نکات منفی که در رابطه با این ارز می گویند، نداشته باشند. اما بر اساس قوانینی که سال گذشته در رابطه با رمزارزها، امکان خرید و فروش این نوع ارزهای دیجیتال در ایران به طور مستقیم وجود نداشته و شما باید از روش های جایگزین برای سرمایه گذاری در بیت کوین استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، خرید بیت کوین با پی پال یا سایر ارزهای الکترونیکی است. پس در این مقاله با آموزش خرید بیت کوین با پی پال همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بیت کوین چیست

بیت کوین اولین و محبوب ترین سکه الکترونیکی است، در حالی که PayPal حتی امروزه نیز استانداردی برای انتقال پول آنلاین است. ترکیب این دو، تطابق کاملی را برای تجارت در دنیای دیجیتال ایجاد می کند.

نحوه خرید بیت کوین با پی پال برای ایرانی‌ها

در حال حاضر خرید و فروش بیت کوین با استفاده از پی پال تنها برای شهروندان آمریکایی در دسترس است. با این حال از طریق وبسایت ایرانیکارت می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال بهره‌مند شده و از این طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. پس از افتتاح حساب پی پال در ایرانیکارت و انجام مراحل مربوطه می‌توانید به دو روش بیت کوین را خریداری کنید:

  1. صورت مستقیم از وبسایت پی پال
  2. از طریق سایت‌های دیگر و صرافی‌ها

برای خرید بیت کوین به صورت مستقیم از پی پال به صورت زیر عمل کنید.

1. وارد پی پال شوید و Cryptocurrency را انتخاب کنید.

باید گزینه کریپتوکارنسی را در سمت راست بالای داشبورد، در کنار «send» و «Request» ببینید.

خرید بیت کوین با پی پال، انتخاب کریپتو
2. بیت کوین را انتخاب کنید.

خرید بیت کوین با پی پال - انتخاب بیت کوین
3. «buy» را انتخاب کنید.

خرید بیت کوین با پی پال - انتخاب گزینه خرید

4. انتخاب کنید چقدر می خواهید بخرید.

خرید بیت کوین با پی پال - انتخاب مقدار بیت کوین

مقدار دلاری را که می خواهید بیت کوین بخرید را وارد کنید یا مقدارهای از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.

5. روش پرداخت را انتخاب کنید.

حساب PayPal خود را متصل کنید.

خرید بیت کوین با پی پال - انتخاب روش پرداخت
6. دکمه «buy» را بزنید.

خرید بیت کوین با پی پال - تایید مراحل

7. خرید رمزارز پی پال را تأیید کنید.
پس از نهایی کردن خرید خود، به صفحه تایید هدایت می شوید و بیت کوین های خریداری شده خود را در داشبورد حساب پی پال خود مشاهده خواهید کرد.

مزایا و معایب خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال با پی پال

PayPal یک گزینه بسیار محبوب است که به دلیل استفاده ساده و سطح امنیت بالا شناخته شده است. در دنیای ارز دیجیتال، امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل است که بسیاری افراد از پی پال برای تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند.

مزایا:

  1. استفاده از پی پال، تراکنش‌های ارز دیجیتال را سریع‌تر از هر روش دیگری انجام می‌دهد. در این بازار، سرعت خرید یا فروش رمزارزها می‌تواند در سودی که به دست می‌آورید کاملا تاثیر گذار باشد. بنابراین بسیاری از افراد از این روش استفاده می‌کنند زیرا می‌خواهند در کمترین زمان ارزهای دیجیتال را معامله کنند و PayPal این گزینه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
  2. PayPal یک روش مناسب برای خرید و فروش بیت کوین است که به سادگی راه اندازی شده و بسیار پرطرفدار است.

معایب:

  1. استفاده از پی پال برای خرید بیت کوین، شامل کارمزدهایی است که مقرون به صرفه نیستند.
  2. هنوز محدودیت‌های سختی مانند سقف خرید در مورد میزان خرید ارز دیجیتال با این روش وجود دارد.

خرید بیت کوین از طریق پی پال در سایت‌های دیگر

همان طور که می دانید برای بدست آوردن بیت کوین روش های مختلفی وجود دارد. یکی از اولین روش هایی که برای بدست آوردن بیت کوین معرفی شد، استخراج این ارز از معادن بیت کوین بود. اما با گذر زمان و با توجه به این که روز به روز به تعداد بیتکوین های استخراج شده اضافه شد، استفاده از روشی مانند استخراج مشکل و البته پر هزینه شد. بنابراین مردم رو به سوی روش جایگزین، یعنی خرید بیت کوین با استفاده از سایر ارزها آوردند. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از پلترفم های مختلفی که در زمینه تبادل ارز دیجیتال در حال فعالیت هستند، مقدار ساتوشی و یا بیت کوین مورد نظرتان را خریداری نمایید.

اما متاسفانه هیچ یک از بزرگترین سرویس های تبادل ارز دیجیتال، از ارز ریال پشتیبانی نمی کنند! بنابراین افرادی که در ایران زندگی می کنند باید از ارزهایی به جز ریال برای خرید بیت کوین استفاده کنند.

در مقاله قبلی روش خرید بیت کوین با اسکریل را به شما همراهان همیشگی آموزش دادیم. اما در این مقاله می خواهیم روش تبدیل پی پال به بیت کوین را نیز به شما آموزش دهیم.

آموزش تبدیل پی پال به بیت کوین

در این روش، شما می توانید با استفاده از یک حساب پی پال وریفای شده و شارژ آن به مقدار مورد نیاز، از طریق یکی از سایت هایی که از تبدیل پی پال به بیت کوین پشتیبانی می کنند، برای خرید این ارز استفاده کنید! به همین سادگی شما توانسته اید پی پال موجود در حسابتان را به یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده تبدیل نمایید.

تبدیل پی پال به بیت کوین در کدام یک از سایت های خارجی امکان پذیر است؟

در حال حاضر بهترین سایت هایی که امکان خرید بیت کوین با استفاده از حساب های دیگر را فراهم کرده اند، عبارت هستند از:

سایت PaXFUL

سایت PaXFUL به عنوان یکی از بهترین روش های تبدیل پی پال به بیت کوین در نظر گرفته می شود چرا که برای انجام این تبدیل کارمزد بسیار کمی دریافت می کند! به عبارت دیگر پرداخت کارمزد ۱ درصدی در این سایت به عهده فروشنده است و هیچگونه کارمزد دیگری برای انجام تراکنش هایی مانند برداشت در نظر گرفته نشده است. البته لازم به ذکر است برای خرید بیت کوین با پی پال تنها روش موجود در این سایت نیست. شما می توانید با استفاده از کردیت کارت، دبیت کارت و وسترن یونیون نیز در این ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنید.وبسایت پکس فول

سایت VirWox

در این سایت نیز برای خرید بیت کوین علاوه بر پی پال روش های دیگری مانند کردیت کارت، دبیت کارت و اسکریل در نظر گرفته شده است. نکته مهمی که در رابطه با این سرویس وجود دارد این است که کارمزدی که برای انجام تبدیل از کاربران دریافت می کند بین ۲.۵ الی ۲۰ درصد متغیر است.

سایت LocalBitcoins

یکی دیگر از روش های تبدیل پی پال به بیت کوین ، استفاده از خدمات سایت LocalBitcoins در این روش شما می توانید بدون هیچگونه کارمزدی شارژ موجود در حسابتان را به بیتکوین تبدیل کنید. البته برای انجام این کار می توانید از روش های دیگری مانند کردیت کارت، دبیت کارت، نتلر، پرفکت مانی و وسترن یونیون نیز استفاده کنید.

سایت Cancoin

این سایت نیز یکی دیگر از روش های خرید بیت کوین با پی پال است که مقدار کارمزدی که از کاربران دریافت می کند، معمولا بیش از ۱ درصد است. در این سایت علاوه بر حساب پی پال می توانید از روش های دیگری مانند وسترن یونیون و سوئیف نیز استفاده کنید.

کیف پول بیت کوین

مهمترین نکاتی که هنگام تبدیل پی پال به بیت کوین باید بدانید

  • به خاطر داشته باشید که شما نمی توانید بیتکوین خریداری شده به کیف پول پی پالتان انتقال داده نمی شود. بنابراین حتما از یکی از انواع کیف پول های بیت کوین، مانند کیف پول های سخت افزاری کیف پول Trezor و کیف پول لجر نانو اس برای دریافت ارز استفاده کنید.
  • اگر شارژ موجود در کیف پول پی پال شما به دلار آمریکاست، بهتر است از سایت هایی استفاده کنید که از دلار امریکا به عنوان یکی از روش های پرداخت استفاده می کنند. در غیر این صورت باید هزینه تبدیل ارز در حساب پی پال را نیز پرداخت کنید.

آیا شما تجربه خرید بیت کوین با پی پال را داشته اید؟ به نظر شما تبدیل کدام یک از ارزهای دیجیتال به بیتکوین با هزینه کمتر و راحتتر قابل انجام است؟

آموزش خرید بیت کوین با پی پال
در میان تمام انواع ارزهای دیجیتال، بیت کوین در این چند سال اخیر با وجود تمام افت قیمت هایی که داشته است، هنوز هم یکی از بهترین گزینه های سرمایه...
4.17 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام. متاسفانه سایت لوکال بیت کوین نیاز به احراز هویت سفت و سخت (مثل عکس آی دی یا پاسپورت) و حتی عکس سلفی از خودت داره و چون ایرانیها رو ساپورت نمیکنه به مشکل برمیخوره.
    شماره تلفن رو میشه مجازی خرید ولی کارت شناسایی رو نه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام،ایا میشه که مقدار پولی که توی حساب پیپال دارم رو به بیتکوین تبدیل کنم و بیتکوین به تراست ولتم میاد؟؟؟چن دلار بایدباشه تا بتونیم بیتکوین بخریم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. در سایت PaXFUL برای عضویت نیاز به شماره تلفن هست ایا شما شماره تلفن مجازی از المان دارین ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب

      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند شماره های مجازی مجموعه از کشور امریکا می باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام در ایرانیکارت امکان تبدیل دلار به بیت کوین وجود دارد که دلار به شما بفروشیم شما بیت بجاش بدید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند انجام درخواست شما با توجه به نوع دلاری که قصد تبدیل آن به بیت کوین را دارید توسط مجموعه انجام می شود .
      خواهشمند است برای هماهنگی در این زمینه روی قسمت پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام . من اپلیکیشن trust wallet رو نصب کردم . میخوام داخلش ارز خریداری کنم . داخل پی پالم دلار هست . سایت هایی که ذکر کردین قابلیت اینکه به کیف پول trust wallet ارز انتقال بدن هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا از طریق پشتیبانی سایت ها ذکر شده پیگیر باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. ثبت نام توی این سایت ها راحت هست یا یا باید وریفای خاصی بشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      معمولا ثبت نام در این سایت ها به سهولت انجام می شود ولی در صورتی که نیاز به وریفای خاصی داشت می توانید با مجموعه ایرانیکارت در تماس باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام . ببخشید میشه راههنمایی کنید چطوری گیف کارت هام رو به ارز دیجیتال تبدیل کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      تبدیل گیفت کارت به ارز دیجیتال امکان پذیر نمی باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام. خسته نباشید. میشه گیفت کارت یا همون کارت هدیه پی پال رو به بیت کویین تبدیل کرد بدون حساب پی پال؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. از طریق تیکت یا تماس تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...