اکانت های خارجی

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

یکی از بهتری راه ها برای پیشرفت کسب و کار ها استفاده از تبلیغات آنلاین است. تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش، گسترش بازار و قرار گرفتن در مقابل مشتری های بالقوه است. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد استراتژی های مختلفی برای تبلیغات خود اجرا نمایند، آزمایش و بهینه سازی کنند. چنان چه به دنبال آشنایی با نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز هستید در این مقاله همراه ما باشید.

آموزش کامل نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز نیازمند پرداخت ارزی است. پرداخت ارزی در ایران تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد به شبکه های مالی بین المللی دسترسی داشته باشد. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، شبکه بانکی ایران، به شبکه بانکی جهانی (شبکه سوئیفت) متصل نیست. به همین دلیل امکان استفاده از از کارت های بانکی ایرانی در سایت های خارجی که از درگاه پرداخت ارزی استفاده می کنند، وجود ندارد.

یکی از راه هایی که به امکان پرداخت و انتقال ارز را در سراسر دنیا فراهم می کند، خرید مستر کارت فیزیکی یا هر یک از انواع کردیت کارت است. کارت های فیزیکی که متصل به حساب بانکی هستند علاوه بر پرداخت قابلیت دریافت حواله ارزی نیز دارند. یکی دیگر از روش ها استفاده از اکانت پی پال است. اما کدام نحوه پرداخت ارزی برای خرید اکانت گوگل ادوردز مناسب است؟

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

1. ایجاد اکانت گوگل ادز

نحوه ایجاد اکانت گوگل ادوردز به سادگی ساخت یک ایمیل است. کافی است به وب سایت گوگل ادز مراجعه کنید، و در این سایت ثبت نام (register) کنید. مراحلی که در این فرایند باید طی شوند، ساده و بدیهی هستند. لازم به ذکر است که این پلتفرم برای کسب و کار هایی است که سایت داشته باشند.

در انتهای فرایند ساخت اکانت، کاربر باید اطلاعات یک کارت اعتباری بین المللی وارد نماید. هزینه تبلیغات گوگل ادوردز شما از طریق این کارت پرداخت می شود. این کارت نقش بسیار مهمی در عملکرد اکانت دارد. این کارت باید معتبر و دارای ویژگی های به خصوصی باشد و منجر به بسته شدن اکانت نشود.

2. نحوه ساخت کمپین گوگل ادوردز

یک کمپین شامل گروهی از تبلیغات با مخاطب های مشابه است. هر کمپین دارای اجزای منحصر به فردی است. این اجزا شامل مخاطب هدف، بودجه و هدف این کمپین است. منظور از هدف، انتظاری است که از ایجاد این کمپین تبلیغاتی دارید. این هدف می تواند افزایش فروش یا تنها معرفی برند شما به مخاطبان بالقوه باشد. هر کمپین مربوط به یک دسته از محصولات یا خدمات مرتبط به هم است.

انواع کمپین تبلیغات گوگل چیست؟

نوع کمپینی که انتخاب می کنید بستگی به هدف شما از ایجاد این تبلیغات دارد. این هدف همان رفتاری است که انتظار دارید مخاطب با دیدن تبلیغ، از خود نشان دهد. انواع کمپین ها فارغ از هدف آن ها به صورت زیر هستند.

  • تبلیغات در لیست نتایج گوگل
  • تبلیغات نمایشی (مثل بنر های تبلیغاتی)
  • تبلیغات ویدئویی

زمانی که نوع کمپین و هدف آن را انتخاب نمایید، پلتفرم به شما قابلیت ها و ابزار هایی پیشنهاد می دهد که با استفاده از آن ها می توانید ساده تر به هدف کمپین خود برسید.

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

انتخاب هدف در ساخت کمپین

همان طور که در نحوه ساخت اکانت گوگل ادوردز توضیح داده شد، کمپین ها بر اساس اهداف مشخصی ساخته می شوند. به عنوان مثال هدف شما از این کمپین ایجاد تبلیغاتی است که مشتری را به خرید از شما ترغیب کند. این اهداف هستند که تعیین می کنند شما باید از کدام قابلیت ها یا تنظیماتی که اکانت در دسترس شما قرار می دهد، استفاده کنید. این اهداف همیشه قابل تغییر هستند.

انتخاب استراتژی مناسب برای تخصیص سرمایه تبلیغات

یکی از بهترین روش های انتخاب استراتژی تخصیص بودجه تبلیغات مختلف را گوگل تعیین می کند. این روش به صورت خودکار هزینه ای که بیشترین صرفه را برای تبلیغات هر کمپین داشته باشد مساحبه کرده و پیشنهاد می کند. اگر تمایل به استفاده از روش خودکار گوگل ندارید، می توانید شخصاً برای هر تبلیغ یک هزینه هر کلیک جداگانه تعریف کنید و در مزایدات مربوط به این تبلیغات شرکت کنید.

در ورش خودکار 4 نوع استراتژی تعریف شده است که هر یک مناسب یکی از 4 هدف اصلی در ایجاد یک کمپین است. زمانی که هدف کمپین گوگل ادوردز خود را تعیین می کنید، می توانید با توجه به آن استراتژی تخصیص هزینه خود را انتخاب کنید.

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

فرایند خرید اکانت گوگل ادوردز و نحوه ایجاد کمپین های تبلیغاتی پیچیده به نظر می رسد؟ یا امکان دسترسی به کارت بانکی مطمئنی برای اکانت خود ندارید؟ می توانید در این زمینه از ایرانیکارت کمک بگیرید. ایرانیکارت به شما کمک می کند یمک حساب بانکی معتبر در خارج از ایران افتتاح کنید و یک کارت اعتباری متصل به این حساب دریافت نمایید.

به علاوه می توانید از افراک برای ساخت اکانت و ایجاد کمپین کمک بگیرید. افراک شرکت زیر مجموعه ایرانیکارت است، که خدمات و مشاوره تخصصی در زمینه انواع تبلیغات آنلاین از جمله گوگل ارائه می دهد. برای ثبت درخواست به لینک زیر مراجعه کنید.

تجربه شما در رابطه با نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز چیست؟ آیا تا کنون تبلیغات در گوگل را امتحان کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز
یکی از بهتری راه ها برای پیشرفت کسب و کار ها استفاده از تبلیغات آنلاین است. تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش، گسترش بازار و...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...