آزمون ها

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE

آیا میدانید آزمون PTE چیست؟ آزمون زبان PTE یکی از معتبر ترین آزمون زبان بین المللی است که توسط موسسه Pearson هر ساله برگزار می گردد. برای پرداخت هزینه این آزمون نیاز به پرداخت ارزی است. این فرایند با استفاده از روش های مختلفی مثل پرداخت با پی پال یا استفاده از کردیت کارت انجام می پذیرد. برای آشنایی بیشتر با نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE در این مقاله همراه ما باشید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE

راه های مختلفی برای پرداخت در سایت های خارجی وجود دارند. اما همه ی این روش ها برای ثبت نام این آزمون زبان مناسب نیستند. از طرفی راه های جدید تری برای پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون وجود دارند. برخی افراد ثبت نام از طریق آموزشگاه های زبان را انتخاب می کنند. اما در ادامه این مقاله راه هایی را به شما معرفی می کنیم که بدون واسطه در سایت این آزمون ثبت نام کنید.

باید بخوانید: مقایسه آزمون های زبان

ثبت نام آزمون PTE از طریق پرداخت ارزی

برای ثبت نام آزمون PTE می توانید از خدمات خرید از سایت های خارجی ایرانیکارت بهره ببرید. این شیوه شامل متد های پرداختی مختلفی می شود. این روش ها هر یک از طریق شبکه های مالی متفاوتی انجام می شوند، که بسته به کارمزد شبکه، نرخ های متفاوتی دارند. نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت به صورت زیر است:

  • پرداخت با پی پال

یکی از روش های پرداخت در سایت های خارجی پرداخت با پی پال است. این شبکه مالی به کاربران امکان ساخت کیف پول هایی می دهد که قابلیت شارژ با ارز های مختلف دارند. سپس با این شارژ از طریق درگاه های پی پال در سایت های مختلف، می توان پرداخت انجام داد.

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE

خدمات ایرانیکارت در این زمینه بسته به درخواست کاربران به دو شکل است. در روش اول کاربر می تواند صرفاً درخواست پرداخت در سایت نماید و مجموعه با حساب پی پال خود، پرداخت ارزی مشتری را انجام می دهد.

در روش دوم متقاضی می تواند حساب پی پال خود را دریافت نماید. پس از افتتاح حساب پی پال و شارژ اکانت در انواع سایت های خارجی که از درگاه پی پل استفاده می کنند، پرداخت داشته باشد.

  • پرداخت با کردیت کارت

با افتتاح حساب ارزی می توانید کارت اعتباری فیزیکی متصل به این حساب را دریافت نمایید. این کارت ها قابلیت های فراوانی در حوزه پرداخت ارزی می دهد. با استفاده از این کارت ها می توان از تمامی درگاه های پرداخت ویزا یا مستر در سایت های مختلف پرداخت انجام دهید. از دستگاه های ATM و دستگاه پوز در خارج از کشور استفاده کنید. به علاوه می توانید با استفاده از این کارت ها نسبت به وریفای اکانت فریلنسر اقدام کنید.

یک نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پرداخت با استفاده از کردیت کارت است. شما می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت، کارت اعتباری خود را دریافت کرده و پرداخت کنید و یا از خدمات ایرانیکارت برای پرداخت هزینه آزمون خود استفاده کنید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE

خرید ووچر PTE

یکی از بهترین راه های پرداخت هزینه آزمون PTE از طریق خرید ووچر PTE است. این نحوه پرداخت کم هزینه ترین و بی واسطه ترین روش پرداخت است. ووچر یک کد رمز است که مانند رمز شارژ های تلفن همراه، دارای اعتبار است. این کد تنها برای ثبت نام آزمون PTE قابل استفاده است. با ثبت رمز در مرحله پرداخت، پرداخت شما برای ثبت نام انجام می شود.

این نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE کم هزینه تر از سایر روش هاست. زیرا این روش بدون نیاز به واسطه قابل انجام است. کاربران می توانند با ثبت درخواست در سایت ایرانیکارت نسبت به خرید ووچر آزمون PTE اقدام نمایند.

PTE Academic Register

حال که با نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE آشنا شدید می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به پرداخت هزینه آزمون PTE خود اقدام کنید. همانطور که می‌دانید هزینه آزمون PTE ترکیه، 880 لیر است که می‌توانید ووچر آن را با تخفیف ویژه با مبلغ 820 لیر از ایرانیکارت تهیه کنید. برای استفاده از این تخفیف می‌توانید از طریق دکمه‌های زیر اقدام کنید.

پرداخت هزینه آزمون PTE

تجربه شما از ثبت نام آزمون PTE چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE
آیا میدانید آزمون PTE چیست؟ آزمون زبان PTE یکی از معتبر ترین آزمون زبان بین المللی است که توسط موسسه Pearson هر ساله برگزار می گردد. برای پرداخت هزینه این...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید ثبت نام آزمون USMLE...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...