حواله ها

نمایندگی مانی گرام در ایران

نمایندگی مانی گرام در ایران

مانی گرام یکی از شرکت های ارسال حواله ارزی در دنیاست. این شرکت بعد از وسترن یونیون معروف ترین راه ارسال حواله ارزی به حساب می آید. این شرکت آمریکایی در بیش از 200 کشور دنیا نمایندگی دارد. اما چیزی به اسم نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد. اگرچه ارسال حواله ارزی مانی گرام از ایران غیر ممکن نیست. با استفاده از خدمات ایرانیکارت می توانید به کشور های مختلف حواله ارزی ارسال کنید. برای اطلاعات از کارمزد مانی گرام و آشنایی با حواله مانی گرام در این مطلب همراه ما باشید.

مانی گرام چیست

حواله مانی گرام یک سرویس پرداخت ارزی بین المللی است. هدف اصلی شرکت MoneyGram ارسال حواله به سراسر دنیا به ساده ترین شکل ممکن است. ارسال حواله مانی گرام به سه شکل امکان پذیر است. این روش ها شامل آنلاین از طریق سایت و موبایل، ارسال حواله از طریق ATM و با مراجعه حضوری به یک نمایندگی مانیگرام. مانیگرام بیش از 350.000 نمایندگی در 200 کشور دنیا دارد. این موضوع باعث فراگیر شدن استفاده ی این روش ارسال حواله ارزی در سراسر دنیا شده. با افزایش روز افزون کاربران مانی گرام در دنیا، رشد این شرکت متوقف نمی شود.

اولویت اصلی مانی گرام، حفاظت از اطلاعات بانکی کاربران است. حواله مانی گرام پس از ارسال به صورت آنلاین قابل ردیابی است. مانیگرام توسط شرکت نرم افزاری Entrust تایید شده است.

مانی گرام

حواله مانی گرام

ارسال حواله مانیگرام طی سه گام ساده ی زیر انجام میشود.

  1. دریافت کننده خود را انتخاب کنید. به مانیگرام باید نام دریافت کننده، مبلغ حواله مانی و شیوه دریافت حواله مانیگرام توسط گیرنده را اطلاع دهید.
  2. نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید. می توانید حواله مانی گرام خود را با یکی از انواع کردیت کارت مانند مسترکارت یا ویزا کارت و یا با استفاده از کارت دبیت ارسال کنید. شیوه ی دیگر ارسال حواله به صورت مستقیم از حساب بانکی می باشد.
  3. برای اطمینان از هویت دریافت کننده ، اطلاعاتی جزئی از خود به مانیگرام بدهید. به این ترتیب زمان دریافت حواله مانی گرام می تواند گیرنده را تایید کند. هرگز حواله برای کسی که نمی شناسید ارسال نکنید.

ارسال حواله مانی گرام از ایران

ارسال حواله مانی گرام از ایران به این سادگی اتفاق نمی افتد. چون همانطور که گفته شد نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد. اما شرکت ایرانیکارت خدمات ارسال حواله مانیگرام را برای شهروندان ایرانی امکان پذیر کرده. همچنین این شرکت خرید حواله ارزی مانیگرام را نیز انجام می دهد. به این صورت که ایرانیکارت مشخصات گیرنده را به شما می دهد. فرستنده هنگام ارسال مشخصات را همراه حواله تحویل می دهد. هنگامی که ایرانیکارت رسید حواله را از گیرنده دریافت کند، با کسر کارمزد مانی گرام مابقی مبلغ را به نرخ روز تسویه ریالی می کند.

کارمزد مانی گرام

کارمزد حواله مانیگرام به دو عامل مقصد و مبلغ بستگی دارد. یعنی کارمزد مانی گرام بسته به کشور دریافت کننده متفاوت خواهد بود. همچنین با تغییر مبلغ حواله، کارمزد مانیگرام نیز متغییر خواهد بود. این حواله مانند برخی از دیگر انواع حواله ارزی کارمزد نسبتاً بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می شود برای ارسال حواله هایی که کارمزد بالا می خورند، از روش های مشابه استفاده کنید. مثلاً کارمزد تراکنش های پی پال یا وب مانی کمتر از حواله مانیگرام خواهد بود.

اگر چه استفاده از کیف پول های الکترونیکی خطراتی به همراه دارد. خطرات کار با پی پال برای ایرانیان در این رابطه اطلاعات مفیدی ارائه می دهد.

حواله مانی گرام

مطالعه بیشتر در رابطه با پی پال و وب مانی و دیگر کیف پول های الکترونیکی در ادامه مقاله:

خرید از علی اکسپرس با وب مانی و دیگر حواله ها

برای خرید از علی اکسپرس با استفاده از وب مانی یا پی پال، باید سایت مورد نظر پرداخت با این کیف پول ها را بپذیرد. به این معنا که موقع پرداخت درگاه پرداخت پی پال و وب مانی داشته باشد. اگر کیف پول پی پال ندارید و ترجیح می دهید خرید های خود را با پی پال انجام دهید، برای افتتاح حساب پی پال از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

وب مانی نیز مانند پی پال یک کیف پول الکترونیک می باشد. تفاوت پی پال با وب مانی در پذیرندگی این کیف پول می باشد. پی پال نسبت به وب مانی شناخته شده تر و معتبر تر می باشد. به همین دلیل پرداخت با پی پال با به صورت گسترده تری امکان پذیر است. فروشگاه های به خصوصی درگاه پرداخت وب مانی دارند.

همچنین برای خرید از علی اکسپرس می توانید از خدمات پرداخت در سایت های خارجی ایرانیکارت نیز بهره ببرید. به این صورت که شما هزینه خرید را به صورت ریالی پرداخت می کنید و ایرانیکارت خرید شما را در سایت مورد نظر ثبت خواهد کرد.

در مطلب خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب به طور کامل در رابطه با این موضوع بخوانید.

همان طور که نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد، نمایندگی رسمی ای که ارائه دهنده خدمات پی پال نیز باشد وجود ندارد. اما همان طور که قبل تر اشاره شد، ایرانیکارت انواع خدمات پی پال را به صورت واسط مشتری و پی پال انجام می دهد. اگر تا کنون تجربه ارسال حواله مانی گرام یا استفاده از انواع حواله ارزی را داشته اید، تجربیات خود در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

نمایندگی مانی گرام در ایران
فهرست محتوا مانی گرام چیستحواله مانی گرامارسال حواله مانی گرام از ایرانکارمزد مانی گرامخرید از علی اکسپرس با وب مانی و دیگر حواله ها مانی گرام یکی از شرکت های...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من ساکن تبریزم دوستم میخواهد از مانی گرام پول ارسال کند از کشور عربستان چی کار باید انجام دهم اینانیکارت از کجا اقدام کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر خدمات مانی گرام از سمت ایرانیکارت ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام بنده برج 8پارسال مبلغ 510دلار از مانی گرامی جابجا کردم ولی هنوز به حساب شخص مورد نظر در آمریکا نرفته است پول به حساب خودم هم عودت نیافته باید چکار کنم به نظرتون ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر خدمات مانی گرام از طرف مجموعه ایرانیکارت ارائه نمی‌شود. ولی شما می‌توانید از طریق پشتیبانی مانی گرام درخواست خود را پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام خسته نباشید من مبلغ 2500دلارباید حواله کنم به شرکت حمل ونقل ازنیویورک به ایران الان اصفهان ساکن هستم چکاربایدکنم که پول سریه به واریزبشه به شرکت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در حال حاضر سرویس مانی گرام، از خدمات ایرانیکارت نیست و ارسال حواله توسط مجموعه انجام نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام بنده در تاریخ 1401/08/27مبلغ 510دلار به آمریکا با مانی گرام انجام داده ام ولی هنوز به حساب شخص در آمریکا نرفته و به حساب خودم هم بر نگشته آیا باید چکار کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر خدمات مانی گرام، از جانب مجموعه ایرانیکارت ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام وقت برای من میخوان یه مقدار پول بریزن از آلمان رفیق میگه برو مانی گرام کد بفرست حوال کن برات میشه راه نمای کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، دریافت با مانی گرام از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد. شما می‌توانید مبلغ را مشخص کرده و اگر متناسب با سقف مشخص شده ایرانیکارت باشد، آن را دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من ميخام ي ١٠٠دولاري ر بفرستم بغداد در كشور عراق كه در همسايكي ايران است،بنده ساكن اهوازم،دراينصورت جطور ميتونم اين مبلغ را با امنيت هر جه بيشتر بفرستم لكفا راهنمايم كنين،اولين بارمه و كلي استرس!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی ارسال حواله از طریق مجموعه ایرانیکارت انجام نمی‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام خسته نباشید من در شهر شاهرود هستم و مبخوام پولی از خارج کشور دریافت کنم چطور ممکنه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      نیکی عزیز شما میتوانید جهت نقد کردن دلار خود از حساب های مجموعه ایرانیکارت استفاده بفرمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه ایرانیکارت تماس حاصل فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من میخوام مبلغی رو پرداخت کنم میشه کمکم کنین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. درود بر شما
    مانيگرام فقط سرويس انتقال هست يا ميشه خريد آنلاين باهاش انجام داد؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • اگر مقصد خرید غیر از ایران باشد، بله. در ایران خرید آنلاین فقط از آمازون امکان پذیر است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...