مسافرت و مهاجرت

وب سایت Airbnb و اقامت ارزان!

وب سایت Airbnb و اقامت ارزان!

سال 2007 دو جوان با نام های برایان چسکی و جویی گبیا، به تازگی در سان فرانسیسکو خانه ای اجاره کرده بودند که از عهده اجاره اش بر نمیامدند. آن ها در نهایت تصمیم گرفتند برای آن که بتوانند اجاره خود را پرداخت کنند، تشکی بادی در میان خانه قرار داده و خانه ی خود را به مهمانسرایی کوچک تبدیل کنند! مهمان یا مهمانان به ازای یک شب خوابیدن در خانه و دریافت یک وعده صبحانه ساده مبلغی را پرداخت میکردند، و از این طریق برایان و جویی توانستند مخارج اجاره خود را تامین کنند. برایان و جویی امروز از طریق همین ایده ساده خود، صاحب یکی از بزرگترین و ثروتمند ترین کمپانی های دنیا هستند! آن دو با کمک یکدیگر به سرعت ایده خود را گسترش داده و وبسایتی را راه اندازی نمودند که در آن افراد دیگر نیز میتوانستند خانه ی خود و یا اتاقی از خانه خود را کرایه دهند. در سال 2009 وب سایت Airbnb رسما راه اندازی شد و به سرعت توانست جذب سرمایه های بسیار هنگفت کند.

سایت airbnb برای رزرو محل اقامت

اما وب سایت Airbnb دقیقا چه میکند؟

در این وبسایت افرادی که میخواهند مکانی را برای اجاره کوتاه مدت قرار دهند، بدون اهمیت اینکه این مکان چه نوع مکانی است و چقدر مساحت دارد میتوانند آن را برای اجاره قرار دهند. این مکان میتواند یک اتاق کوچک در خانه ی یک خانواده باشد و یا میتواند یک ویلای بزرگ با امکانات بسیار زیاد باشد. ورود به سایت و عضویت در آن رایگان است اما کمپانی Airbnb در زمان اجاره مکان، هم از مهمان و هم از میزبان کارمزد دریافت میکند.

در این وبسایت شما میتوانید مکان خود را با قیمت های مختلفی برای اجاره قرار دهید و مبلغ اجاره را وابسته به زمان سال مورد نظر مهمان و یا خدماتی که مهمان قصد استفاده از آن را دارد قرار دهید. البته خدمات این وبسایت بسیار بیش از این ها است که به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

امنیت در این وبسایت بسیار بالاست. چناچنه فردی پس از ورود و عضویت در سایت تمایل به استفاده از خدمات این کمپانی داشته باشد، باید تایید هویت شود. Airbnb در تایید هویت بسیار سخت گیر است. افراد موظف هستند اسکن کارت شناسایی و آدرس منزل تایید شده ای را در اختیار وبسایت قرار دهند. جهت ایجاد احساس امنیت بیشتر در مشتریان، ایر بی ان بی به میزبانان پیشنهاد میدهد از خدمات بیمه ی این شرکت نیز استفاده نمایند. بیمه این شرکت به میزبانان در صورت ایجاد شدن خسارت از طرف مهمانان، خسارت ایجاد شده را جبران میکند. همچنین پشتیبانی این وبسایت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات ایجاد شده است.

وب سایت ایر بی ان بی

Airbnb شرایط بسیار مناسبی را ایجاد کرده است که مهمانان و میزبانان میتوانند پیش از اینکه تصمیم به ملاقات یکدیگر بگیرند، با همدیگر به خوبی آشنا شوند. از جمله این امکانات، وجود شرایطی است که افراد میتوانند به هم امتیاز داده و در ارتباط با هم نظر دهند. به این ترتیب شما قبل از اینکه از فردی اتاقی اجاره کنید، میتوانید ببینید مهمانان قبلی به فرد چه نمره ای داده و در مورد او چه نظری داشته اند. همچنین حساب های کاربری افراد قابل اتصال به شبکه های اجتماعی است که از این طرق شما میتوانید پیش از ملاقات فرد مقابلتان، با مشاهده شبکه های اجتماعی وی با روحیات و سلایق وی بیشتر آشنا شوید.

در Airbnb شما میتوانید با فیلتر های جستجوی بسیار پیشرفته ای که دارد، به خوبی به نتیجه مورد قبول خود برسید. شما میتوانید در قسمت جستجوی سایت، نتایج جستجو را بر اساس تاریخ، مکان دقیق، حدود هزینه، حدود متراژ و …. فیلتر نمایید. Airbnb جهت انتخاب صحیح تر و بهتر افراد، به میزبانان پیشنهاد میدهند عکس هایی با کیفیت و وضوح بالا از مکان خود بگذارند و حتی به برخی کاربران پیشنهاد میدهد که به صورت رایگان، خود کمپانی از محل آن ها عکس های حرفه ای بگیرد.

کمپانی ایر بی ان بی امروزه بسیار موفق و عظیم است. بیش از 3000000 مکان برای اجاره در این وبسایت قابل مشاهده است. در بیش از 65000 شهر دنیا میتوانید از طریق این وبسایت مکانی برای اجاره بیابید و 191 کشور دنیا مشغول استفاده از این خدمات هستند. این شرکت که صاحبان آن 9 سال پیش از عهده اجاره منزل شخصی خویش برنمی آمدند، امروز سهامی 31 ملیارد دلاری دارد!

به وسیله خدمات این کمپانی، امروزه سفر خارجی برای علاقه مندان به سفر بسیار ارزان تر شده است. برآورد شده که به صورت میانگین، با هزینه ای که میتوان در یک هتل متوسط یک اتاق کوچک اجاره کرد، در Airbnb با همان هزینه میتوان یک خانه شخصی حیاط دار اجاره نمود! اگر شما هم علاقه به سفر خارجی دارید ولی از مخارج سنگین اقامت نگرانید، همین الآن سری به این وبسایت بزنید. از مشاهده قیمت ها شگفت زده خواهید شد!

مزایای سایت Airbnb

Airbnb چطور کار می‌کند؟

مردم از طریق وب سایت Airbnb می توانند خانه ها و اتاق های خود را اجاره دهند. این وب سایت بابت هر رزرو 3 درصد کمیسیون از میزبان و بین 6 تا 12 درصد از مهمانان می گیرد. هر خانه می تواند امکانات مختلفی داشته باشد که هنگام ثبت باید به طور کامل ذکر شوند. در این سایت علاوه بر امکانات و توضحات خانه یا اتاق، تصاویر مختلف آن، نقشه کامل و همچنین اطلاعات میزبان ها و مهمانان نیز قرار دارد. برای رزرو محل اقامت در این وب سایت ابتدا باید یک حساب کاربری تاییده شده بسازید. سپس می توانید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای میزبانان پیام ارسال کنید. رزرو شما می تواند برای هر تاریخی که مکان خالی باشد صورت گیرد. به همین دلیل میزبانان باید تقویمی به روز از روزهایی که می توانند پذیرای افراد باشد در پروفایل خود قرار دهند.

مزایای وب سایت Airbnb چیست؟

یکی از انگیزه های استفاده از این وب سایت و محبوبیت آن دلایل اقتصادی است. کاربران می توانند مودری مناسب با قیمت های متنوع برای اقامت خود پیدا کنند. ازطرفی میزبانان نیز با اجاره دادن اتاق های خالی یا خانه هایی که به تازگی خالی شده می توانند کسب درآمد داشته باشند. علاوه بر انگیزه ها اقتصادی، تعامل و معاشرت با افراد اهالی آن منطقه و آشنایی با فرهنگ آنها از دلایل دیگر مهمان شدن در این وب سایت می باشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...