خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از بنگ گود (banggood)

خرید از بنگ گود (banggood)

زمانی که صحبت از خرید از سایت های خارجی می‌شود، 2 مورد پایین بودن قیمت کالا و امکان ارسال به ایران از مهم‌ترین مواردی است که برای خریدار اهمیت دارد. شاید بنا بر همین دلایل است که خرید از سایت های چینی مانند خرید از علی بابا، خرید از علی اکسپرس در میان ایرانیان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. خوشبختانه یکی دیگر از سایت های چینی که تحت تأثیر تحریم‌های علیه ایران قرار نگرفته است سایت BangGood است. به عبارت دیگر شما می‌توانید با خرید از خرید از بنگ گود کالای مورد نظرتان را به صورت مستقیم در ایران تحویل بگیرید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه خرید از banggood و پرداخت در این سایت آشنا کنیم.

معرفی سایت بنگ گود

اگر تجربه خریداز آمازون یا خرید از ایبی را داشته باشید، به راحتی متوجه می‌شوید که خرید از بنگ گود مشابه با هر فروشگاه آنلاین دیگری است که در آن می‌توانید از میان طیف وسیعی از کالاهای وجود، کالای مورد نیازتان را خریداری نمایید.

همان‌طور که گفته شد، دفتر مرکزی این فروشگاه آنلاین در چین واقع شده است و در زمینه فروش انواع کالا، از دیجیتال گرفته تا پوشاک در حال فعالیت است. مهم‌ترین نکته مثبتی که در رابطه با این سایت وجود دارد، امکان ارسال کالا به ایران با کمترین قیمت است!

خرید از بنگ گود (banggood)

نحوه خرید از بنگ گود

برای خرید از banggood قبل از هر چیز شما به یک حساب کاربری نیاز دارید که با ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم ایجاد می‌شود. بعد از آن مشابه با تمام فروشگاه های آنلاین باید از میان دسته‌بندی‌ها و یا قسمت جستجوی موجود در سایت،کالای مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سبد خریدتان اضافه کنید.

بعد از آن نوبت به پرداخت هزینه خرید از بنگ گود می‌رسد. یکی دیگر از نکات مثبتی که در رابطه با این سایت وجود دارد، امکان پرداخت ارزی به روش‌های مختلف است.

به عبارت دیگر شما برای خرید از banggood می‌توانید از یکی از 4 روش زیر استفاده کنید:

خرید از بنگ گود با ویزا کارت / مستر کارت

استفاده از کردیت کارت‌های متنوع مانند ویزا کارت یا مستر کارت یکی از ایمن‌ترین روش‌های خرید از سایت های خارجی است چرا که دردسرهای پی پال را خصوصاً برای تحویل کالا در ایران، ندارد!

توجه: با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت مجازی تنها قادر به خرید از  سایت های خارجی خواهید بود در حالی که از کارت‌های فیزیکی می‌توانید هم برای خرید از فروشگاه های آنلاین و هم هنگام سفر به کشورهای خارجی استفاده نمایید.

خرید از banggood با پی پال

اگر صاحب یکی از انواع کیف پول‌های پی پال(حساب پی پال) هستید می‌توانید هزینه خریدتان را در سایت پرداخت نمایید، که البته ما به شما توصیه نمی‌کنیم! اگر به خاطر داشته باشید، یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید اینترنتی با پی پال باید به خاطر داشته باشید این است که هنگام پرداخت هیچ اسم و نشانی از ایران نیاورید.

اما زمانی که شما از سایت BangGood خرید می‌کنید و می‌خواهید کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرید، قطعاً آدرس ایران را وارد کرده و با انجام این کار باعث لیمیت شدن اکانت پی پالتان می‌شوید! پس بهتر است از این روش برای خرید از این فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

خرید از بنگ گود (banggood)

خرید از بنگ گود با وبمانی

وبمانی یکی دیگر از انواع کیف پول‌های الکترونیکی است که مشابه با پی پال برای خرید از سایت های خارجی و همچنین انتقال ارز به کشورهای دیگر و برعکس استفاده می‌شود. در صورت داشتن حساب وبمانی می‌توانید هزینه خریدتان را در سایت BangGood پرداخت نمایید.

خرید از banggood با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که قادر به هیچ یک از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید از طریق خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت، در هر یک از سایت های خارجی پرداختتان را انجام دهید. پرداخت شما ظرف 2 ساعت کاری انجام شده و گزارش پرداخت برای شما ارسال می‌گردد.

همراهان عزیز، اگر برای خرید از بنگ گود و پرداخت هزینه سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خرید از بنگ گود (banggood)
زمانی که صحبت از خرید از سایت های خارجی می‌شود، 2 مورد پایین بودن قیمت کالا و امکان ارسال به ایران از مهم‌ترین مواردی است که برای خریدار اهمیت دارد....
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام
    من چندین و چندبار از طریق وبمانی اقدام به خرید از سایت بنگ گود کرده ام اما همواره در مرحله کانفیرم پرداخت خطا یا اررور می دهد حتی بااستفاده از فیلتر شکن با سرور روسیه نیز پرداخت به اتمام نمی رسد !! ایا شما خودتان تجربه شخصی خرید از بنگ گود با روش پرداخت وبمانی را دارشته اید؟ اگر بله ایا نیاز به اقدام یا ترفند خاصی دارد؟ بسیار بسیار ممنونم اگر پاسخ دهید
    با تشکر فراوان احمدیان

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشید من سوالی که داشتم این بود در صورت خرید از banggood کالا را چگونه تحویل گرفته میشه ؟ و یا اصلا در شرایت تحریم فعلی خرید امکان پذیر هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. برای خرید از بنگ گود می توانید در سایت ایرانیکارت درخواست ثبت کرده و معادل ریالی هزینه را پرداخت نمایید. سایت بنگ گود از جمله سایت هایی می باشد که ارسال محصول به ایران دارد. برای آشنایی با سایت های مشابه می توانید مطلب خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب را مطالعه نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام ایا همچنان امکان خرید از سایت بنگ گود توسط ایرانیکارت وجود داره؟ لیست سایت هایی که ازشون خرید میکنید کجاست؟
        سپاس

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • وقت بخیر
          خیر در حال حاضر پرداخت در سایت بنگ گود امکان پذیر نمی باشد. پرداخت در هر سایت های خارجی دیگر از طریق ایرانیکارت امکان پذیر می باشد.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...