دامنه و هاست

بهترین انواع هاست خارجی کدامند؟

بهترین انواع هاست خارجی کدامند؟

هنگامی که صحبت طراحی سایت می شود، یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن پرداخته شود، انتخاب هاست یا میزبانی وب است. هاست به فضایی گفته می شود که تمامی اطلاعات سایت شما روی آن ذخیره می شود! بنابراین موارد زیادی هستند که انتخاب میزبانی وب باید مد نظر داشته باشید تا بتوانید از میان بهترین انواع هاست خارجی یکی را انتخاب کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین هاست های خارجی آشنا کنیم.

معرفی بهترین انواع هاست خارجی

هاست خارجی Mocha host

اولین سرویس ارائه دهنده میزبانی وب که در لیست بهترین هاست های خارجی قرار می گیرد، هاست Mocha host است. سابقه فعالیت این شرکت در حوزه خدمات رسانی میزبانی وب به بیش از 15 سال باز میگردد. تمامی هاست های این شرکت مبتنی بر فضای ابری کار کرده و دارای فضا و پهنای باند نامحدود هستند. فرقی نمی کند که شما قصد دارید برنامه نویسی وب سایت خود را بر اساس چه زبانی انجام دهید، چرا که هاست های ارائه شده توسط این شرکت هم به صورت لینوکسی ارائه می شوند و هم به صورت ویندوزی. پس با استفاده از این سرویس، هیچ محدودیتی برای استفاده از asp ، php ، ruby، perl ، python و جاوا نخواهید داشت.

هاست خارجی Host Gator

هاست Host Gator به عنوان یکی از بهترین هاست های خارجی در نظر گرفته می شود چرا که علاوه بر کاربری بسیار ساده ای که دارد، احتمال قطعی در سرورهای آن بسیار پایین است. در حال حاضر هاستینگ های ارائه شده توسط این شرکت را می توان در دو دسته لینوکسی و ویندوزی قرار دارد. بنابراین وب سایت هایی که با perl و php نوشته شده اند، به راحتی با استفاده از این هاست ها قابل پیاده سازی هستند.

بهترین انواع هاست خارجی کدامند؟

هاست خارجی Host Papa

با وجود اینکه هاستینگ های این کمپانی تنها به صورت لینوکسی هستند، در طرح های مختلف ارائه می شوند تا تمامی افراد بسته به نیاز و امکاناتی که مد نظر دارند یکی را خریداری نمایند. به عنوان مثال طرح پایه این کمپانی، 100 گیگ فضا به همراه پهنای باند نامحدود برای اتصال به 2 وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

هاست خارجی Fat Gator

یکی از قدیمی ترین کمپانی هایی که در زمینه ارائه هاستینگ در خال فعالیت است و به عنوان یکی از بهترین انواع هاست خارجی در نظر گرفته می شود، کمپانی Fat Gator است. هاست های ارائه شده توسط این کمپانی لینوکسی بوده و قابلیت پشتیبانی از پایتون و php را دارند. یکی از مزیت های خرید هاست از این کمپانی دریافت یک دامین رایگان است.

هاست خارجی Green Geeks

یکی از مواردی که باعث شده است کمپانی Green Geeks به عنوان یکی از بهترین انواع هاست خارجی در نظر گرفته شود، گارانتی 99.9 درصدی آن در صورت وجود قطعی در سرورهایش است. علاوه بر این شما با خرید هاست از این سایت می توانید به مدت 30 روز آن را تست کرده تا در صورت عدم رضایت آن را پس داده و وجه پرداخت شده را پس بگیرید. هاست های ارائه شده توسط این کمپانی به صورت لینوکسی بوده و قابلیت پشتیبانی از سایت هایی که با زبان های perl ،php  و پایتون نوشته شده اند را دارند.

خرید هاست خارجی

مهمترین مواردی که هنگام انتخاب هاست خارجی باید مد نظر داشته باشید:

  • پهنای باندی که در اختیار سایت شما قرار داده می شود.
  • میزان فضایی که در اختیار شما قرار داده می شود.
  • امنیت هاست (گواهینامه SSL)
  • عدم وجود قطعی در سرور
  • امکان پشتیبانی از چند دامنه همراه با چند ساب دامین
  • نحوه پشتیبانی در صورت وجود مشکل

همراهان گرامی، در صورتی که قصد خرید هر یک از بهترین انواع هاست خارجی را دارید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت سفارش در سایت می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...