دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت گوگل پلی چیست ؟

گیفت کارت گوگل پلی چیست ؟

گیفت کارت گوگل پلی نوعی اعتبار مجازی است که برای دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است. شما به محض خرید این محصول می‌توانید از طریق گوشی، تبلت، کامپیوتر و… اکانت google play خود را شارژ کنید. در واقع این محصول بهترین روش برای خرید از گوگل پلی شناخته می‌شود. گیفت کارت گوگل حاوی مبلغ و اعتبار مشخصی است که شما پس از redeem کردن آن در اکانت خود، می‌توانید برای خرید از فروشگاه گوگل پلی اقدام کنید.

برای خرید این محصول راه‌های مختلفی مانند استفاده از ویزا کارت، مسترکارت، حساب پی پال و… وجود دارد؛ اما با توجه به محدودیت‌ آی‌پی ایران برای دسترسی به شبکه‌های مالی بین‌المللی، برای خرید این محصول جذاب می‌توانید از خدمات کمپانی‌های واسطه معتبر، مثل ایرانیکارت استفاده کنید. برای شناخت بیشتر این کارت پرطرفدار، با ما همراه باشید تا ببینیم گیفت کارت گوگل پلی چیست و چرا حرفه‌ای‌ها خریدار آن هستند!

معرفی گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت نوعی اعتبار پولی است که با استفاده از آن می‌توانید از سایت‌های مختلف خرید خود را انجام دهید. البته این را به خاطر داشته باشید که گیفت کارت‌ها به صورت اختصاصی از سمت کمپانی‌ها با هدف پرداخت ساده‌تر در شبکه مالی این شرکت‌ها برای خرید خدمات یا محصولاتشان ارائه می‌شوند. به عنوان مثال، گیفت کارت گوگل پلی، از سمت کمپانی گوگل در مبالغ مختلف ارائه شده است که با خرید هریک از آن‌ها، به میزان اعتبار کارت می‌توانید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده و بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و هرگونه حساب ارزی، برنامه‌های موردنیاز خود را از فروشگاه گوگل پلی خریداری کنید. این سرویس، مخصوصا برای افرادی که حساب بانکی بین المللی ندارند یک امکان عالی است.

این ویژگی را هم از یاد نبرید که، گیفت کارت‌ها معمولا تاریخ انقضا ندارند و همچنین به صورت اختصاصی فقط برای پرداخت در پلتفرم کمپانی خود معتبر هستند! این بدین معناست که شما با داشتن یک گیفت کارت گوگل پلی با هر اعتباری، نمی‌توانید اکانت اسپاتیفای خود را شارژ کنید و فقط برای اکانت گوگل معتبر است.

همانطور که به آن اشاره شد، گیفت کارت‌ها در مبالغ مختلف به فروش می‌رسند اما قابلیت شارژ مجدد ندارند! به عبارت دیگر زمانی که موجود کارت هدیه شما به پایان برسد، کارت دیگر قابل استفاده نخواهد بود!

اگر قصد خرید گیفت کارت گوگل پلی را داشته باشید، در گیرو دار خرید کارت هدیه خود، ممکن است به تبلیغات یا اخبار گیفت کارت‌های رایگان هم برسید! داستان گیفت کارت‌های رایگان نه از داستان‌های دارک و کلاهبرداری است و نه قابل قبول و مطمئن!! به یاد داشته باشید که هرچیز غیرمنطقی، رایگانش ممکن است گران تمام شود! کارت های هدیه رایگان بر اساس هدف ارائه خود می توانند کاربردی و یا حتی مضر باشند!

برای آشنایی بیشتر، مقاله آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان را از دست ندهید!

معرفی گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی چیست؟

اندروید مارکت یا همان فروشگاهی که آن را با اسم گوگل پلی می‌شناسیم، فروشگاه رسمی گوگل است که برای خرید و فروش بازی، اپلیکیشن و سایر برنامه‌ها استفاده می‌شود. این فروشگاه بسیار بزرگ بوده و برای کاربران خود محتوای متفاوتی ارائه می‌کند. برنامه‌های موجود در گوگل پلی در ژوئیه سال 2013 به بیش از یک میلیون رسیدند. در این میان که بسیاری از برنامه‌های این فروشگاه رایگان ارائه میشوند، برنامه‌های زیاد دیگری هم وجود دارند که برای دریافت آن‌ها به پرداخت هزینه نیاز خواهید داشت! یکی از ساده‌ترین راه‌های این کار، خرید گیفت کارت گوگل پلی است که با استفاده از آن می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و هزینه اپ‌ها، بازی‌ها و سایر برنامه‌های موردنیاز خود را پرداخت کنید.

کاربرد گیفت کارت گوگل پلی

در واقع گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) تنها برای خرید و تهیه خدمات مربوط به سیستم‌های هوشمند اندرویدی بکار برده می‌شود. خدمات سرویس گوگل پلی بر خلاف سایر فروشگاه‌ها که محصولات فیزیکی نیز عرضه می‌کنندT فقط مربوط به نرم افزار است. شما می‌توانید سریال‌های تلویزیونی، اپلیکیشن‌ها، آهنگ‌ها و… را با گیفت کارت گوگل خریداری کنید.

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، اصلی‌ترین کاربرد این کارت‌های هدیه جذاب، امکان خرید از فروشگاه گوگل پلی بدون داشتن حساب ارزی و یا هرگونه کارت اعتباری است. البته نداشتن تاریخ انقضا و امکان خرید آن در مبالغ مختلف، می‌تواند یک کاربرد عالی از این کارت برای هدیه دادن به دوستانمان باشد!

کاربرد

مزایای استفاده از گیفت کارت گوگل

حال که شما را با گیفت کارت و کاربردهایی که دارد آشنا کردیم، بهتر است کمی هم درباره مزایای آن صحبت کنیم. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول که قبلا نیز ذکر کرده‌ایم، نداشتن محدودیت زمانی برای استفاده از آن است. به عبارت دیگر شما تا سالیان سال می‌توانید از این کارت در مواقع مورد نیاز استفاده کنید. این ویژگی منحصر به فرد موجب شده تا این محصول به عنوان یک گزینه برای سرمایه گذاری محسوب شود؛ زیرا پس از خرید می‌توانید کارت و محتویات آن را فروخته و در اختیار فرد دیگری قرار دهید. البته در نظر داشته باشید که، ممکن است در آینده این ویژگی تغییر کند و از سمت کمپانی گوگل، محدودیت زمان استفاده نز برای کارت لحاظ شود؛ بنابراین در زمان خرید گیفت کارت خود، از فروشنده کارت، این مورد را پرس‌وجو کنید.

بسیاری از نرم افزارهای موجود در گوگل پلی محصول کشور چین و آمریکا هستند و همچنان کاربران ایرانی می‌توانند به سادگی و بدون هیچ محدودیت مکانی گیفت کارت خود را از طریق وبسایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت دریافت و از آن استفاده کنند. از سویی دیگر رواج خرید و محبوبیت گیفت کارت‌ها باعث شده تا فروشگاه‌های زیادی برای ارائه کارت و خدمات آن پیش قدم شوند. این امر باعث ساده‌تر شدن پروسه خرید گیفت کارت گوگلی پلی شده است.

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی لازم است تا پوشش نقره‌ای پشت آن را خراش داده و به کد اختصاصی آن دسترسی پیدا کنید. سپس وارد حساب خود شده و و با ریدیم کارت، اکانت خود را شارژ و از آن استفاده کنید. انجام عملیات Redeem بسیار آسان است، اما اگر تا به حال گیفت کارت خود را ریدیم نکرده‌اید، راهنمای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که به دلیل مشکلات تحریم و محدودیت‌های حاصل از آن، فروش گیفت کارت فیزیکی گوگل پلی در ایران ممکن نخواهد بود. از این رو، با خرید گیفت کارت گوگل پلی، اطلاعات و کد ریدیم کارت به صورت آنی برای شما ایمیل خواهد شد. در نظر داشته باشید که گیفت کارت‌های ارائه شده از سمت ایرانیکارت همگی اورجینال بوده و از پشتیبانی تمام وقت برخوردارند.

اهمیت تغییر آی پی برای استفاده از گیفت کارت

همان طور که گفتیم برای استفاده از هر گیفت کارت باید به کشور ارائه‌دهنده آن توجه کنید. در ادامه هم باید IP یا آدرستان را به آدرس همان کشور تغییر بدهید تا بتوانید از کد گیفت کارتتان استفاده کنید. سرویس گوگل پلی، راه سخت و پیچیده‌ای را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است. با همه این اوصاف شما باید از یک vpn آمریکایی استفاده کنید تا IP دستگاهتان به آمریکا تغییر کند. البته فراموش نکنید که اولین اشتباه، آخرین اشتباه است. در کل نباید کاری کنید که آدرس آمریکایی شما از بین برود و گوگل بفهمد که شما ایرانی هستید. برای اطمینان از اینکه IP دستگاهتان به آدرس آمریکا تغییر کرده است می‌توانید یک سر به سایت Whatismyipaddress بزنید و یا سرور مجازی خارجی خریداری کنید.

مطمئن شوید که با جیمیل اصلی خود گیفت کارت‌تان را وارد می‌کنید. به بخش تنظیمات دستگاه بروید و زبانتان را به English United States تغییر بدهید. هزینه خدمات یا اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی را چک کنید؛ قیمت‌ها باید به دلار آمریکا باشد تا بتوانید از اکانت خودتان استفاده کنید. در غیر این صورت شما راه را اشتباهی آمده‌اید و آنجا استور آمریکا نیست! برای حل این مشکل، اپلیکیشن Google Play را clear data کنید. سپس با IP آمریکایی وصل شوید تا گوگل پلی شما را به عنوان یک کاربر آمریکایی شناسایی کند.

داستان گیفت کارت گوگل پلی و کاربران ایرانی

تا به اینجا سعی کردیم هر نکته‌ای در خصوص گیفت کارت گوگل پلی را بررسی کنیم و تمام کمال به سوال گیفت کارت گوگل پلی چیست؟! پاسخ دهیم. به طور خلاصه گیفت کارت گوگل پلی یک ابزار عالی برای کاربران مقیم ایران است که برای پرداخت هزینه اپ‌های موردنظر خود با محدودیت دسترسی به حساب‌های ارزی مواجه می‌شوند! اگر شماهم تجربه استفاده از این گیفت کارت جذاب را دارید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

گیفت کارت گوگل پلی چیست ؟
گیفت کارت گوگل پلی نوعی اعتبار مجازی است که برای دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است. شما به محض خرید این محصول می‌توانید از طریق گوشی، تبلت، کامپیوتر و… اکانت google...
4.8 از 5 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. کیف پول گوگل چیست،ایا کیفی مجازی است یا واقعی،چرا شماره کارت بانکی ایرانی را نمی‌پذیرد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، Google Pay خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه است که توسط Google ارائه شده و به کاربران امکان پرداخت و ارسال و دریافت پول از دیگر کاربران را می‌دهد. این خدمت از تکنولوژی NFC (ارتباط نزدیک) برای انجام تراکنش‌های بی‌سیم و همچنین تلفن‌های هوشمند و سیستم‌های عامل Android و iOS پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از آن نیاز به افتتاح حساب ارزی و بین المللی است که خدمات آن از طریق ایرانیکارت ارائه می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...