دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از سایت فریلنسر

کسب درآمد از سایت فریلنسر

نرخ ناپایدار و بالای دلار، قدرت خرید ایرانیان را کاهش داده است. در این شرایط، کسب درآمد دلاری می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری ، از طریق سایت فریلنسر است. این سایت، در سال 2009 توسط یک شرکت استرالیایی راه اندازی شد، و هدف آن ایجاد پلتفرمی برای ارتباط مستقیم کارفرما ها با فریلنسر ها بود. برای آشنایی با شیوه کسب درآمد از سایت فریلنسر در این مقاله همراه ما باشید.

کار در سایت فریلنسر خارجی

برای کار در سایت فریلنسر نیاز به یک اکانت دارید. به دلیل تحریم های سایت علیه ایران، برای ساخت اکانت فریلنسر نمی توانید از هویت ایرانی استفاده کنید. به عبارت دیگر، هنگام افتتاح حساب نیاز به ثبت اطلاعاتی مبنی بر سکونت شما در خارج از کشور دارید. این اطلاعات باید با اطالاعاتی که برای افتتاح حساب پی پال خود استفاده کرده اید، یکسان باشند. برای ساخت اکانت پی پال می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید. به این منظور روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

پذیرش پروژه در سایت

زمانی که کارفرما یک پروژه طراحی در سایت مطرح می کند، می تواند پذیرش فریلنسر را به دو صورت انجام دهد.

  • حالت اول روشی است که به صورت عادی انجام می شود. در این روش فریلنسر ها برای کار در سایت فریلنسر ، پروژه ها را به صورت مناقصه ای دریافت می کنند. به این صورت که پس از معرفی پروژه و جزئیات آن، یک بودجه میانگین برای آن تعریف می شود. سپس فریلنسر ها با ارائه قیمت های پیشنهادی و هم چنین ارسال رزومه و یک پیام، سعی می کنند پروژه را برنده شوند.
  • روش دوم برای پروژه های طراحی استفاده می شود. در این روش انتخاب فریلنسر به صورت شرکت در یک رقابت است. این روش عموماً برای افرادی است که به دنبال بهترین کار هستند. طراحانی که در این رقابت شرکت کنند طرح های خود را ارائه می دهند. کارفرما طرح مورد علاقه خود را انتخاب می کند و هزینه آن را پرداخت می کند. قیمتی که برای برنده شدن در رقابت ها پرداخت می شود، به صورت چشمگیری بیشتر از قیمت شرکت در مناقصات است.

کار در سایت فریلنسر

ساخت اکانت در سایت فریلنسر

ساخت اکانت در سایت فریلنسر، ورود به سایت و بررسی پروژه ها رایگان است. اما برای شرکت در مناقصات و رقابت ها و شروع به کسب درآمد از سایت فریلنسر ، نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت. اشتراک ها در سطوح مختلف هستند که به کاربر دسترسی ها و قابلیت های مختلف می دهند. برای مثال برای فردی که قصد دارد در ماه کمتر از 100 پروژه دریافت نماید، حساب plus کفایت می کند. اما برای افرادی بیشتر با اکانت کار خواهند کرد خرید اشتراک professional یا premier توصیه می شود.

هزینه اکانت در سایت فریلنسر

بسته به نوع اشتراکی خریداری می کنید، هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود. لیست قیمت ها به صورت زیر است.

  • حساب Intro: اشتراک ماهانه 0.99 دلار و سالانه 11.88 دلار
  • حساب Basic: اشتراک ماهانه 4.95 دلار و سالانه 53.40 دلار
  • حساب plus: اشتراک ماهانه 99.95 دلار که ماه اول افتتاح حساب، به صورت رایگان قابل استفاده است.
  • حساب Professional: اشتراک ماهانه 29.95 دلار و سالانه 299.40
  • حساب Premier: اشتراک ماهانه 49.95 دلار و سالانه 599.40

قابل ذکر است که خرید اشتراک به صورت سالانه در همه موارد به جز Intro شامل تخفیف هستند. به عبارت دیگر با خرید اکانت سالانه هزینه ماهانه کمتری پرداخت خواهید کرد.

کسب درآمد از سایت freelancer

کسب درآمد از سایت فریلنسر

در این سایت روزانه هزاران پروژه جدید، از سطح مبتدی تا پیشرفته معرفی می شوند. برای هر کسی که علاقه مند به کار فریلنسری باشد، می توان در این سایت پیشنهاد کاری پیدا کرد. تنوع پروژه های موجود در سایت باعث شده هر فرد با هر مهارتی امکان کار در سایت فریلنسر را داشته باشد. در سایت نزدیک به 750 دسته بندی برای پروژه های تعریف شده وجود دارد. با این اوصاف می توان ادعا کرد که برای کسب درآمد از سایت فریلنسر دسترسی به اینترنت و سیستم کامیپوتر کافی خواهد بود.

نقد کردن درآمد فریلنسر

برای کسب درآمد از سایت فریلنسر و دریافت آن به صورت ریالی، نیاز به یک حساب پی پال دارید. حساب پی پال باید در خارج از ایران برای کاربر افتتاح گردد و یا در ایران با استفاده از VPN انجام شود. درآمد شما به حساب پی پالی که به سایت ارائه می دهید، واریز می شود. سپس برای فروش دلار پی پال خود می توانید از خدمات سایت ایرانیکارت بهره ببرید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

برای کار در سایت فریلنسر نیاز به ساخت اکانت در این سایت و اقدام به اهراز هویت دارید. اطلاعات اهراز هویت شما باید مبنی بر سکونت شما در خارج از کشور دارد. تجربیات خود را در رابطه با کسب درآمد از سایت Freelancer با ما به اشتراک گذارید.

کسب درآمد از سایت فریلنسر
نرخ ناپایدار و بالای دلار، قدرت خرید ایرانیان را کاهش داده است. در این شرایط، کسب درآمد دلاری می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. یکی از بهترین روش...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام. این پی پال ها تا چندسال مهلت استفاده دارن؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      اکانت پی پال تاریخ انقضا ندارد. فقط اگر بعد از یه مدت طولانی بخواهید وارد اکانت خود شوید بخاطر حساسیت های پی پال مجددا از شما مدارک میخواهد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    کارمزد ایران کارت در تبدیل دلار پی پال به ریال چه مقدار است؟
    سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام اگه گیفت کارت داشته باشم و بخوام بفروشم ایا سایت شما از من میخره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. همراه گرامی خرید کارت های صادر شده از مشتریان در حوزه خدمات ایرانیکارت نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...