مسافرت و مهاجرت

پرداخت هزینه لاج استرالیا

پرداخت هزینه لاج استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی مانند نیروی متخصص، تحصیلی، کاری و … اقدام کنید. علاوه بر پرداخت هزینه سفارت استرالیا، باید هزینه Lodge استرالیا را نیز پرداخت نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش پرداخت هزینه لاج استرالیا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

لاج استرالیا چیست؟

همان طور که گفته شد، شما برای مهاجرت به استرالیا روش‌های مختلفی پیش روی دارید. اما نکته مهمی که در تمامی روش‌ها مشترک است، داشتن دعوت‌نامه از سوی  مرکز مورد نظرتان است. با داشتن این مدرک شما به نوعی اجازه ورود به استرالیا را دارید. اما برای کسب اجازه رسمی باید مدارک مورد نیاز را برای اداره مهاجرت استرالیا ارسال نمایید.

برای اینکه مدارک شما از سوی این سازمان مورد بررسی قرار گیرد، باید هزینه ای تحت عنوان هزینه لاج استرالیا پرداخت نمایید.

انواع لاج استرالیا

به طور کلی لاج استرالیا را می‌توان در دو دسته آنلاین و آفلاین قرار داد.

لاج آنلاین استرالیا

همان طور که از اسم این روش مشخص است شما برای ارسال مدارک و پرداخت هزینه لاج استرالیا باید به سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا مراجعه کرده و فرم‌های مورد نیاز را پر کرده و مدارک را اسکن نموده و برای کارشناسان ارسال نمایید.

ثبت نام لاج آنلاین استرالیا

در صورتی که می‌خواهید از این طریق مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید، قبل از هر چیز باید در immiAccount یک حساب کاربری ایجاد کرده و فرم‌های مورد نظر را دریافت کرده و پر نمایید. به خاطر داشته باشید که تعداد کلیه مدارکی که می‌توانید ارسال کنید نباید از 60 مورد بیشتر باشد. بنابراین همه مدارک مورد نیاز را به صورت اسکن شده( با فرمت PDF,JPEG, TIFF , BMP) و کاملاً واضح آماده کرده و آپلود نمایید.

بعد از اینکه تمامی مدارک مورد نیاز را آپلود کرده و گزینه Save در هر مرحله را انتخاب نمودید، کدی تحت عنوان TRN دریافت می‌کنید که از آن می‌توانید برای پیگیری روند رسیدگی به پرونده‌تان استفاده کنید.

پرداخت هزینه لاج استرالیا

لاج آفلاین استرالیا

در این روش برای ارسال مدارک باید فرم‌های مورد نیاز را از سایت دریافت کرده و بعد از پر کردن و تهیه مدارک مورد نیاز برای اداره مهاجرت از طریق پست ارسال نمایید.

تفاوت لاج آنلاین با لاج آفلاین در چیست؟

مهم‌ترین تفاوتی که این دو روش با یکدیگر دارند، روش پرداخت هزینه لاج استرالیا است. در روش آنلاین شما می‌توانید با استفاده از یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت هزینه را پرداخت نمایید.

ی اما در رو آفلاین شما باید اطلاعات یکی از این کارت‌های اعتباری را مانند شماره 16 رقمی کارت و … را در فرم نوشته و سپس مدارک را ارسال نمایید.

یکی دیگر از مزایای لاج آنلاین این است که در هر مرحله می‌توانید متوجه مشکلات احتمالی از قبیل کسری مدارک شده و مشکلات را رفع نمایید.

بنابراین دور از انتظار نیست که استفاده از روش آفلاین با تأخیر بیشتری همراه است تا روش آنلاین!

پرداخت هزینه لاج استرالیا

روش پرداخت هزینه لاج استرالیا

همان طور که گفته شد شما می‌توانید از یکی از کردیت کارت‌های ویزا کارت یا مستر کارت استفاده نموده و هزینه را پرداخت نمایید. در صورتی که تا کنون از این نوع کارت‌ها برای پرداخت ارزی استفاده نکرده‌اید و یا قصد شارژ کارت را دارید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا ظرف 2 ساعت کاری پرداخت شما انجام گردد.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

توجه: درصورتی که تمایلی به خرید ویزا کارت یا خرید مسترکارت ندارید می‌توانید از طرق خدمات ارزی ایرانیکارت این پرداخت را انجام دهید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر ثبت سفارش را در سایت ما انجام دهید:

پرداخت هزینه لاج استرالیا

هزینه لاج استرالیا چقدر است؟

فرقی نمی‌کند که از چه روشی برای پرداخت هزینه لاج استرالیا استفاده می‌کنید. این هزینه در هر دو حالت برای برنامه‌های مهاجرتی مختلف، متفاوت است. برای اطلاع از این هزینه می‌توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و با انتخاب برنامه مورد نظرتان متوجه هزینه لاج استرالیا شوید.

همراهان گرامی، در صورتی که برای ثبت سفارش جهت پرداخت هزینه لاج استرالیا سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...