ویزا کارت

ویژگی دو شبکه ویزا کارت و مستر کارت

ویژگی دو شبکه ویزا کارت و مستر کارت

شاید زیاد شنیده اید که افراد بسیاری حین سفر به خارج از کشور حتی حین ورود به کشوری دیگر ، پولی که داشته را از دست داده اند، به هرنحوی پول خود را گم کرده یا مورد حمله سارقین ناشناس قرار گرفته اند. میدانید که با داشتن کارت های اعتباری دارای بالاترین سطح امنیتی میتوانید از خطرات به همراه داشتن پول نقد در امان بمانید.تجربه داشتن یک کارت اعتباری راحت در سفر، بسیار لذت بخش تر است تا به همراه داشتن پول نقد و خطرات ناشی از آن. در این مقاله قصد داریم که با دو شبکه ویزا کارت و مستر کارت بیشتر آشنا شویم وبدانیم چه کاربرد هایی دارند.

همراهان گرامی، قبل از اینکه به معرفی دو شبکه پرداخت ارزی ویزا کارت و مسترکارت بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از خدمت صدور آنی ویزا کارت یا مسترکارت مجازی، در کوتاه ترین زمان ممکن این کارت ها را خریداری نموده و از آنها برای خرید از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون و یا ثبت نام در آزمون های مختلف مانند ثبت نام تافل و … استفاده کنید. برای ارسال درخواست خرید کارت اعتباری می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

درباره شبکه ویزا کارت و مستر کارت بیشتر بدانیم:

در درجه اول باید بدانیم که موارد یاد شده هیچ کدام به خودی خود بانک نیستند و شبکه هایی هستند مانند شبکه شتاب بوده که همینک در ایران فعال است. اما فرق این شبکه ها با شبکه شتاب این است که به صورت جهانی کار میکنند از دور افتاده ترین روستا در افریقای جنوبی تا نیویورک شما به هر کجا که پا بگذارید ممکن است خودپرداز ویزا یا مستر کارت و یا پایانه فروش آن را ببینید.
ویژگی جزئی ویزا کارت و مسترکارت توسط بانک ها مشخص میشود به این ترتیب که ممکن است یک بانک ویزا کارت به ارز دلار بدهد اما بانک دیگری ویزا کارت به ارز درهم بدهد و بانک بعدی ویزا کارت با ارز یورو. هر بانک استاندارد دهی کارت ها خودش را دارد.
پس متوجه میشویم که در دنیای ویزا کارت و مسترکارت هیچ ویژگی ثابت و مشخصی وجود ندارد و این بانک ها هستند که کارت های خود را دسته بندی میکنند، نام گذاری میکنند و به مشتریان ارائه میکنند.
این دوشبکه گسترده ترین خدمات مالی را ارائه می دهند.باور عموم این است که شبکه ویزا بیشتر در آمریکا و شبکه مستر کارت بیشتر در اروپا پاسخگویی دارند اما باید دانست که هرجای دنیا که لوگوی این شبکه های مالی باشند امکان برداشت و خرید اینترنتی وجود دارد.

ویژگی دو شبکه ویزا کارت و مستر کارت

با مزایا و مشخصات شبکه ویزا و مستر کارت بیشتر آشنا شویم:

  • طبق صحبت هایی که در ابتدای بحث آمد ، با استفاده از کارت های اعتباری شبکه مستر کارت و ویزا کارت میتوانیم سفری راحت و به دور از استرس ربوده شدن پول نقد داشته باشیم.
  • شاید برای شما پیش آمده که خواسته اید خرید اینترنتی درسایتی خارجی داشته باشید و نمیدانید که چگونه میتوان پرداختی این سایت را انجام داد. شاید دیده باشید که یکی از روش های پرداختی این سایت استفاده از دبیت کارت یا به اصطلاح عامیانه کردیت کارت می باشد.باید بدانید که یکی دیگر از خدماتی که این کارت های اعتباری دارند پرداخت های اینترنتی در تمامی سایت هایی است که لوگوی ویزا و مستر کارت داشته اند. شما با استفاده از این کارت های اعتباری و استفاده از اس ام اس بانک و اینترنت بانک و رمز امنیتی بالای این کارت ها که 3d sequre می باشند میتوانید پرداختی خود را بدون دغدغه ، فقط با داشتن شماره کارت و تاریخ انقضا وcvv درست همانند خرید های اینترنتی در کشور خودمان ،داشته باشید.
  • با استفاده از این کارت ها میتوانید دریافت حواله بانکی از خارج از کشور به ایران داشته باشید به گونه ای که اگر نیازمند دریافت درآمد ارزی از سایت های خارجی بوده اید و نمیدانید چگونه میتوانید دریافتی خود را داشته باشید ، همچنین اگر عزیزی در خارج از کشور دارید که قصد ارسال پول به شما در ایران را دارد می توانید با استفاده از شماره حساب و کدی به نام سوییفت و سایر مواردی که به هنگام تحویل کارت به شما داده شده به راحتی دریافتی داشته باشید و موجودی به حساب شما بنشیند.
  • کارت های اعتباری امکان برداشت از POS و ATM در خارج از کشور به ارز داخلی همان کشور را دارند و در ایران امکان برداشت از این کارت به صورت ریالی کردن موجودی حساب آن ها است.
  • این کارت ها قابلیت شارژ در دفعات مکرر را داشته به گونه ای که پس از اتمام موجودی شما میتوانید درخواست شارژ دهید و بدانید که شارژ این کارت ها فقط وابسته به موسسه صادر کننده این کارت های اعتباری نیست.
  • این نوع کارت ها دارای حساب مالی مادام العمر متصل به حساب بانکی ( به اصطلاح دبیت کارت ) هستند که مانند کارت های صارشده از ایران منقضی شده و پس از منقضی شدن شما میتوانید درخواست صدور و تمدید مجدد کارت خود را دهید.

برای داشتن سفری راحت و داشتن کارت اعتباری با مزایای گفته شده می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید .برای اطلاعات بیشتر با وب سایت ایرانیکارت تماس بگیرید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...