دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت کارت آمازون چیست؟

اگر تا کنون خرید اینترنتی انجام داده‌اید، حتماً با فروشگاه آنلاین آمازون نیز آشنایی دارید. این روزها در میان وب‌سایت‌های خارجی که وجود دارد، ایرانیان خرید از آمازون و خرید از ebay را ترجیح می‌دهند. چرا که هم مراحل خرید از این سایت‌ها آسان است، هم معتبر بوده و احتمال کلاه‌برداری توسط فروشندگان در آن کم است. شما با داشتن یک گیفت کارت آمازون، به معنای واقعی کلمه، می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را بخرید! احتمالا وقتی اسم آمازون می‌آید، با خودتان می‌گویید ما ایرانی‌ها که از این نعمت محروم هستیم؛ باید بگوییم خیر! با خرید گیفت کارت آمازون از ایرانیکارت، شما هم می‌توانید از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا، هرچیزی که می‌خواهید را از هر برندی تهیه کنید که دوست دارید. در ادامه قرار است بیشتر درباره سوال گیفت کارت آمازون چیست صحبت کنیم و به مزایا و کاربرد این کارت هدیه جذاب در ایران بپردازیم.

معرفی گیفت کارت آمازون و تاریخچه جذاب آن

یک کارت هدیه را تصور کنید که می‌توانید با آن، از بزرگ‌ترین فروشگاه دنیا به صورت آنلاین خرید کنید. شرکت آمازون را جف بزوس در سال 1994 به‌عنوان یک بازار آنلاین فروش کتاب تاسیس کرد. اما بعد از 3 دهه، این فروشگاه کتاب آنقدر موفق، بزرگ و گسترده شد که حالا کمتر کسی است که اسمش را نشنیده باشد! بعد از شروع موفقیت، آمازون تصمیم گرفت کارت‌های هدیه را نیز وارد سیستم فروش خود کند تا افراد بیشتری بتوانند از امکانات و خدمات این فروشگاه آنلاین جهانی، بهره ببرند. خوشبختانه، این کارت‌های هدیه، نجات‌بخش ایرانی‌ها از محدودیت‌های پیش رو بود. به دلیل نداشتن حساب بین‌المللی و در دسترس نبودن پی پال برای ایران، ما نمی‌توانیم از آمازون به صورت مستقیم خرید کنیم. اما با شروع شدن موج تولید گیفت کارت‌های مختلف در سال 1990، تمام شرکت‌ها آرام آرام تصمیم به ایجاد یک راه جدید برای فروش کردند. حالا به خاطر یمن وجود این کارت‌های هدیه، ما ایرانی‌ها نیز می‌توانیم بدون توجه به تحریم‌ها و از آمازون به صورت مستقیم، خرید کنیم.

گیفت کارت آمازون چیست

ویژگی های گیفت کارت امازون

بی دلیل نیست که خرید از آمازون با گیفت کارت‌های آن، لذت دیگری دارد! ویزگی ها و مزیت های اینکارت های هدیه عبارتند از:

  • گیفت کارت‌ آمازون هیچ وقت منقضی نمی‌شود. یعنی شما می‌توانید هروقت که دوست دارید از این گیفت کارت‌ها استفاده کنید.
  • برای استفاده از این کارت‌های هدیه، هیچ کارمزدی از شارژ آن کسر نمی‌شود.
  • خوشبختانه رنج مختلفی از این کارت‌ها نیز وجود دارد و شما می‌توانید با هر مبلغی آن‌‎ها را تهیه کنید که دوست دارید.
  • این کارت‌ها، برای خرید تمامی اجناس موجود در سایت آنلاین آمازون و پرداخت هزینه ارسال مستقیم آن به ایران، به کار می‌آیند.
  • نداشتن تاریخ انقضا، گیفت کارت‌های آمازون را به بهترین گزینه برای هدیه دادن، تبدیل کرده است.
  • شما می‌توانید زمانی که قیمت دلار پایین است این کارت هدیه را بخرید و آن را برای پرایم دی یا همان روز تخفیف بزرگ آمازون، نگه دارید یا هدیه بدهید.

جالب است بدانید، همانطور که خرید از آمازون طرفداران زیادی دارد، فروش کالا در آمازون هم از این قائده مستثنی نیست! اگر شماهم در مورد فروش کالا در این فروشگاه و کسب درآمد دلاری بی‌نظیر آن کنجکاو هستید، توصیه میک‌نیم، مقاله آموزش فروش محصول در آمازون را حتما مطالعه کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت آمازون در ایران

همه ما می‌دانیم که به خاطر شرایط سیاسی، جنس اصل در ایران کم پیدا می‌شود و نمی‌توانیم مطمئن باشیم که کالایی که در دست داریم اصل است یا نه! یکی از مزایای استفاده از گیفت کارت آمازون در ایران، دسترسی داشتن به اجناس اورجینال و خرید از برندهای معتبر جهانی است!

یکی از مزایای دیگر خرید از آمازون، دسترسی به بازاری متنوع‌تر در سطح بین المللی است. مثلا ما می‌دانیم که بعضی از برندها، محصولات با کیفیت‌تر را برای آمریکا تولید می‌کنند و محصولاتی که برای کشورهای آسیایی تولید می‌شوند، آن مرغوبیت را ندارند. شما در آمازون می‌توانید به این محصولات باکیفیت‌تر دسترسی داشته باشید. با آمازون شما از بازار آمریکا خرید می‌کنید. به نظر خودتان اجناسی که از بازار آمریکا می‌خرید جنس بهتری خواهند داشت یا اجناس وارداتی چینی؟

در این قسمت، بهتر است به بحث محصولات آرایشی نیز نگاهی داشته باشیم. زمانی که صحبت از خرید جنس اصل می‌شود، محصولات آرایشی، به ذهنمان می‌آیند. این محصولات، از مهم‌ترین چیزهایی هستند که باید به دنبال اصلشان باشید. محصولات تقلبی، ضرر زیاد و غیرقابل جبران برای پوست و مو دارند. شما در آمازون، می‌توانید به صورت مستقیم از برندهای لوازم آرایش اصل خرید کنید تا خیالتان هنگام استفاده از آن، راحت باشد. شعار آمازون، کیفیت بالا و ضمانت کالا است؛ پس، از محصولی که می‌خرید، مطمئن باشید.

روش‌های استفاده از گیفت کارت آمازون

اگر گیفت کارت آمازون را در دست دارید، با لبخند وارد این فروشگاه آنلاین جذاب شوید! زیرا قرار است از بهترین فروشگاه آنلاین دنیا خرید کنید که اجناس اورجینال و مطمئن دارد. سپس، می‌توانید یکی از دو روش زیر را برای استفاده از این کارت هدیه، انتخاب کنید.

  • روش اول، شارژ کردن حساب کاربری‌تان است. یعنی شما می‌توانید موجودی کارت را به حساب کاربری خود در آمازون واریز و آن را شارژ کنید. سپس هر زمانی که دوست دارید، از این موجودی، هزینه را بپردازید. با این روش، دیگر لازم نیست نگران گم شدن کارت فیزیکی یا کد آن باشید.
  • روش دوم، خرید مستقیم است. یعنی هر زمانی که تمام محصولات مدنظرتان را انتخاب کردید، همان موقع سراغ پرداخت هزینه با گیفت کارت بروید و هزینه را بپردازید. اطلاعات لازم را وارد کنید و منتظر پستچی بمانید. هنگام خرید از آمازون، نیاز به کد مطالبه دارید. اگر کارت شما فیزیکی است، کد را پشت کارت خواهید دید. اما اگر کارتتان مجازی باشد، کد برای شما ایمیل خواهد شد.

انواع گیفت کارت آمازون چیست

انواع گیفت کارت آمازون

گیفت کارت‌های آمازون بسته به میزان شارژی که دارند، با یکدیگر متفاوت هستند. شما می‌توانید سفارش به ما از 1 الی 999 دلار گیفت کارت خود را شارژ کرده و از آن استفاده نمایید.

موارد استفاده از گیفت کارت آمازون چیست؟

به بخش کاربرد گیفت کارت آمازون رسیدیم. بیایید یکبار دیگر مرور کنیم که گیفت کارت چیست! گیفت کارت، یک کارت اعتباری است که شرکت‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا یک راه جدید برای خرید پیش پای آن‌ها بگذارند. با استفاده از آن‌ها، مشتریان می‌توانند بدون کارت بانکی، هزینه خرید را پرداخت کنند.
پس تا اینجا متوجه شده‌اید که کاربرد گیفت کارت آمازون، خرید از این سایت است. در این مقاله بارها به تحریم ایران و نداشتن حساب بین‌المللی یا پی پال اشاره کردیم. شما برای خرید از آمازون، باید یک حساب پی پال یا بین‌المللی داشته باشید که هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید. راه دیگر، استفاده از گیفت کارت آمازون است. با این کارت‌ها، دیگر نیازی به داشتن حساب بین‌المللی نخواهید داشت.

مهمترین نکاتی که قبل از خرید با گیفت کارت آمازون باید بدانید!

مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از خرید گیفت کارت آمازون باید به آن توجه کنید، خرید از فروشنده معتبر است! متاسفانه تعداد سایت‌هایی کم نیست که افراد را فریب می‌دهند. پس باید از سایت‌های مطمئن خرید کنید تا ضرر مالی نبینید. ایرانیکارت، یکی از سایت‌های معتبر است که می‌توانید تمام پرداخت‌های ارزی و خرید گیفت کارت را به آن بسپارید.

شرایط و قوانین سایت پذیرنده را بررسی کنید. هر سایتی قوانین مخصوص خودش را دارد. به عنوان مثال، بعضی از سایت‌ها، بعد از صدور کارت، دیگر مرجوع کردن آن را قبول نمی‌کنند. پس هنگام خرید، به قوانین سایت فروشنده و مبلغی گیفت کارتی دقت کنید که می‌خواهید بخرید.

بادقت از گیفت کارت خود مراقبت کنید. کد آن را در اختیار کسی قرار ندهید. آمازون در مقابل سرقت گیفت کارت یا گم شدن آن، هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد. پس، اطلاعات خود را در جای مطمئن نگه‌ دارید. اگر آمازون تشخیص بدهد که گیفت کارت شما، غیر قانونی است، حسابتان را مسدود می‌کند. در نتیجه، باید از سایتی کارت هدیه را بخرید که به آن اطمینان خاطر داشته باشید.

گیفت کارت امازون را از کجا بخریم؟

گیفت کارت امازون را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید از سایت‌های واسطه ایرانی مطمئن، گیفت کارت آمازون را تهیه کنید. ایرانیکارت، یکی از این سایت‌های واسطه مطمئن و باتجربه است. برای خرید گیفت کارت آمازون از ایرانیکارت، به صفحه خرید گیفت کارت مراجعه کرده و از بین کارت های هدیه، گزینه گیفت کارت آمازون را انتخاب کنید. در این بخش، می‌توانید مبلغ و ریجن مدنظرتان را وارد کنید و خرید را انجام بدهید.

نقد کردن گیفت کارت امازون چگونه است؟

باید بگوییم که نقد کردن گیفت کارت آمازون، کار آسانی نیست و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. گیفت کارت‌های آمازون را نمی‌توانید به صورت قانونی و رسمی نقد کنید؛ اما می‌توانید گیفت کارت را به اشخاص دیگر بفروشید. پیدا کردن کسی که بخواهد از شما گیفت کارت این سایت را بخرد و به آن نیاز داشته باشد نیز، کمی سخت است. یک روش دیگر، استفاده از اپلیکیشن‌ها یا سایت‌هایی است که برای این کار طراحی شده‌اند. این سایت‌ها نیز مانند واسطه عمل می‌کنند و احتمال زیاد، از شما کارمزد خواهند گرفت. هنگام معامله با این سایت‌ها نیز، بهتر است کمی دقت به خرج بدهید تا ضرر مالی نبینید.

گیفت کارت آمازون بخریم یا خیر؟

بگذارید ما از شما بپرسیم! چرا گیفت کارت آمازون نخرید؟ تا به حال چندبار تجربه تلخ خرید اجناس تقلبی را داشته‌اید؟ چندبار ساعت‌ها وقت صرف کرده‌اید تا جنس اصل بخرید، اما آخر کار ناامید شده‌اید و آن را در بازارهای ایران نیافته‌اید؟ با خرید گیفت کارت آمازون، به راحتی می‌توانید هرآنچه را از بازارهای آمریکا و یا حتی از کشورهای دیگری مثل آلمان، ایتالیا، امارات، ترکیه و… بخرید که دوست دارید. خریدی که خیالتان از کیفیت، مرغوبیت، اصل بودن کالا و قیمت مناسب آن، راحت است.

همانطور که می دانید، خرید از آمازون خدمتی است که از سوی ایرانیکارت ارائه شده تا از همن خانه ای که در ان ساکن هستید، محصولات خود را از فروشگاه آمازون کشورهای اروپایی و آسیایی سفارش داده و درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید! این یک پیشنهاد عالی است و عالی تر هم می شود وقتی، گیفت کارت آمازون هم از سمت ایرانیکارت ارائه شده است. با ایرانیکارت نگران محدودیت های جغرافیایی کشورمان نباشید و راحت و بدون نگرانی به دنبال کالا و خدمات موردنظر خود در آن سوی نرزها باشید.
اگر شماهم تجربه خرید از آمازون با ایرانیکارت را داشته اید و یا حتی دوست دارید که خرید از سراسر دنیارا تجربه کنید، تجربیات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

یک کارت اعتباری است که با آن می‌توانید هرآنچه را از آمازون بخرید که دوست دارید. بدون آنکه نیازی به حساب پی پال یا بین‌المللی داشته باشید.

اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از این نوع کارت تنها می‌توانید برای خرید از آمازون استفاده کنید. بنابراین شما قادر به خرید کالاهای زیر از آمازون با استفاده از گیفت کارت خواهید بود:

  • خرید کالای دیجیتال مانند کتاب الکترونیک
  • خرید نرم‌افزار برای سیستم عامل اندروید و سایر سیستم عامل‌ها
  • خرید انواع کالا

لازم به ذکر است که در ابتدا این نوع گیفت کارت توجه بسیاری از دانشجویان و اساتید را به خود جلب کرده بود. چرا که به راحتی می‌توانستند انواع کتاب و مقاله‌های مورد نیازشان را از این طریق خریداری نمایند.

 

همراهان عزیز قیمت گیفت کارت به شارژی بستگی دارد که شما مد نظر دارید. این کارت هدیه در مبالغ مختلف ارائه می‌شود. در ایرانیکارات، از گیفت کارت یک دلاری تا 100 دلاری را می‌توانید تهیه کنید.

خیر! شما به صورت رسمی نمی‌توانید گیفت کارت آمازون را بفروشید. مگر آنکه خودتان آن را به شخص دیگری بفروشید و پول نقد دریافت کنید.

بله خوشبختانه ایرانی‌ها نیز می‌توانند با این کارت‌های هدیه، از آمازون خرید کنند و در ایران، تحویل بگیرند.

این گیفت کارت‌ها، تاریخ انقضا ندارند. با این حال، بهتر است تا یک سال بعد از تهیه آن‌ها، استفاده‌شان کنید.

گیفت کارت آمازون چیست؟
اگر تا کنون خرید اینترنتی انجام داده‌اید، حتماً با فروشگاه آنلاین آمازون نیز آشنایی دارید. این روزها در میان وب‌سایت‌های خارجی که وجود دارد، ایرانیان خرید از آمازون و خرید...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام میخواستم بپرسم چطوری گیفت کارت بگیرم برای دوستم که در امریکاس .. لطفا راهنمایی کنین ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      کارت های مجازی مجموعه در حال حاضر از دو شبکه مالی ویزا و مستر در مبالغ ۵ تا ۱۰۰۰ دلار قابل سفارش می باشد. اعتبار این دسته از کارت ها ۷ ماه بوده و قابلیت شارژ و تمدید مجدد را ندارد. شایان ذکر است این دسته از کارت ها صرفا مناسب پرداخت در سایت های خارجی می باشد در صورتی که درگاه سایت مورد نظر شما پذیرندگی پرداخت با کارت های مجازی را داشته باشد. لذا پیشنهاد می شود جهت اطلاع از این موضوع با پشتیبانی سایت مورد نظر خود صحبت کنید. پس از درخواست اطلاعات کارت مورد نظر ظرف ۲ تا ۴۸ ساعت کاری به ادرس ایمیل شما ارسال می شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام، خسته نباشید
    تو این مقاله گفتید میتونیم گیفت کارت خودمون و به شما بفروشیم؛ من چطور میتونم این کار و کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • همراه گرامی ایرانیکارت، متاسفانه این بخش از خدمات مجموعه حذف گردیده است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام
    می خوام حساب بانکی در کشورهای خارج از ایران مورد تایید امازون بسازم ایا شرکت شما در این راستا خدماتی دارد و می توانم ازش کمک بگیرم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. بله افتتاح حساب معتبر به نام شما از کشور آذربایجان انجام می شود. با این حساب امکان دریافت کارت اعتباری خواهید داشت. اگرچه تایید حساب توسط آمازون قطعی نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...