مسافرت و مهاجرت

بهترین فستیوال های موسیقی جهان 2019

بهترین فستیوال های موسیقی جهان 2019

شرکت در بهترین فستیوال های موسیقی جهان می تواند بک تجربه خاص برای تمام افرا باشد. چرا که معمولا این فستیوال ها در ژانرهای مختلف از راک تا متال برگزار می‌شوند. بنابراین فرقی ندارد که شما به کدام یک از این ژانرها علاقه دارید. می‌توانید در یکی از این فستیوال‌هایی که در سراسر جهان مانند سراسر قاره اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا برگزار می‌شوند، شرکت کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا برخی از بهترین فستیوال‌هایی که در حال برگزاری هستند، به شما معرفی کنیم.

توجه : همراهان عزیز، شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت در هر یک از بهترین فستیوال های موسیقی جهان شرکت کنید. چرا که می‌توانید خرید بلیط فستیوال ، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتلتان را به ما بسپارید. در صورت تمایل، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید :

خرید بلیط فستیوال

بهترین فستیوال های موسیقی جهان

فستیوال Dekmantel

اگر به شنیدن موسیقی الکترونیک علاقه زیادی دارید، با شرکت در این فستیوال می‌توانید تجربه جدیدی از این موسیقی کسب کنید.

زمان و مکان برگزاری : 31 ژوئیه – 4 آگوست 2019، آمستردام، هلند

بهترین فستیوال های موسیقی جهان 2019

فستیوال Primavera Sound

بارسلونا یکی از شهرهایی است که همیشه اسم آن در لیست بهترین فستیوال های موسیقی جهان قرار دارد. این فستیوال که در اسپانیا برگزار می‌شود، علاقه‌مندان ژانرهای مختلف را دور هم جمع کرده و با ادغام سبک‌های مختلف یک موسیقی منحصر به فرد برایشان ایجاد می‌کند.

زمان و مکان برگزاری : 30 می – 1 ژوئن 2019، بارسلونا، اسپانیا

فستیوال Let It Roll

لقبی که به این فستیوال داده می‌شود، مادربزرگ موسیقی درام و باس است. بنابراین شرکت در این فستیوال به افرادی توصیه می‌شود که علاقه‌مند به سبک درام هستند.

زمان و مکان برگزاری : 1-3 اوت 2019، Milovice، جمهوری چک

فستیوال موسیقی و هنر Coachella

این فستیوال که یکی از بهترین فستیوال های موسیقی جهان شناخته می‌شود، در گرم‌ترین موقع سال برگزار می‌شود. با این وجود غنی بودن این جشنواره در زمینه‌های مختلف مانند مد، موسیقی، سازه‌های هنری غول‌پیکر و … باعث می‌شود که هر سال پذیرای تعداد زیادی شرکت کننده باشد.

زمان و مکان برگزاری : 12-14 آوریل و 19-21 آوریل 2019، Indio، کالیفرنیا

بهترین فستیوال های موسیقی جهان 2019

فستیوال Tomorrowland

در میان فستیوال های رقص متنوعی که هر ساله برگزار می‌شود، فستیوال Tomorrowland همچنان هم به عنوان یکی از بهترین فستیوال های موسیقی جهان در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر طراحی بی‌نظیری که این محل برگزاری و استیج این فستیوال دارد، دی جی‌های مختلفی که مسئول اجرا هستند، نقطه قوت این جشنواره محسوب می‌شوند.

زمان و مکان برگزاری : 19-21 جولای و 26-28 جولای 2019، Boom، Belgium

فستیوال Download

از سال 2003 تا کنون این جشنواره به عنوان “هیولای راک” در نظر گرفته می‌شود چرا که مسئولین برگزاری‌اش توانایی خاصی در نواختن موزیک راک و متال دارند.

زمان و مکان برگزاری : 14-16 ژوئن 2019، Derby، UK

فستیوال MITM

اگر ترجیح می‌دهید موسیقی مورد علاقه‌تان را در فضای باز، بین کوه و درختان گوش کنید، می‌توانید در این فستیوال که در بلغارستان برگزار می‌شود، شرکت کنید.

زمان و مکان برگزاری : 6-9 ژوئن 2019، Polkovnik Serafimovo، بلغارستان

بهترین فستیوال های موسیقی جهان 2019

فستیوال Montreux Jazz

یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین فستیوال های موسیقی جهان است که از سال 1967 هر سال برگزار شده است. یکی از مواردی که موجب محبوبیت بیش از اندازه این جشنواره شده است، اجرای هنرمندانی مانند B.B. King و Nina Simone ، David Bowie، Bob Dylan و Queen است.

زمان و مکان برگزاری : 27 ژوئن – 6 ژوئیه 2019، مونترئوس، سوئیس

رویداد رقص Amsterdam

این جشنواره، از جمله فستیوال‌هایی است که بسیاری از افراد از آن بی‌خبرند، خصوصاً کسانی که به موزیک الکترونیک علاقه‌ای ندارند.

اما جالب است بدانید که این فستیوال به مدت 5 روز در ماه اکتبر برگزار می‌شود، به‌گونه‌ای که تمام افرادی که به نوعی در حوزه موسیقی فعال هستند در آن شرکت کرده و هنرشان را به نمایش می‌گذارند.

زمان و مکان برگزاری : 16-20 اکتبر 2019، آمستردام، هلند

فستیوال ZHARA

این جشنواره که به تازگی از سال 2016 تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده است، با توجه به استقبالی که از سوی افراد دریافت کرده است، به یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌ها در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع تبدیل شده است. محل برگزاری این فستیوال پذیرای 10 هزار نفر است.

زمان برگزاری : 25، 26، 27 و 28 ژوئن 2019 ، آذربایجان

به نظر شما چه جشنواره دیگری باید در لیست بهترین فستیوال های موسیقی جهان قرار داده شود؟ شما تجربه شرکت در کدام جشنواره را دارید؟ فراموش نکنید، قصد شرکت در هر فستیوال جهانی را داشته باشید، با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید نسبت به تهیه بلیطش اقدام کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...