خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از سایت ‌های ترکیه

خرید از سایت ‌های ترکیه

خرید از سایت‌های ترکیه که در سال‌های اخیر در بین مردم رواج پیدا کرده است، دلایل متعددی دارد. یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایی که افراد ترجیح می‌دهند کالای مورد نیاز خود به خصوص در زمینه پوشاک را از ترکیه خریداری کنند، جنس و کیفیت مرغوب است. پارچه و پوشاک ترک از زمان‌های گذشته برتری داشته و افراد زیادی را به خرید آن‌ها ترغیب می‌کند. صنعت پوشاک نیز در ترکیه به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده و خرید و فروش در این کشور به صورت آنلاین رو به پیشرفت می‌باشد. کیفیت و طراحی لباس‌های این کشور به اندازه‌ای مجذوب کننده است که بسیاری از افراد را به خرید از سایت‌های ترکیه به ویژه ترندیول وادار می‌کند. شاید بخواهید بدانید که روش‌های خرید از ترندیول چگونه است، بهترین سایت برای خرید از ترکیه چیست و … که در ادامه برای شما توضیح داده می‌شود.

معرفی بهترین سایت‌های خرید از ترکیه

سایت ترندیول Trendyol

سایت ترندیول ترکیه (Trendyol) که به دلیل ارائه حراج‌های بزرگ و متعدد، تنوع بالای مارک‌ها و محصولات و ارزان فروشی شهرت زیادی کسب کرده است. Demet بنیان گذار و موسس این برند است که فروشگاه بزرگ و پرمحصول را در سال 2009 پایه گذاری کرد. در این سایت محصولات مختلفی از 100 برند و شرکت مختلف به فروش می‌رسد. با خرید از ترندیول ترکیه شما می‌توانید به  تمام برندهای محبوب خود مثل دیفکتو، ال سی واکیکی، پوما، آدیداس، کاسیو، سیتیزن، زارا، اکو و بسیاری از برندهای شناخته شده دسترسی داشته باشید. همچنین علاوه بر برندهای ترک، شما می‌توانید از طریق ترندیول، به خرید برندهای مشهور دیگر که در این سایت دارای بوتیک هستند، مشغول شوید. در سایت ترندیول ترکیه می‌توانید علاوه بر خرید لباس، به خرید لوازم بهداشتی و آرایشی، منسوجات، لوازم خانگی، ساعت و چندین کالای دیگر بپردازید. اگر به دنبال لباس خاصی می‌گردید یا می‌خواهید لباسی با جنس مرغوب را خریداری کنید، به سایت ترندیول ترکیه حتما سری بزنید.

سایت Whocit

اگر به دنبال خرید از معروف‌ترین برندهای ترکیه‌ای هستید، حتماً به  سایت (Whocit) سری بزنید. شما می‌توانید لباس‌های مردانه و زنانه مورد علاقه خود را از این سایت خریداری کنید. همچنین در این سایت نیز می‌توانید کالاها را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. بنابراین تمام آنچه باید انجام دهید، این است که در سایت ثبت نام کرده و سفارشتان را ثبت نمایید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Wow-Wholesale

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید از سایت ‌های ترکیه ، سایت Wow-Wholesale است. علاوه بر لباس، می‌توانید کفش و سایر لوازم تزئینی را نیز در این سایت خریداری نمایید. یکی دیگر از مزیت‌هایی که این سایت دارد، امکان عمده‌فروشی است. بنابراین اگر در زمینه خریدوفروش لباس فعالیت می‌کنید، بدون نیاز به سفر به ترکیه می‌توانید از این سایت خرید عمده داشته باشید.

سایت Fimka

سایت Fimka در لیست بهترین موارد برای خرید از سایت ‌های ترکیه قرار داده شده است، چرا که علاوه بر تنوع مدل، قیمت مناسبی نیز برای لباس‌هایش در نظر گرفته است. با خرید از این سایت خارجی از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Clup Fashion

اگر به دنبال جدیدترین مدل‌ها از معروف‌ترین برندها هستید، از مدل‌های موجود در سایت Clup Fashion دیدن کنید. با استفاده از اپلیکیشن این سایت، هر زمان که می‌خواهید از جدیدترین مدل‌ها دیدن فرمایید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Turkopt

آخرین سایتی که برای خرید از سایت‌ های ترکیه به شما پیشنهاد می‌دهیم، سایت Turkopt است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به راحتی از طریق دسته‌بندی‌های متنوعی که در سایت قرار داده شده است، لباس مورد نظرتان را پیدا کنید.

سایت بوینر Boyner

در سایت Boyner می‌توانید انواع مختلفی از پوشاک مردانه و زنانه را با برندهای اصل ترک و با کیفیت عالی از متبرترین برندها خریداری کنید. این فروشگاه آنلاین از جمله محبوب‌ترین فروشگاه‌ها در بین شهروندان ترکیه است و خریدهای زیادی از طریق آن انجام می‌شود.

خرید از سایت ‌های ترکیه

توجه : اگر به دنبال لباس برای کودک و نوزاد هستید، به سایت ‌های nextdurect و alibaba سربزنید.

همراهان عزیز، اگر برای خرید از سایت ‌های ترکیه و خرید از چین سؤالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید. علاوه بر این شما می‌توانید خرید از آمازون ترکیه را از طریق خدمات ایرانیکارت انجام داده و درخواست خود را ثبت کنید.

روش‌های خرید از سایت‌های ترکیه

بعد از این که به معرفی بهترین سایت‌های ترکیه‌ای پرداختیم، قصد داریم که روش پرداخت در این سایت‌ها را به شما معرفی کنیم. خرید مستقیم از ترکیه، یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای دسترسی به اجناس ترکی است. در کشور ترکیه می‌توانید برندها و مارک‌های مختلف ترکی را با قیمت و کیفیت عالی خریداری کنید. تصور خیلی از افراد برای خرید از ترکیه، سفر و حضور فیزیکی در این کشور می‌باشد. در صورتی که با رشد و پیشرفت تکنولوژی و امکان خرید آنلاین از سایت‌های ترکی، دیگر نیازی به حضور مستقیم در این کشور و پرداخت هزینه اضافی رفت و برگشت و اقامت در این کشور نمی‌باشد.

خرید از سایت‌های ترکیه

خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ترکیه

فروشگاه‌های مختلف زیادی وجود دارد که دارای سایت‌های اینترنتی بوده و شما می‌توانید از طریق آن‌ها به خرید کفش، لباس، لوازم آرایشی بهداشتی، منسوجات و … اقدام کنید. از جمله این سایت‌ها که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، ترندیول ترکیه می‌باشد. البته برای خرید مستقیم از سایت‌های ترکیه می‌بایست روش پرداختی آن‌ها را شناخته و امکان پرداخت با روش‌های آن را داشته باشید. از جمله مجبوب‌ترین روش‌های پرداخت در سایت‌های فروشگاهی خارجی، پی پال استفاده از کارت‌های اعتباری چون ویزاکارت و مسترکارت می‌باشد. با داشتن حساب‌های بین‌المللی و کارت‌های اعتباری به راحتی می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را از سایت‌های مختلف ترکیه خریداری کنید.

استفاده از خدمات شرکت‌های رابط

بعضی از شرکت‌ها و مجموعه‌های واسط هستند، که شما می‌توانید از طریق آن‌ها به خرید کالای مورد علاقه خود از ترکیه اقدام کنید. از جمله این شرکت‌های رابط می‌توان به ایرانیکارت اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت به خرید از ترندیول ترکیه اقدام کنید. برای این کار تنها کافی است لینک کالای مورد نظر خود در ترندیول را برای ما ارسال کرده و کالا را پس از انجام کارهای مربوط به ارسال درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای خرید آنلاین از ترکیه

خرید آنلاین از سایت‌های معروف و محبوب ترکیه، علاوه بر این که جنس مرغوب و برند با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد، دارای مزایای زیر نیز می‌باشد:

ارسال به موقع:

شاید یکی از مواردی که در زمان خرید آنلاین و مستقیم از سایت‌های ترکیه در نظر می‌گیرید، این است که جنس مورد نظر شما به موقع و هر چه سریع‌تر به دست شما برسد و بتوانید از آن استفاده کنید.با خرید آنلاین از سایت‌های ترکیه می‌توانید در زمان مشخصی جنس خریداری شده خود را دریافت کنید.

کارمزد پایین:

یکی از بهترین مزیت‌های خرید آنلاین از سایت‌های ترکیه کارمزد پایین در زمان خرید می‌باشد. شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را از سایت‌های ترکیه خریداری کرده و کارمزد زیادی برای آن پرداخت نکنید. علاوه بر این اگر در زمان مناسبی اقدام به خرید کنید(مثلا در زمان بلک فرایدی) می‌توانید از تخفیف‌های عالی این سایت‌ها نیز بهره‌مند شوید.

سلامت کالا:

ضمانت سلامت کالا یکی از مزایای خرید از سایت‌های ترکیه است که اگر سایتی این از این مورد بی‌بهره‌باشد امکان اعتماد کردن به آن وجود ندارد. بنابراین سایت مورد نظر باید به مشتری شمانت سلامت کالا را بدهد و در صورت معیوب بودن جنس هزینه را به او باز گرداند. خرید از سایت‌ای ترکیه از این نظر اطمینان کافی برای خریدی آسوده و سودمند را فراهم می‌کند.

پشتیبانی:

زمانی که خریدی از سایت‌های ترکیه انجام می‌دهید یا خدمات سایتی را خریداری می‌کنید حتما می‌خواهید در مورد زمان و نحوه ارسال آن اطلاعات کافی را به دست آورید. به این منظور فروشگاه‌های ترکیه از این نظر خدمات کافی را ارائه داده و نگرانی، ابهامات و سوالات ایجاد شده در ذهن شما را پاسخ می‌دهند.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید روش خرید از سایت های ترکیه چگونه است و بهترین سایت برای خرید از ترکیه کدام است. در صورتی که سوالی در زمینه خرید از سایت‌های خارجی و ترندیول ترکیه دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

چندین برند و شرکت محبوب و شناخته شده در سایت‌های فروشگاهی ترکیه درحال فعالیت هستند که شما با خرید کالای مورد نظر خود از این وبسایت‌ها می‌توانید جنس مورد نیاز خود را با کیفیت عالی و مرغوب دریافت کنید.

بله شما می‌توانید از طریق فروشگاه ترندیول ترکیه کالاهایی مانند لوازم آرایشی، لباس، عطر و ادکلن را از طریق ایرانیکارت خریداری کنید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...